Kysymyksiä naisille :)

587 posts, 30 pages, 187,660 views

remotion

#361 • • remotion nostatus guru

ALIEN:
---
Juhgu:
Voisitteko te lopettaa sen ainaisen juoruamisen? Inhottaa kuulla tehneensä asioita joita ei ole tehnyt.

---

vääristelyäkö meinasit? *poks*

Jep niin totta! Viimeks sunnuntaina sain kuulla 2,5h saarnan kun mula on ihailija jolla on mukava tapa kuulla huhuja ja sitten ottaa ne ihan todesta ja viel vetää kaikki ihan överiks omassa päässään... se jos mikä on sairasta...
#362 • • Edited astaroth Guest

jansku=p:
Suhteessa pitää olla säpinää, ja renttujen kanssa sitä riittää enemmän..liian kilttien poitsujen kaa elämä tylsää.....

Eli vedät linjan kahteen ääripäähän?

En itse pidä missään mielessä itseäni renttuna, mutta ei kanssani seurusteleminen mielestäni ainakaan tylsää ole ollut kumminkaan puolin. Pikemminkin sanoisin, että on tärkeämpää antaa liikkumavaraa suhteessa, etkä nysvätä toisissaan kiinni 24/7.
Ja sitten naiset aina valittavat rentuista jälkeenpäin.

Then again, itse en sitten varmaankaan ole tarpeeksi vittumainen.

Mä tarvin ainakin yhden kunnon riidan kuukaudessa..

Tätä minä en tajua, en sitten millään. Miksi, jos saan kysyä? Miksi pitää väkisin ruveta tappelemaan, jos siihen ei ole aihetta? Että saa sen ihanan tunteen suhteesta? Kyllä niitä riitoja tulee joka tapauksessa, miksi pitää vielä pakosta synnyttää, jos ei ole sille tarvetta?

Välillä pitää mennä huonosti suhteessa että sitten osaa arvostaa sitä kun menee hyvin..tai jotain*joo*

Jostain syystä minä kyllä pystyn siihen ilman alamäkiäkin.
#363 • • ALIEN Guest

Lene:
(Parasta on, kun ei ylipäänsä tee asioita, joiden ei halua kantautuvan muiden korviin.)

tai kerro niistä niille juoru-akoille ;)
#364 • • ALIEN Guest

Lene:
---
ALIEN:
mitä luulette, että sinkku miehen mielessä liikkuu kun hän alkaa tekee tuttavuutta kauniin ja muutenkin miellyyttävän naisen kanssa? Onko taka-ajatuksia vai ihan pelkällä puhtaalla kaverilinjalla, eikä edes toivo ettei se "kaverisuhde" johtaisi mihinkään suurempaan?

---

Jos tämä naishenkilö viehättää häntä niin varmaankin ainakin alitajunnassa kaikenlaista ei-kaverillista saattaa vilahdella, vaikkei tietoinen tarkoitus olisikaan. Eikös se ole luontomme?

No luontoon se varmasti voi kuulua, mutta.. Tekeekö hän sitten tuttavuutta kaveri-mielessä, vaikka hänen päähän tulee ajatuksia mitä villeimistä fantasioista tämän naisen kanssa halusi tai ei? :D

Varmaankin pidemmän tuttavuuden jälkeen voi varmasti sanoa, onko suhtautuminen naishenkilöön vain kaverillinen vai onko siinä jotain muutakin.

totta :)
Steven Hoaks

#365 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

GoA:
Ai miehet muka muka pihtareita? En usko. *nauru*

Pakko tunnustaa. Mä kyl oon aikamoinen pihtari.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

#366 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Elvirith:
Mulla meni ainakin hermot kun yksi entinen jätkäkaveri alko aina välillä haastamaan riitaa ja heti huomatessaan mun oikeasti vittuuntuvan se alko hädissään hokemaan jotain "älä kulta nyt suutu, tehdään niin kuin sä haluat, ei nyt riidellä.." Ihan kuin mä olisin joku hiton diktaattori.
Voi jeesus, siinä kohtaa olisin oikeasti voinu repiä sen pään irti.

Ensin naiset sanoo että tarvitaan riitaa. Sitten kun sen alottaa niin ne on valmiita tappamaan sut eikä tajua miksi riehut. Sitten kun yrittää lepyttää niin ne sitten suuttuvat vielä enemmän *poks*

Mä tipahdin kärryiltä... Miten teidän kanssa voi sitten elää?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

KittysDead

#367 • • Edited KittysDead Trooper

Steven Hoaks:
---
GoA:

---

Miehet ON pihtareita... *dissaa*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

#368 • • astaroth Guest

KittysDead:

Sano suoraan, jos oot munaa vailla.
#369 • • ALIEN Guest

KittysDead:

LOLLERO :DDD
Tarsu

#370 • • Tarsu

KittysDead:Miehet ON pihtareita... *dissaa*

Äläs ny ;)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

jansku=p

#371 • • jansku=p sheikkeri

Astaroth:
---
jansku=p:
Suhteessa pitää olla säpinää, ja renttujen kanssa sitä riittää enemmän..liian kilttien poitsujen kaa elämä tylsää.....

---

Eli vedät linjan kahteen ääripäähän?

En itse pidä missään mielessä itseäni renttuna, mutta ei kanssani seurusteleminen mielestäni ainakaan tylsää ole ollut kumminkaan puolin. Pikemminkin sanoisin, että on tärkeämpää antaa liikkumavaraa suhteessa, etkä nysvätä toisissaan kiinni 24/7.
Ja sitten naiset aina valittavat rentuista jälkeenpäin.

Then again, itse en sitten varmaankaan ole tarpeeksi vittumainen.

---

jansku:
Renttu ei mielestäni ole sama kuin vittumainen...
Tässä nyt oli pointtina se, että osan välillä repäistä oikeen kunnolla ja pitää hauskaa, ja tarvin vierelleni sellasen ihmisen joka ymmärtää mua eikä käy tuomitsemaan..Mun hauska kun ei aina kaikista muista ole hauskaa..mun miehen pitää olla samalla aalto pituudella
..ja kuten sanoin I'm no angel..joten jätkän pitää saada pidettyy mut kurissa,eikä istuu hiljaa jossain nurkassa ja toivoo että kyllä se viellä oppii

Ja naiset valittaa niistä kilteistäkin pojista..kukaan mies ei voi valittamiselta välttyä*vink*

---
Mä tarvin ainakin yhden kunnon riidan kuukaudessa..

---

Tätä minä en tajua, en sitten millään. Miksi, jos saan kysyä? Miksi pitää väkisin ruveta tappelemaan, jos siihen ei ole aihetta? Että saa sen ihanan tunteen suhteesta? Kyllä niitä riitoja tulee joka tapauksessa, miksi pitää vielä pakosta synnyttää, jos ei ole sille tarvetta?

---

jansku:

Edellisessä suhteessa noita riitoja ei pahemmin ollut.Mä vaan olen sellanen ihminen joka ei hirveen paljoa mistään valita,vaikka välillä ois tarvettakin..Sitten kaikki vaan kasaantuu sisälle,pakko ne on joskus ulos purkaa tai pää hajoo.Tiedän että ehkä joku terapia ei ois mulle pahitteex että oppisin kommunikoimaan paremmin.
Ja viellä sellanen juttu,mä en yleensä raivoa/suutu ihmisille joita en koe todella läheisiksi,siis sekin jo että suutun avoimesti ihmiselle kertoo että luotan kyseiseen henkilöön ja tunnen oloni kotoisaksi.
Ja en todellakaan revi riidan aiheita tyhjästä..Kun suutun siihen on syytä

---
Välillä pitää mennä huonosti suhteessa että sitten osaa arvostaa sitä kun menee hyvin..tai jotain*joo*

---

Jostain syystä minä kyllä pystyn siihen ilman alamäkiäkin.

---

jansku:

Siis sulla on aah ihanaa joka päivä aamusta iltaan..Onnex olkoon!!Mä en tuohon uskoakseni pysty ikinä,hyvä että jotkut pystyy....*joo*

--
Everything looks bad if you remember it

#372 • • astaroth Guest

jansku=p:
Siis sulla on aah ihanaa joka päivä aamusta iltaan..Onnex olkoon!!Mä en tuohon uskoakseni pysty ikinä,hyvä että jotkut pystyy....*joo*

Missä niin sanoin?

Pystyn kyllä arvostamaan ja nauttimaan suhteen sujuvuutta ilman riitojakin.
jansku=p

#373 • • jansku=p sheikkeri

Astaroth:
---

Pystyn kyllä arvostamaan ja nauttimaan suhteen sujuvuutta ilman riitojakin.

No toi on ihan ihailtavaa..mutta ihmiset on erilaisia...En mäkään riitoja pidä suhteen pilarikivinä tai riitoja ihannoi..en ole riidan haastaja, mutta on mun mielestä tärkeetä saada purkaa tunteensa ulos...

--
Everything looks bad if you remember it

Snowie

#374 • • Snowie Ihku Hiutale

Steven Hoaks:
Mä tipahdin kärryiltä... Miten teidän kanssa voi sitten elää?

Ei meidän kanssa voikkaan elää. Mutta harvempi voi elää ilmankaan. Hankalampi homma. *hih*
rainbow

#375 • • rainbow the inner light

KittysDead:
---

Miehet ON pihtareita...

Seconded. *igor*

--
Don´t drive faster than your angel can fly

#376 • • astaroth Guest

rainbow:
Seconded. *igor*

Te ette osaa vonkaa.
KittysDead

#377 • • KittysDead Trooper

Astaroth:
---
rainbow:
Seconded. *igor*

---

Te ette osaa vonkaa.

No anna vinkkii miten pitäis vonkaa?

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

#378 • • astaroth Guest

KittysDead:

Kysele randomina jengiltä, josko haluasi panna. Eiköhän sieltä joku suostu tuikkasemaan. ;)

Eri asia on sitten tietty, jos haet munalta laatua. ^____^

JA KAADA SULA VOI MUNA PÄÄLLE!
antonsonin

#379 • • antonsonin laserpoint.

KittysDead:
---
Steven Hoaks:
---
GoA:

---

---

Höpöö höpöö :D
%

#380 • • %

KittysDead:
---
Astaroth:
---
rainbow:
Seconded. *igor*

---

Te ette osaa vonkaa.

---

Näytät vaan vähän paljasta pintaa, niin miehen primitiivisissä aivoissa tulee heti mieleen seksi. Joten ei sun sitten varmaan kauheesti tarvi ees vongata.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.