Kysymyksiä naisille :)

587 posts, 30 pages, 187,648 views

Fucking Nobody

#261 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

Nikitah:

Lopeta sä nauraminen eka, niin mä lopetan sitten.. *nauru* voi olla kyllä vähän vaikeeta kun kuvittelen jotain kundia dippaamassa heppiään paskaseen vessanpönttöön *nauru**hih* Jos joku oikeesti tietää että joku on saanut vessasta sukupuolitaudin kertokaa tännekin suuntaan.. loppuu tääkin nauru, heheh

No en vitussa lopeta ku tää on niin vakava aihe! *nauru* No ehkä mun pitää vähän valottaa. Katsos kun me kundit joudutaan hoitamaan se suurempi hätä istualteen. Niin siinä on riski, että hyvin varustettu kundi sohasee sitä pöntön sisäseinää. Get it? Äläkä enää naura saakeli! *nauru*
MaSari

#262 • • MaSari space jammer

BlueMoon:
Miehet ovat niin käsittämättömiä, niiden kanssa ei voi elää mutta ilmankaan ei voi olla! Uskomatonta!

Luit mun ajatukseni. On niin ihanaa asua yhdessä ja olla yhdessä mut saatana kun ne ei osaa tehdä mitään! *grr* Ihana tulla kotiin väsyneenä ja vittuuntuneena pitkän koulu ja työpäivän jälkeen kun pyykit on laittamatta, tiskit tiskaamatta ja kaikki kamat heitetty vaan minne sattuu.. helevetti et se on niin vaikeeta ajatella muitakin! *kivatsulle*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

#263 • • greenie Guest
Äsh!

Aina kun luulee, että saattaisi saada vaihteeksi hyviä vastineita kirjoituksilleen, ei niitä tule - vaan keskustelu jatkuu "kaikki on niin käsittämätöntä" -linjalla.

WTF, lopettakaa se ketamiinin imailu *nauru*
#264 • • astaroth Guest

MaSari:
Ihana tulla kotiin väsyneenä ja vittuuntuneena pitkän koulu ja työpäivän jälkeen kun pyykit on laittamatta, tiskit tiskaamatta ja kaikki kamat heitetty vaan minne sattuu.. helevetti et se on niin vaikeeta ajatella muitakin! *kivatsulle*

Ihan samalla tavalla voidaan kyllä teistäkin puhua.
DiamonDie

#265 • • DiamonDie mediahippi

Fucking Nobody:

En minäkään, mutta mies voi oikeesti saada alapääherpeksen paskasesta vessapöntöstä, jos siinä on joku käyny kuseksimassa ennen sitä, jolla se herpes on ollut aktiivisena. Siis edellyttää tietty että heppi ottaa kontaktin kaakelin kanssa. Ja mitä vitun hauskaa tässä muka on!?!?! *nauru* Tää on vakava asia. Oikeesti! *nauru* x200

Herpesvirukset (kuten muutkin virukset) kuolevat erittäin nopeasti ihmisruumiin ulkopuolella, joten mahdollisuus tällaiseen tartuntaan on kyllä varsin olematon.
Juhgu

#266 • • Juhgu Virnistelijä

DiamonDie:
---
Fucking Nobody:

En minäkään, mutta mies voi oikeesti saada alapääherpeksen paskasesta vessapöntöstä, jos siinä on joku käyny kuseksimassa ennen sitä, jolla se herpes on ollut aktiivisena. Siis edellyttää tietty että heppi ottaa kontaktin kaakelin kanssa. Ja mitä vitun hauskaa tässä muka on!?!?! *nauru* Tää on vakava asia. Oikeesti! *nauru* x200

---
Herpesvirukset (kuten muutkin virukset) kuolevat erittäin nopeasti ihmisruumiin ulkopuolella, joten mahdollisuus tällaiseen tartuntaan on kyllä varsin olematon.

Mutta eihän siitä haittaakaan ole, jos on varovaiden noiiden suhteen. Eli johtopäätöksenä: kaakelin moppauksen jälkeen hanan alle! *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

#267 • • greenie Guest

DiamonDie:

Totta.

Olen muutamaan otteeseen ihmetellyt muutenkin ihmisten luuloja ihan perushygieniasta. Esimerkiksi yksi tyttö oli kovasti sitä mieltä, että sukupuolitaudit leviävät vain sukupuolielimien koskettaessa toisiaan.

Nauroin, mutta annoin pusun silti :)
MissKoo

#268 • • MissKoo

Fucking Nobody:
---
Nikitah:

Lopeta sä nauraminen eka, niin mä lopetan sitten.. *nauru* voi olla kyllä vähän vaikeeta kun kuvittelen jotain kundia dippaamassa heppiään paskaseen vessanpönttöön *nauru**hih* Jos joku oikeesti tietää että joku on saanut vessasta sukupuolitaudin kertokaa tännekin suuntaan.. loppuu tääkin nauru, heheh

---

No en vitussa lopeta ku tää on niin vakava aihe! *nauru* No ehkä mun pitää vähän valottaa. Katsos kun me kundit joudutaan hoitamaan se suurempi hätä istualteen. Niin siinä on riski, että hyvin varustettu kundi sohasee sitä pöntön sisäseinää. Get it? Äläkä enää naura saakeli! *nauru*

On, on tää on vakava aihe *nauru* lääkäriparat kun joutuu kuuntelemaan vakavissaan kun pojat selittää tippa linssissä että 'oikeesti, mä vaan koskin mun pippelillä kaakelia ja kato nyt tota kukkakaalimaista muodostelmaa' ... *nauru**nauru* muuten, sehän on jo klassikko (jonka jotkut vielä oikeesti uskoo) että jos narahtaa tyttö/poikakaverille sitä, että on joku sukupuolitauti niin sanotaan että se saatiin yleisestä vessasta.. heheh *hihu*
Fucking Nobody

#269 • • Edited Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

Nikitah:
On, on tää on vakava aihe *nauru* lääkäriparat kun joutuu kuuntelemaan vakavissaan kun pojat selittää tippa linssissä että 'oikeesti, mä vaan koskin mun pippelillä kaakelia ja kato nyt tota kukkakaalimaista muodostelmaa'

*nauru* x1000 LOPETA!!! *nauru* *kikatus käkätys*

Sukupuolitaudit on vakava asia! *ding* Varsinkin ne vessasta tarttuneet...*nauru*
#270 • • niomic Guest

Juhgu:
Yhtä tyttöä alkoi häiritsemään kun en koskaan suuttunut (tai siis holtittomasti kimpaantunut) mistään, ja se meinasi jo hermostua. "Suutu nyt vähän!"

Oh, so true =( Itse olen yleensä konfliktitilanteessa Calm as a Hindu Cow ja pyrin käsittelemään asiat rauhassa ja perusteluin. Ongelmia tuottaa lähinnä se, että naiset eivät ole niin rajoittuneita, et niitten mielipiteille pitäis olla perusteluita; asiat vaan on niinQ ne on ja turha yrittää tuoda Mr. Rationalityy keskusteluun.
Gloria <3 Speedcore

#271 • • Edited Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
joo-ooh....heheheheheheheheeheheheheheehe*nauru*hehehehehehehehehehehehehehhehheheehheehehehehe

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

#272 • • niomic Guest

Fucking Nobody:
Naiset, älkää imekö paljasta älkääkä helvetissä ottako lastia suuhunne/nielkö sitä ventovieraan kanssa.

Et irtosuhteissa ei saa ku I-can't-feel-a-thing-cos-of-the-condom -bj:tä ja sit suhteessa Two-licks-and-it's-over -versioo.

Jos jollain on hyviä kokemuksia bj:stä kortsu päällä, ni kiinnostais kyl tietää. Luulisin et se on muijallekin aika epämiellyttävää? Kortsut ei maistu kovin hyvälle, tuntuma on täysin epäorgaaninen... plah.
#273 • • niomic Guest

kirsch:
Älä sano että vaan miesten juttu.

Nyk. suhteessa ei oo riitoja kerinny vielä tulemaankaan*plur*

*Pilkkua nusseil* Tarkotin, että tarve asioiden perustelemiselle on ominaista miehille, ei naisille. Riitelytekniikoihin en ottanut niin suoraa kantaa sukupuolien välisten erojen suhteen >;)

But then again, ilman riitelyä ja vuoristoratoja, elämä olisi tylsää =/
KittysDead

#275 • • KittysDead Trooper
Jo on naurettavaa jos ukko ei suostu kumipukua pistään päälle. Ehkä se on avrma ettei sil ittellään oo mitään, mut eikö se aattele että entä jos sil sen pokauksel? Juttu molemminpuolinen. Kaikille biohazard-puvut. *taputapu*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

#276 • • greenie Guest

purrr-:
Kuvitteleeko vielä joku, että keskeytetty yhdyntä vieraan ihmisen kanssa kannattaa riskeistä huolimatta?

Riippuu mitä tarkoittaa kun sanoo "kannattaa".

Ahem, mutta tarkoittipa se mitä tahansa, niin ei idea kyllä ole kauhean hyvä. Mulle tulee jopa kortsuista huolimatta välillä sellainen fiilis, että olisin tekemässä jotain typerää. Tässä ei ole taustalla niinkään se, että laskisin jotain todennäköisyyksiä päässäni, vaan niiden ihmisten ennakkoluulot, joiden kanssa tulee naitua.

"Jos leijona ja kauris nai, niin siitä ei voi tulla toukokuussa lapsia..."

Noin kärjistettynä.
#277 • • greenie Guest

KittysDead:
Jo on naurettavaa jos ukko ei suostu kumipukua pistään päälle.

Ditto.

Ja vaikka toinen söisikin esim. pillereitä tai olisi samaa sukupuolta, on suojaamaton seksi tuntemattoman kanssa typerä ajatus.

Tähän liittyen muuten kysymys;

Miten suhtaudutte pillereihin?

Musta ajatus siitä, että söisin sukupuolihormoneja kuulostaa karmivalta ajatukselta, enkä taatusti tekisi sitä, vaikka vastaava tuote olisikin miehille.
sbanc

#278 • • sbanc

KittysDead:
Jo on naurettavaa jos ukko ei suostu kumipukua pistään päälle. Ehkä se on avrma ettei sil ittellään oo mitään, mut eikö se aattele että entä jos sil sen pokauksel? Juttu molemminpuolinen. Kaikille biohazard-puvut. *taputapu*

*nauru* *nauru* biohazard puvut hahaha ..ihihih
#279 • • GoA Guest

greenie:

Miten suhtaudutte pillereihin?

Musta ajatus siitä, että söisin sukupuolihormoneja kuulostaa karmivalta ajatukselta, enkä taatusti tekisi sitä, vaikka vastaava tuote olisikin miehille.

Kyllä mä voisin vetää sukupuolihormooneja ehkäisynä. Vois kato samalla saada lisää lihaakin. *pahis*
#280 • • greenie Guest

GoA
Kyllä mä voisin vetää sukupuolihormooneja ehkäisynä. Vois kato samalla saada lisää lihaakin. *pahis*

Entäs, jos sulla ei seisoisikaan sen tuloksena? ;)