1,979 posts, 99 pages, 1,327,823 views
pepetoveri, 1.7.2005 14:06:
=210e/henkilö)!
Andrei, 15.7.2005 10:20:
Lähtöön olisi siis 59 päivää ja ajattelin että voisi vähän aktivoida tätä keskustelua.
Aloitetaan vaikka ruokapaikoista, eli muistavatko saarella jo käyneet mitään hyvä tai hinta/laatu-suhteeltaan hyviä paikkoja, joita voisitte suositella?
Mieluummin Eivissan (Ibiza Town) puolelta, vaikka sopiihan muitakin suositella.
Mulle ei henk. koht. jäänyt viime kerrasta oikein mikään paikka mieleen, tai ehkä McDonalds, koska siellä sai tupakoida. On se hyvä että maailmassa on vielä sivistysvaltioitakin (tämä ei ole sarkasmia).
salaisinko?, 5.7.2005 22:45:
tännepä ehkä joutunee tulla kääntymään kun syksyllä barcelonassa käydään. muistaakseni lennot olivat barnasata saarelle luokkaa 40-60e ja lautta sen 60e tjsp. korjatkaa toki jos olen väärässä.
Dorka, 15.7.2005 15:10:
...joten tää tuli aivan superhalvaks tän kertainen saarivierailu.
Andrei, 15.7.2005 10:20:
Lähtöön olisi siis 59 päivää ja ajattelin että voisi vähän aktivoida tätä keskustelua.
Aloitetaan vaikka ruokapaikoista, eli muistavatko saarella jo käyneet mitään hyvä tai hinta/laatu-suhteeltaan hyviä paikkoja, joita voisitte suositella?
Mieluummin Eivissan (Ibiza Town) puolelta, vaikka sopiihan muitakin suositella.
Mulle ei henk. koht. jäänyt viime kerrasta oikein mikään paikka mieleen, tai ehkä McDonalds, koska siellä sai tupakoida. On se hyvä että maailmassa on vielä sivistysvaltioitakin (tämä ei ole sarkasmia).
olen pahoillani. Toivottavasti Suomen laki muuttuu joskus sen ajaksi, että Danny vois tulla pistään jonku 12-20h-setin täkäläisillekki. Ei tarttis aina(2kpl tähän mennessä) mennä kattoon sitä toiselle puolelle palloo..kun sillä on se lentopelkoki...CM, 11.8.2005 00:18:
---
JR Ewing, 10.8.2005 20:20:
Jee Danny Pachassa 28.8.
---
Niinpä, ja vittu se jää näkemättä
TJ 1