Ibiza

1,979 posts, 99 pages, 1,319,760 views

Andrei

Posts: 299

#1143 • • Andrei
Jep,

hyviä kuvia.

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

Avatar
#1144 • • Edited Dorka Guest

Andrei, 10.8.2007 19:28:
Kukaan ei uskalla laittaa kuvia?


Kuvia olisi enemmänä jos bileissä saisi kuvailla, nyt saarella osa klubeista oli tosi tarkkoja pienten pokkarikameroidenkin suhteen jotka piti jättää "narikkaan" (Privilige oli nihkein sen suhteen). Järkkäreillä nyt oli turha bileisiin mennä ellei ollut sopinut erikseen kuvauslupia.
Andrei

Posts: 299

#1145 • • Edited Andrei
Onkos kuvausta taas tiukennettu? Mielestäni jotkut puhuivat pari vuosi-pari sitten että klubeilla oli suht vapaata kuvata, kun taas kolme vuotta sitten olisi ollut täydellinen kuvauskielto.
En mä tosin koskaan ole itse uskaltanut ottaa kameraa mukaan klubille, eikä siellä nyt hirveästi ole salamavalojen välkettä näkynyt. Sitäpaitsi ne poket on sen kokosia että jopa minä voisin jäädä alakynteen jos niitä useampi kimppuun tulisi.

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

Avatar
#1146 • • Edited x Guest
kai ne edelleen samat saannot on, riippuu vaan ihan klubin linjasta. space ja privilege on tiukkoi, amnesiassa mulla ei o ollut ikina ongelmia ja pachassa ei ketaan haittaa =)

tan vuoden kuvat on viel kortilla mut edellisten loytyy tuolta imagestationista ja tuol on pieni matkakertomuskin: http://www.spotlight-forums.com/showthread.php?t=39976
*Anna*

Posts: 181

#1147 • • *Anna* Fantastic House wife
14 aamua reissuun... *kuolaa*
Peppermint

Posts: 325

#1149 • • Peppermint
Nnnnice. Hyvää reissua!
Itsellä jäi tämän kesän Ipitsa väliin, mutta vahingon voisi ottaa takaisin uutena vuotena. Kunhan vähän selviää mitä siellä on silloin auki. NYE 2003 oli ainaskin ihan huippu Amnesiassa ja 1.1.2004 DC10ssä.

--
Oldschool, baby

Anselmi Kuusisto

Posts: 707

#1150 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape
TJ9 *nukkuu*

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

z

Posts: 1,146

#1151 • • z
TJ27*iloinen*
Andrei

Posts: 299

#1153 • • Andrei

miikkah, 23.8.2007 14:01:
TJ27*iloinen*



25, joten satumme samaan aikaan saarelle.

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

TonySt

Posts: 4,166

#1158 • • TonySt mediamoguli

Twist, 26.8.2007 18:34:
---
Andrei, 26.8.2007 16:50:
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2007/08/555383 perkele

---


Joo, olin heinäkuussa ja sillon oli saatanasti meduusoita tullu ihan rantaan , juurikin öljyn takia .. *pepsodent*



Mulla koristaa käsivartta edelleen kiva "polttotatuointi" heinäkuiselta uintireissulta. Jalkaterään iski myös pienempi polttiainen. Eniten noita medusoja on juuri kivikkoisilla rannoilla...

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Syce

Posts: 1,649

#1159 • • Syce
Onneksi ei tullu mentyä mereen uimaan...*hikoil*
Zapa

Posts: 1,393

#1160 • • Zapa Mr Wrangler
Bora Boralla ei kyllä mitään uintikieltoa ollut päivänä (eikä seuraavana) jolloin kuulin uutisen Suomesta. Jengi räpiköi normaaliin tapaan. Silmiini myöskään ei osunut öljyä rannalla/vedessä, tiedä sitten...

Parhaat bileet oli 11 tunnin maraton @ We Love Space :p Huhheijaa, Tom Novy päätti terrazzan bileet puoleenyöhön ja soitti aika paljon klassikoita jotka toimivat tietty Spacen yleisöön. Terassin kiinni menemisen jälkeen tunnin diskofiilistelyä vanhalla "terassilla" Dimitri From Parisin kanssa (hyvää vaihtelua Spaceen IMO) kunnes Groove Armadan Andy Cato hoiti homman himaan parhaalla setillä. NB! Roisin Murphy - Let Me Know (Andy Cato Vedra Mix)