231 posts, 12 pages, 43,556 views
Waily:
Kai joku nyt on tulossa muaki kuuntelee :O
SiSu:
---
Charly RePanic:
koko aamuyön duunasin settiä, eikä tässä oo mitään Westbamin kaltastakaan.. sry diggarit (myös itse!). *kivatsulle*
---
eikai toi nyt sitä meinaa et oot miksannu himassa valmiiks ja siellä painat vain play nappulaa?
Charly RePanic:
---
SiSu:
---
Charly RePanic:
koko aamuyön duunasin settiä, eikä tässä oo mitään Westbamin kaltastakaan.. sry diggarit (myös itse!). *kivatsulle*
---
eikai toi nyt sitä meinaa et oot miksannu himassa valmiiks ja siellä painat vain play nappulaa?
---
Sitäkö teillä setin kokoominen tarkottaa?! *tipahtelee* Hohohooh!!!
SiSu:
---
Charly RePanic:
---
SiSu:
---
Charly RePanic:
---
---
---
Ei meillä mut kelasin et sun kaltasella megaihqplurdj:llä olis..hoho!!
*kivatsulle*
Charly RePanic:
---
SiSu:
---
Charly RePanic:
---
SiSu:
---
Charly RePanic:
---
---
---
Ei meillä mut kelasin et sun kaltasella megaihqplurdj:llä olis..hoho!!
*kivatsulle*
---
No sit varmaan onkin. Mä soitan ton keikan mun puhelimella... *repeilee*
niclas:
Mä avustan molempia naputtelemalla pyykkipojalla! Ja tankkaamalla ant1:lle päivällä paljon hernekeittoa ja juustokairan heraa!
ZRO:
vahtikaa input c:tä jos Tidi on vielki siel arskamaassa... :D Hhahaha...
---> 'moi oon INPUT C *vink vink*....lollipopit *kyöpelikeisarin ilme*..hehehehe :DDD
liltony:
kannatetaan tapahtumaa. Legendaarinen mesta aloitin tuolta samalta nuorisotalolta noin vuonna -87 jolloin Tene veti sielä dj kursseja. siel tuli veivattua esnimmäisen kerran levyjä... ja siitä on aikaa noin 17 vuotta... Luulisin et kyseessä on sama nuorisotalo, ainakin se oli pitäjänmäessä urheilukentän kupeessa. no joka tapauksessa hyvä homma et nuorisolle opetetaan meininkiä