Terrorcraft 23.1.2004 @ Helsinki

231 posts, 12 pages, 39,678 views

misjah

Posts: 3,373

#102 • • misjah Team Sika

BlueWind:
Mitvit?
*haukkoo epäuskoisena henkeä* Enpä ollut näitäkään bileitä aiemmin huomannut... No jopas jopas..
Tuolla nuorisotalolla tuli käytyä silloin joskus meikäläisen ekat ala-astelimudiscot *lmao*
nimim. syntyperäinen Pitskulainen *iloinen*


onx täällä muitakin pitskussa nuoruutensa viettäneitä.. *piis* siel oli huiput limudiskot ja selvätpuoliyöt yms.
pakko tehä comeback nuoruuteen.. *nauru*

Edit: typo

[muokattu 13.1.2004 18:07]

--
www.team*possu*.tk

Zebir

Posts: 659

#103 • • Zebir
Tänne kyllä pitää tulla. Onhan täällä melkein tutut järjestäjät ja melkein tuttuja dj:itä.
Täällä ollaan jo kun kello lyö kuusi. *plur*

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

S-T

Posts: 1,195

#104 • • S-T Pieni
Muuten - onko ikäraja kuinka tiukka täällä... kun voisin ottaa yhen sellasen pikkusiskonrääpäleen mukaan, jos -89 kesällä syntynyt kelpuutetaan mukaan :]

--
Pieni on kaunista.

UnityF

Posts: 15,721

#105 • • UnityF joo just se

misjah:
---
Unity(f):
11 päivää enää että pääsen tappaa misjahin ja muut *possu*:t....*pahis*

---

et sä voi meitä viel tappaa ku muuten mennään pilalle jo ennen ens joulupöytää.. *ding*



katotaanko... *pahis*
ja kuka nyt possuja haluis syödä.. sen pitää olla kanaaaaaaa...*iloinen*
antonsonin

Posts: 2,712

#106 • • antonsonin laserpoint.

BlueWind:
Muuten - onko ikäraja kuinka tiukka täällä... kun voisin ottaa yhen sellasen pikkusiskonrääpäleen mukaan, jos -89 kesällä syntynyt kelpuutetaan mukaan :]



Kaipa se onnistuu jos noin vähän puuttuu ( vai mitä vuotta me eletään *ding*) ... olen itsekkin sen verran alle ton ikärajan :D
Andy

Posts: 1,019

#107 • • Andy
pizqn raitti...siel tapahtuu aina :DDD

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Avatar
#108 • • ALIEN Guest
kai siel on myös myynnissä jotain pepsi -x-:ää tai hassun värisiä limppareita nuoremmille!? *nauru*

Mä ainakin vedän battery od:t!! *aplodit**jiihaa*
Avatar
#109 • • ALIEN Guest
Ei helvetti!! mähän joudun tulemaan suoraan treeneistä tänne ja missaan ekat pari-kolme tuntia!! *nyyh**nyyh**nyyh*

Mut sit ollaan niin ku niiin *aplodit**jiihaa**aplodit**jiihaa*
nomic

Posts: 4,120

#110 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

alien:
Ei helvetti!! mähän joudun tulemaan suoraan treeneistä tänne ja missaan ekat pari-kolme tuntia!! *nyyh**nyyh**nyyh*

Mut sit ollaan niin ku niiin *aplodit**jiihaa**aplodit**jiihaa*


jos huono säkä käy tuut just mun setin aikana jossa aloitus bpm on jotain 185 luokkaa =)
toivottavasti ei liian rankkaa jotta jaksaa sitten *joo* tai no batteryn voimalla jopa 300bpm menee helposti *iloinen*
nomic

Posts: 4,120

#111 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

alien:
kai siel on myös myynnissä jotain pepsi -x-:ää tai hassun värisiä limppareita nuoremmille!? *nauru*

Mä ainakin vedän battery od:t!! *aplodit**jiihaa*


jonkun näköinen limukone siel taisi olla ja pientä purtavaa tulee jne... *joo*
Avatar
#112 • • ALIEN Guest
pitskun original-gangstat vetää siel varmasti pussikaljaa ulkopuolella.... *aplodit**jiihaa*

jou jou! *hahjust*
nomic

Posts: 4,120

#113 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

alien:
pitskun original-gangstat vetää siel varmasti pussikaljaa ulkopuolella.... *aplodit**jiihaa*

jou jou! *hahjust*


joo sit sieltä kuuluu varmaan kans ”kato tol jätkäl on meikkii ja hame!” *iloinen*
Avatar
#114 • • ALIEN Guest
mun ja muutaman sian kohdalla ne sanoo varmaan, et ”vittu tossa on noita ysärin original - gangstoi!!” *nauru*
nomic

Posts: 4,120

#115 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
*iloinen* *iloinen* *iloinen* *iloinen* *iloinen* *iloinen* *iloinen **iloinen*

[muokattu 13.1.2004 23:31]
misjah

Posts: 3,373

#116 • • misjah Team Sika

alien:
mun ja muutaman sian kohdalla ne sanoo varmaan, et ”vittu tossa on noita ysärin original - gangstoi!!” *nauru*


röh röh.. jotain sellasta varmasti.. ja sit ne supisee keskenään et oottexte kuullu mitä noi teki sillon joskus.. buhahahahaaaaaa *nauru*

--
www.team*possu*.tk

antonsonin

Posts: 2,712

#117 • • antonsonin laserpoint.

alien:
Ei helvetti!! mähän joudun tulemaan suoraan treeneistä tänne ja missaan ekat pari-kolme tuntia!! *nyyh**nyyh**nyyh*

Mut sit ollaan niin ku niiin *aplodit**jiihaa**aplodit**jiihaa*



Joten missaat kaiken hienomman =DDD... ja mun setin =D
Avatar
#118 • • ALIEN Guest

ant1:
Joten missaat kaiken hienomman =DDD... ja mun setin =D



No perkele! kerro lisää... *igor*
Avatar
#119 • • ALIEN Guest

misjah:
röh röh.. jotain sellasta varmasti.. ja sit ne supisee keskenään et oottexte kuullu mitä noi teki sillon joskus.. buhahahahaaaaaa *nauru*



silloin haisteltiin liimaa ja heitettiin ulostetta opettajien huoneisiin!! *aplodit**jiihaa**aplodit**jiihaa*


ainakin melkein... *hahjust*
misjah

Posts: 3,373

#120 • • misjah Team Sika

alien:
silloin haisteltiin liimaa ja heitettiin ulostetta opettajien huoneisiin!! *aplodit**jiihaa**aplodit**jiihaa*


ainakin melkein... *hahjust*


jotain tollasta mä muistelin kans.. *nauru* tai jotain vastaavaa.. *ding*

--
www.team*possu*.tk