Terrorcraft 23.1.2004 @ Helsinki

231 posts, 12 pages, 40,359 views

misjah

Posts: 3,373

#221 • • misjah Team Sika

Janne:
Jos ja kun nämä järjestetään uudestaan, olen takuulla paikalla taas - kyllä niin hauskaa oli! *super*


todellakin _*possu*/

tp kuvat rulz.. *iihhih*

--
www.team*possu*.tk

She

Posts: 717

#222 • • She
Vasta nyt pääsin sanomaan että *jiihaa* *jiihaa* *jiihaa*
Oli muuten aikas ihanan rikki taasen jalkaset *sydän*
Ihanaa oli, ystiksille ja oikeestaan kaikille iso *hali*
She

Posts: 717

#223 • • She
Aijuuh, ISO *hali* Neonille Westbamin Celebration Generationista!!*sydän**jiihaa**aplodit* Siis hohhoi että pylly nous sohovasta nopiasti!
blender

Posts: 2,552

#224 • • blender Arcade | KAIKU
millon se nomicin live setti tulee ulos?? täällä huhujen mukaan nauhotettu? vai nauhotitteko sittenkää?? haluisin kuulla *hymy*
Avangion

Posts: 2,529

#225 • • Avangion Punakardinaali

hallucinogen:
Mä annoin kyllä avangionille ohjeet metsästää mulle 165/50 brunetteja jotka on 16v+ mut ei oo viel tullu mitään *igor*
Se on hyvä et nuorille tarjotaan tällasta niin eivät kuuntelee pelkkää hiiiphuuppia ja räppiä *hih*



Enhän mä voinut niitä sulle kokeilemattomina tyrkyttää! Vai hyvää Hallulle! Mutta sitten ne ei halunnutkaan enää pois mun luota! *hymy*

(Eli totuus on se että unohdin... Sori!) *hih*

Hyvää settiä oli! Tuli taas kuukauden tauon jälkeen tampattua niin että selkälihakset oli kipeänä 2 päivää. *hymy* NÄIN sitä pitää! Nomicin settiä oli ilo tanssia mutta Tonin setti se vei jalat alta!


TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Avangion

Posts: 2,529

#226 • • Avangion Punakardinaali

She:
Aijuuh, ISO *hali* Neonille Westbamin Celebration Generationista!!*sydän**jiihaa**aplodit* Siis hohhoi että pylly nous sohovasta nopiasti!



Niinpä! Ja RMBn Spring (vielä se paras kuulemani versio siitä) heti perään sai mielettömän nostatuksen! Ei enää into laantunut edes kun piti mennä nukkumaan! *aplodit*

Mä olen mukana kun tämä uusitaan! *jiihaa*


TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

anton fine

Posts: 1,359

#227 • • Edited anton fine myspace.com/finethedj
Niinpä muistin tässä vielä että olisko mahdollista saada niitä kuvia meikäläisestä, jos jollain löytyy jo koneella niin laita ihmeessa sähköpostiini
Avatar
#228 • • kelasin Guest

UnityF:
Ens kerralla sitten.. *hymy*



toivottavasti sattuu sit semmoseen saumaan et pääsee tulee *hymy*
nomic

Posts: 4,120

#229 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

blender:
millon se nomicin live setti tulee ulos?? täällä huhujen mukaan nauhotettu? vai nauhotitteko sittenkää?? haluisin kuulla *hymy*


noh revin itelleni jostain vähäsen serveritilaa ja joskus tässä laittelen sen nettiin, sitten kun on aikaa :)
...oikeastaan riippuu siitä haluuko ihmiset kuulla sitä *vink*
mutta sanottakoos näin että aloitus bpm oli jotain 185 ja lopussa sitten 195 *hymy*
juuh ja tuosta nauhoituksesta että tuolla ei nauhoitettu mutta himassahan voisin pistää näinä päiwinä setin nauhoitukseen ja josksus sitten nettiin... *hymy*
blender

Posts: 2,552

#230 • • blender Arcade | KAIKU

nomic:
---
blender:
millon se nomicin live setti tulee ulos?? täällä huhujen mukaan nauhotettu? vai nauhotitteko sittenkää?? haluisin kuulla *hymy*

---

noh revin itelleni jostain vähäsen serveritilaa ja joskus tässä laittelen sen nettiin, sitten kun on aikaa :)
...oikeastaan riippuu siitä haluuko ihmiset kuulla sitä *vink*
mutta sanottakoos näin että aloitus bpm oli jotain 185 ja lopussa sitten 195 *hymy*
juuh ja tuosta nauhoituksesta että tuolla ei nauhoitettu mutta himassahan voisin pistää näinä päiwinä setin nauhoitukseen ja josksus sitten nettiin... *hymy*



mulla on mahis tarjota, laita vaa viestii kun oot saanu tehtyy...
noena

Posts: 3,138

#231 • • noena first breath after coma
Oli aivan mahtava meininki ja suuuri kiitos kaikille soittajille, varsinkin Finelle, Wailylle ja Neonille!*plur*

On se muuten aika jännä juttu, että ekaa kertaa olin itse kuuntelemassa konemusiikkia livenä niin nyt olen aivan totaalinen pissis..LOL*nauru* Mutta jooo, ei se mitiä^^

UnityF: Kyllä handlasit sen narikan mainiosti! ainakun jotain piti saada, niin ei aikaakaan kun se oli jo kädessä! Kiits!*hymy*

[muokattu 17.2.2004 22:03]

--
TwistedLife™ Amusement Park