Terrorcraft 23.1.2004 @ Helsinki

231 posts, 12 pages, 39,664 views

UnityF

Posts: 15,721

#21 • • UnityF joo just se
No sähän vaatimattomaksi oot alkanu...*nauru*
nomic

Posts: 4,120

#22 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Unity(f):
juuh tulossa ollaan kattoo nomic sua.. mä otan kaikki mikkolan teinitkin messiin...*vink*


elä pelottele *vapisee jännityksestä*
entäs jos mä mokaan? sit kaikki ainaski muistaa mut *pihkassa*
*hymy**hymy**hymy**hymy**hymy**hymy**hymy**hymy*
muutes, ei ne kaikki mahdu sinne, sitä paitsi pitäjänmäen teinixit tulee sinne myös meka-leveissä housuissansa ja hiuveineen jne... *hymy*
Avatar
#23 • • ALIEN Guest
onneks kyseessä on K-15 bileet, koska muuten sinne ei muilta paikkakunnilta kannattais pahemmin muita teinejä tulla. aikoinaan siel tapeltiin leveine lahkeineen kaikkien ”ei-pitskulaisten” kaa *nauru* oi niitä vuosia, kun värjäsi hiuksia vesiväreillä ja kantoi ketjua ym aseita mukana! *nauru* hhahahhaaha!!
nomic

Posts: 4,120

#24 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

alien:
onneks kyseessä on K-15 bileet, koska muuten sinne ei muilta paikkakunnilta kannattais pahemmin muita teinejä tulla. aikoinaan siel tapeltiin leveine lahkeineen kaikkien ”ei-pitskulaisten” kaa *nauru* oi niitä vuosia, kun värjäsi hiuksia vesiväreillä ja kantoi ketjua ym aseita mukana! *nauru* hhahahhaaha!!


hahahah *piis**vink*
UnityF

Posts: 15,721

#25 • • UnityF joo just se
vesiväreillä? mitä mä oon jääny paitsi? ok no mä liikuin teininä korson kebabilla ja saviolla ja luohelassa..*iloinen*
Hmm.. nomic onko mitään tietoo kuka soittaa viel ja mihin aikaa...? jos on ongelmia mä voin sotkee näppini peliin...*iloinen* Kaikki uskoo mua koska mä oon mä..*vink*
ja nomic kyl mä otan sun ykkösfanit täältä messiin... tomin.. mikin... eijan... niinan..noran.. jne..*pahis*

voi että kun mä oon maailman ihanin isosisko..*enkeli*
Avatar
#26 • • ALIEN Guest
sikojen paluu pitskuun 2004!! *plur*
nomic

Posts: 4,120

#27 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Unity(f):
vesiväreillä? mitä mä oon jääny paitsi? ok no mä liikuin teininä korson kebabilla ja saviolla ja luohelassa..*iloinen*
Hmm.. nomic onko mitään tietoo kuka soittaa viel ja mihin aikaa...? jos on ongelmia mä voin sotkee näppini peliin...*iloinen* Kaikki uskoo mua koska mä oon mä..*vink*
ja nomic kyl mä otan sun ykkösfanit täältä messiin... tomin.. mikin... eijan... niinan..noran.. jne..*pahis*

voi että kun mä oon maailman ihanin isosisko..*enkeli*


prkl...
öö...me mietitää järkkää tos sit ku saa tähän yhtään äijään yhteyttä *hymy*
ja ota koko helo mikkola mukaan teineineen niin tulee hyvä tappelu *hymy*
nomic

Posts: 4,120

#28 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

alien:
sikojen paluu pitskuun 2004!! *plur*


mut eikös se niin ole että kriminaali palaa aina rikospaikalle*täh* *iloinen*
Avatar
#29 • • ALIEN Guest
taitaa tosiaan pitää paikkaansa! *nauru*
Avatar
#30 • • ALIEN Guest
soittaisipa joku jotain vanhaakin, kuten prodigyn tai mobyn biisei.. tai marusha, westbam etc... *enkeli*
UnityF

Posts: 15,721

#31 • • UnityF joo just se

alien:
soittaisipa joku jotain vanhaakin, kuten prodigyn tai mobyn biisei.. tai marusha, westbam etc... *enkeli*



ai sä rupesit niinkuin vaativaksi...*nauru*
Avatar
#32 • • ALIEN Guest
no toi olisi ihana paikka kuulla joitain prodigyn experiencen ja music for the jilted generationin biisejä tai mobyn - feeling so real! *sydän*
nomic

Posts: 4,120

#33 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
itse voisin muuten soitella mutta oma setti on jo kasassa ja soittelen artistina...eli kone lavalle *joo*
Avatar
#34 • • ALIEN Guest
*ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#35 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

alien:
no toi olisi ihana paikka kuulla joitain prodigyn experiencen ja music for the jilted generationin biisejä tai mobyn - feeling so real! *sydän*



oi, prodigyn experience *sydän*

mut kaikista paras prodigyn biisi on kyl no good *joo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

KaveriTavara

Posts: 440

#36 • • KaveriTavara pyryharakka
hihiiii tulossa ollaan *plur*

ja maria prkle mua ei lasketa mihinkään mikkolan teini porukkaan!!!
mä olen orja henkeen ja vereen *iloinen*

kimonA ei mitään paniikkia, mä vaan kuvaan koko sun soiton *pahis*
ja video tulee sitten kaapeliteeveestä ulos *nauru*

[muokattu 6.1.2004 17:34]

--
hyvässä lihassa ei harmita

misjah

Posts: 3,373

#37 • • misjah Team Sika
joo oishan se hauska kuulla niit vanhoja settejä jotka saa aina ihon kananlihalle ja viel tossa samaisessa paikassa missä ollaan joskus junnumpana hehkuteltu.. *sydän*

--
www.team*possu*.tk

Rocca

Posts: 3,064

#39 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
aika rajut pileet ja viel k-15 tätä täytyy harkita ku mun ikäki riittäis...*hali**nauru*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

UnityF

Posts: 15,721

#40 • • UnityF joo just se

toshbi:
ja maria prkle mua ei lasketa mihinkään mikkolan teini porukkaan!!!
mä olen orja henkeen ja vereen *iloinen*



No ok tän kerran et oo teini... Kiva kun myönnät olevani mun täydellinen orja... tai no johan se tänään jo todistettiin... Mut aika hauskaa et tuut nyt bilettämään!!! Ihmeiden aika ei ole ohi.. kohta me huomataan että juokset mun kanssa kaikissa bileissä.. *vink*



Mun mielestä on aika jees että pääkaupunkiseudulla järjestetään k-15 tapahtumia koska kummiskin on olemassa paljon alaikäisiä jotka kummiskin rakastaa kanssa tätä musiikkii yhtä paljon kun mekin ”yläikäset”. Joten suokaamme nyt heille mahollisuus päästä nauttimaan tästä tapahtumasta täysin rinnoin. itseasiassa nostan järjestäjille hattuu että he lähtivät järjestämään k-15 bileitä jotta nuori polvi pääsee nyt sit tanssimaan ja nauttimaan kanssa tästä musiikista *hymy**sydän*

waari kiittää ja kumartaa..*vink*