11,982 posts, 600 pages, 4,024,627 views
KooKie, 26.9.2006 18:13:
(Varsinkin jos on jo kerennyt 100 -lehden tekstarit osionkin lukemaan.)
Kriss G, 25.8.2006 12:58:
---
ezzy, 24.8.2006 21:34:
---
ahahahaha :D moderointi rokkaa!
http://www.kissamaailma.net/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1152970772
---
Myös käyttäjäkunta rokkaa. Ensimmäinen joka tuli vastaan:
Edit: tää luonnonkaunis tsyby on ilmeisesti ylläpitäjä kissamaailmassa.
as, 26.9.2006 20:15:
Sairasta :I
KooKie, 26.9.2006 22:55:
---
---
Se kyl vähitellen syövyttää aivot oikeasti. Mutta tiedänpähän, että jos menen Keravalle, en saa nousta R junaan, ja etten saa moikata dösäkuskia, koska sen vihanen avovaimo ei tykkää siitä. Sit tietenkin, että eläimet ei tarvi turkkiaan mihinkään, mut ihminen tarvii sen (oli muuten helvetin hyvä provo:D) ja että Malmille ei kannata muuttaa jonkun pienlentokenttämökän takia. Otan ekan kommenttini takaisin, ei se syövytä, mähän tuun fiksummaksi koko ajan! (Tietää sit ainakin, miltä tasolta oon lähtenyt. :D)
Super-Kerttu, 26.9.2006 23:04:
---
KooKie, 26.9.2006 22:55:
---
---
Se kyl vähitellen syövyttää aivot oikeasti. Mutta tiedänpähän, että jos menen Keravalle, en saa nousta R junaan, ja etten saa moikata dösäkuskia, koska sen vihanen avovaimo ei tykkää siitä. Sit tietenkin, että eläimet ei tarvi turkkiaan mihinkään, mut ihminen tarvii sen (oli muuten helvetin hyvä provo:D) ja että Malmille ei kannata muuttaa jonkun pienlentokenttämökän takia. Otan ekan kommenttini takaisin, ei se syövytä, mähän tuun fiksummaksi koko ajan! (Tietää sit ainakin, miltä tasolta oon lähtenyt. :D)
---
Joku muukin lukee siis 100 tekstaripalstaa ku raamattua! Monet päivän repeämiset saa kyllä niiltä sivuilta.
larzizi, 26.9.2006 23:28:
Ei kesken unia herätetty ihminen (tai en ainakaan itse) tajua mitään mitä kysytään. Oma vastaukseni ainakin yleensä on "joo joo". Ja ennen kaikkea, kesken unia herätetty on KIUKKUINEN
Super-Kerttu,
Joku muukin lukee siis 100 tekstaripalstaa ku raamattua! Monet päivän repeämiset saa kyllä niiltä sivuilta.
phemy, 26.9.2006 23:41:
---
larzizi, 26.9.2006 23:28:
Ei kesken unia herätetty ihminen (tai en ainakaan itse) tajua mitään mitä kysytään. Oma vastaukseni ainakin yleensä on "joo joo". Ja ennen kaikkea, kesken unia herätetty on KIUKKUINEN
---
Tulipa mieleen tapaus kun vastasin puhelimeen kesken unien. Myöhemmin herättyäni en olisi edes tiennyt puhuneeni puhelimeen ellei kaveri olisi kertonut heränneensä siihen. Soitin puhelun soittajalle ja kuulemma olin puhunut suht järkeviä tulevista suunnitelmista yms. Itsellä ei siis ollu mitään aavistustakaan tapahtuneesta. hassua.
Kriss G, 27.9.2006 09:21:
Joku sankari alkoi selittämään miten naisilla pitäis ehdottomasti olla asevelvollisuus ja että naiset ei ikinä tule olemaan johtajia ilman armeijaa. Mä oon kuullut tarinoita noista jätkistä mutta nyt sattu eka ihan täys höyrypää omalle kohdalle.
KooKie, 27.9.2006 11:51:
Itse näkisin kaiken tasa-arvon nimissä asian niin, että olisi hyvä jos koko kansalla olisi pakollinen palvelusvelvollisuus, jokainen saisi sitten omaharkintaisesti valita armeijan tahi sivarin.
KooKie, 27.9.2006 11:51:
---
Kriss G, 27.9.2006 09:21:
Joku sankari alkoi selittämään miten naisilla pitäis ehdottomasti olla asevelvollisuus ja että naiset ei ikinä tule olemaan johtajia ilman armeijaa. Mä oon kuullut tarinoita noista jätkistä mutta nyt sattu eka ihan täys höyrypää omalle kohdalle.
---
Itse näkisin kaiken tasa-arvon nimissä asian niin, että olisi hyvä jos koko kansalla olisi pakollinen palvelusvelvollisuus, jokainen saisi sitten omaharkintaisesti valita armeijan tahi sivarin.
Kriss G, 27.9.2006 12:21:
Lähinnä se johtaja läppä siinä pisti ihmettelemään.
Cloud, 27.9.2006 11:55:
Täysin samaa mieltä. Toisaalta kävisihän se niin, että kaikilla ei sitä olisi sitten eitherway kummallekin sukupuolelle samat vaateet tässäkin asiassa jos nyt tasa-arvoa halutaan kehittää.
Freja, 27.9.2006 11:56:
Meille tuli niin paljon ja painavaa postia postiluukusta, et säikähdin ihan liikaa, luulin että joku murtautuu meille