11,982 posts, 600 pages, 4,019,792 views
Nacu:
linkki
Epailija:
"Ihminen ei ole Jumala, joka tietää, jääkö keskonen eloon vai ei."
Entä sitten? Lisäksi koska keskosen annetaan kuolla pois, niin lienee turvallista sanoa, että tiedetään sen kuolevan.
"Aina pitäisi yrittää tehdä kaikkensa säilyttää elämä."
Jalo ajatus, mutta miksi ihmeessä pitäisi?
Noin muuten aika karulta kuulostava uutinen. Harmi, että asiasta raportoiva saa vikoilla kommenteillaan itsensä kuulostamaan naivilta populistilta.
Ana-5000:
Jutun kirjoittaja ei selkeästi ole reportteri vaan asiaan inhimillisesti suhtautuva ihminen, joten noiden viimeisien lauseiden kritisointiin tuskin on aihetta.
Epailija:
Inhimillisyyden kritisoiminen roks - etenkin kun se lähtee tuolle linjalle. Alkuosa tekstistä oli myös varsin inhimillistä suhtautumista imentävä, eikä se minua vielä häirinnyt. Nuo viimeiset lauseet vain veivät voimaa sinänsä ihan mielenkiintoiselta pohdinnalta.
Ana-5000:
Nii ku puhutaan sairaanhoidosta ni paras tapa on pyöritellä numeroita ja laskea todennäköisyyksiä, am I rite?
muuten mun mielestä tosta kuvastu aika koskettava inhimillinen hätä, ristiriita ammatin ja ammattia suorittavan ihmisen tunteiden välillä.
Tohon liittyen, mä en ymmärrä miten ulosottomiehet nukkuu yönsä.
Epailija:
Tohon liittyen, mä en ymmärrä miten ulosottomiehet nukkuu yönsä.
---
Ainakin alan veteraanien luulisi nukkuvan vailla ongelmia.
1. He tekevät vain työtään.
2. He eivät ole vastuussa "asiakkaiden" tilanteesta.
3. "Sitä saa, mitä tilaa".
4. Lasten itku on musiikkia ulosottomiesten korville.
Nacu:
Mulla ainakin tuli hirmuinen ihmetys ja suru kun tajusin taas, että maailma tosiaankin on aikas mätä mesta. Ehkä haluaisin säilyttää naviiuteni ja ajatella, että aborttejakin tehdään vain "pakon" edessä tai ainakin erittäin hyvin perusteluin ja mikä tärkeintä - tarpeeksi ajoissa!!
Epailija:
Jos tästä aborttiasiasta iski tuollainen ihmetys ja suru, niin eiköhän sulla ole sitä naiviutta vielä ihan tarpeeksi jäljellä.