Replying to päivän o_O:
kindertin, 24.7.2009 11:56:
Oon jonkinverran lueskellu erään tutun juttuja täällä, ja hieman hämmennyin kuinka reippaasti se valehtelee
Ja vielä ihan "turhista" jutuista, 3/4 viesteistä on ihan paskapuhetta
Nimeä kehiin!
11,982 posts, 600 pages, 4,019,944 views
Replying to päivän o_O:
Oon jonkinverran lueskellu erään tutun juttuja täällä, ja hieman hämmennyin kuinka reippaasti se valehtelee
Replying to päivän o_O:
Replying to päivän o_O:
ezzy, 24.7.2009 20:58:
---
---
Onneks on popkornit käsillä just, nimeä kehiin. DRAMA!!!!
Replying to päivän o_O:
Replying to päivän o_O:
Zeratul, 25.7.2009 23:17:
---
---
Kuulostaa turhanki tutulta.
Mut minkäs tekee jos on narsistin vikaa, sitä vaan täytyy puhuu asioista vaikkei niistä mitään tietäiskään, ihan vaan ollakseen äänessä. Ja sit vääristellään totuutta tai varastetaan suoraan jonku muun kokemuksia ja kerrotaan niitä eteenpäin omina et sais olla huomion keskipisteenä. Ärsyttävää, ja tosiaan kummaa kuinka pitkälle jotku menee tällä saralla.
Replying to päivän o_O:
Jódís, 25.7.2009 23:28:
Yritin äsken arvata kuinka korkea toi Kaivopuiston benji-hyppytorni on tänä vuonna... Ja sehän on 130 metriä... Siis hui!
Lisää vinkkejä ja ohjeita
Kameran käyttö yhdellä näppäimen painalluksella
Napsauta kamera päälle valitsemalla Valikko > Media > Kamera. Ota kuva painamalla selausnäppäintä. Hymyä!
Replying to päivän o_O:
Late, 28.7.2009 00:41:
Nokialla voitaisiin skarpata ehkä vähän noissa markkinointi sähköposteissa. Pieni juttu, mutta olihan taas neuvo joka kannatti lähettää...
---
Lisää vinkkejä ja ohjeita
Kameran käyttö yhdellä näppäimen painalluksella
Napsauta kamera päälle valitsemalla Valikko > Media > Kamera. Ota kuva painamalla selausnäppäintä. Hymyä!
---
Replying to päivän o_O:
Meke, 2.8.2009 22:16:
Kännykkä taskussani oli vahingossa soittanut hätänumeroom (tuli soitto takaisin hätäkeskuksesta). Noh, ei siinä mitään ihmeellistä mutta kun katsoin soittohistoriaa niin numero oli 000. Olen aika varma että hätänumero on 112. Kyllä se on...googletin asian: "Soita hätänumeroon 112 kiireellisissä, todellisissa vaaratilanteissa hengen, terveyden" Ei kun se onkin 000...vai siis ?!
Replying to päivän o_O:
yertle, 2.8.2009 22:30:
---
Meke, 2.8.2009 22:16:
Kännykkä taskussani oli vahingossa soittanut hätänumeroom (tuli soitto takaisin hätäkeskuksesta). Noh, ei siinä mitään ihmeellistä mutta kun katsoin soittohistoriaa niin numero oli 000. Olen aika varma että hätänumero on 112. Kyllä se on...googletin asian: "Soita hätänumeroon 112 kiireellisissä, todellisissa vaaratilanteissa hengen, terveyden" Ei kun se onkin 000...vai siis ?!
---
Mun vanha puhelin soitti hätänumeroon, jos siihen näppäili 08. Niis on vissii jotain tollasii tosi kätevii vammoi