Trinity 19.6.2004 @ Helsinki

587 posts, 30 pages, 70,103 views

Claquesous

#381 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Mulla meni ilta ihan nihkeillessä. Jotenkin biletysfiilis ei ottanut tuulta alleen ja ilta menikin enemmän tai vähemmän pousaillessa. Muuten bileet oli oikeesti ainakin asiakkaan näkökulmasta hyvin järkätyt, mutta ne järjestyksenvalvojat.. siis tuntui siltä, että niitä oli enemmän kuin itse bilettäjiä. Myönnän sen vähän häirinneen allekirjoittanutta.

Musiikki oli menevää ja etenkin Cally & Juice upposi äärimmäisen hyvin sekä BK pisti hyvää settiä, mutta setin aloitusbiisi Revolution ei kyllä minun korvaani miellyttänyt. Guffy heitti kyllä vähän liian kulunutta enkä oikein syttynyt.

Kaiken kaikkiaan kyllä kannatti.

--
32. of December

Individual

#382 • • Individual HYPNO!

RiD:

- kallis bisse (!)

Noh ei se mun mielestä mitään överikallista ollu. 5 egee puolen litran tuopista. Odotin
että bisse maksaa jotain 6 egee ja 0,4 tuoppi,
Saisihan se tietty olla halvempaakin...

[muokattu 20.6.2004 15:59]
#383 • • fanatic Guest
siis mahtavat pirskeet oli*iloinen* tosin ihmisiä olis saanu vaivautua pikkasen enemmän sinne*igor* musiikki oli mitä mahtavempaa ja ihmiset oli ystävällisiä*plur*
ilmaista tikkaria ja cd:täki tuli sit*hymy*
kiiki

#384 • • kiiki hankala

alien:
---
kiiki:
ps. mistähän ne kaikki kohtuuhyvännäköset järjestysmiehet oli haettu?*slurps**aplodit*

---

linkki ;)

nyt mä tiedän mihin kouluun haen seuraavaks *aplodit*
kiitos alien *vink*
#385 • • sakk303 Guest

Ozie:
Porukkaa olis voinu olla enemmänki, en oikeen ymmärtäny miten tommonen väkikato,

tyyriit liput verottivat väkeä. en tiedä kuinka ”tuikitärkeät” bileet nämä olivat artisti/dj-kaartin perusteella, itselleni kun se ei järin 8e bileitä kummemmalta näyttänyt. Trinity on kuulemma trinity ja hehkutustahehkutusta, mutta luulenpa kuitenkin että hinta on verottanut paljon väkeä muille maille. Eli se tuhannen ihmistä olivat varmaan suunnitelleet ennakkoon menevänsä noihin bileisiin, mutta tällaiset mattimeikäläiset eli se parisen tuhatta mitö tonne ois varmaan voinut toivoa lisää väkeä, pohtivat näihin bileisiin lähdöstä ehkä vasta perjantaina tai itse tapahtuma-iltana. ja jos ovelta maksoi 25e sisään niin siinä tapauksessa en ois voinu juoda mitään enää sisällä eli ois tarvinnu olla jo valmiiksi sekasin *hih* no joo, köyhät kyykkyyn, tiedetään tiedetään, mut eilinen meni oikein kivasti puistoja kierrellen olvin mäyriksen ja ginipullon kanssa ilta-auringossa (23e) *hih* eli kun sää sallii niin mä tykkään valita vähemmän utuisen, kesäisen vaihtoehdon *ding* täh?
Optik

#386 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Jahas.. saavuin juuri takaisin tänne saatanan savoon, ja on aika tehdä summa summarum trinity-reissusta. *juonittel*

Bileet oli IMO loistavat, maistuvaa pauketta korville ja visuaalisia stimulantteja tarjoavat pukeutujat yms. *joo*

Enemmän ihmisiä olisi saanut kyllä olla paikalla, tosin johtuukohan se avaruuden tunne paikan isosta koosta, koska saman havaitsin joskus aiemmin esim telakkastudioilla.. Isokin ihmismäärä käviää kummasti paikan sisuksiin ja kokonaiskuva jää näkemättä..

Krapulaa ei ole, mutta jalat huutavat armoa ja silmät lepoa 30 tunnin valvomisen jälkeen.

Jatkopaikkana toiminut wäiski on mainio purtilo johon allekirjoittanutkin suunnisti päätapahtuman osoittaessa loppumistaan. Missiah ja Proteus & Neonin back to back vetivät viimeiset mehut jaloista ja alkoi väsymys purra joskus yhdentoista aikoihin. Oli tullut aika suunnata itsensä jälleen tänne periferiaan ja odottamaan seuraavia bileitä..

Suuret kiitokset niille kaikille ihanille ihmisille jotka olivat tulleet paikalle, sekä lahna-ryökäleille hauskasta etkoilusta *kiitoskiitos*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Pablo

#387 • • Pablo
Mitäpä tähän lisäisi. Mua ei haitannu jengin vähyys päinvastoin - en joutunut kollaukseen eikä olisi haitannut vaikka olisin joutunutkin. Musiikki yllätti todella positiivisesti kun en oikein hh:sta perusta.

Etkot... Mahtavaa tosiaan paikalla oli noin 10 ”lahnalaista” - aika sekava soppahan siitä syntyi pussikaljan merkeissä ;)
Saara

#388 • • Saara #2970

sakin:
joku ystävällinen ja REHELIINEN BILETTÄJÄ! löysi mun ”lompakon” jossa oli luotto/pankki kortit ja olisko siinä vaiheessa vielä ollu n. 120 euroa rahaa ja jumalauta palautti sen... olisko se ollu nenna kuka sano ett jäbäll taitaa olla jotain hävinny..

Joo, pitää itekki vähän kelata lompakon tjsp. löytäessä et jos tää olis omalle kohdalle sattunut, niin toivoisi että joku rehellinen ihminen olisi vienyt sen jonnekkin turvaan, mistä sitä voisi sitten kysellä.

sakin, kiitit kyllä aika reilusti paikan päällä *hymy*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

blender

#389 • • blender Arcade | KAIKU

Pablo:
Mitäpä tähän lisäisi. Mua ei haitannu jengin vähyys päinvastoin - en joutunut kollaukseen eikä olisi haitannut vaikka olisin joutunutkin. Musiikki yllätti todella positiivisesti kun en oikein hh:sta perusta.

mitäs kaikkee siel tuli?
Ozie

#390 • • Ozie
Niin joo unohdin täysin ne esitanssijat *pihkassa* Oli kyl just parhaat! Se trapetsijuttuki oli aika bonus, joutu vaan pikkusen olee oudos asennos ku se veteli siin päällä kokoaika ja tuli vähän ihmeteltyy aluks et mitä helvettiä. Niomiciaki taisin yrittää suostutella siihen roikkumaan mut eiiih *eiei*
Wert

#391 • • Wert Varapalkkaliukuja
oli kyl hyvät bileet... Britit oli kaikki tosi kivoja pääsali näytti hienolta... makeet valot.
sen verran kuitenki että esiintymisen puolesta Proteus veti kyl pisteet kotiin... taas. oli kyl mieletöntä menoo heti introsta lähtien.
harmi ku jengiä ei tullu tarpeeks... *igor*
Oma setti oli kahden tunnin sijaan vain 15min ja se kyl vituttaa yli kaiken.. mut tuleehan näitä bileitä...

*piis*
Individual

#392 • • Individual HYPNO!

Wert:
oli kyl hyvät bileet... Britit oli kaikki tosi kivoja

*piis*

Nyt muistin, että tuli jauhettua jotain shittiä tämän dj Tin Tin:in kanssa. Kokonaan toinen juttu on sitten se, että ymmärsikö hän yhtään mitä yritin sanoa. Kun tuo englanti ei ole vahvin puoleni muutaman oluen jälkeen.
*nauru*
MaSari

#393 • • MaSari space jammer
Täytyypä kyl myöntää et on aika krapulainen olo *poks*

Bileet oli ja meni, ja odotuksista huolimatta joudun sanomaan että olen vähän pettynyt. En voi sanoa mitään järin suurta negatiivista asiaa, mutta en voi kyllä sanoa mitään älyttömän positiivistakaan. Toisin sanoen bileet ei silleen jättänyt mitään häkähdyttävää olotilaa jälkeensä.. Lähdettiin jo siinä yhen aikoihin pois, joten paljoo ei keretty siel olemaan, kun tultiinkin siinä kymmenen aikoihin.

Kiitos Tommille, Ericalle, Terhille, Pertulle ja rakkaalleni ihanasta seurasta *sydän* *hali*

Ps. Lentäjän poika oli paras x) Koska otetaan uudestaan? *nauru*

[muokattu 20.6.2004 18:10]

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Anime

#394 • • Anime Retrostööpeli
Loistobileet! Kerranki kuulee sellasta lutkutusta koko illan, jota myöskin tulee sit jorattua! Suurin osa hard house deejiistä soittaa nykyään tosi munatonta pauketta, groovesta ja virneestä tietookaan.. Pääasia että on mahdollisimman synkkää ja tuomiopäivä tuntuu olevan lähellä. *grr*

Oon jo jonkin aikaa odottanut kuulevani tälläst soundii, jollaista Suomesta ei näytä enää löytyvän.. BK rokkas ihan huolella, jummi et mun kengät tuoksahti aamusella *nauru*
Propsit myös valoista ja muista järjestelyistä, hyvää työtä tekivät vaikka hieman suurehkon palan haukkasivatkin kerralla..

Lippujen hinnat tuntuivat tosiaan kalliilta, mutta jos jengi on yhtään kiertänyt maailmalla vastaavanlaisissa bileissä, saitte aika helvetin hyvää halvalla.. *joo*

Esitanssijat handlas hommansa erinomaisesti, trapetsityttö oli myös upea lisä *plur*

Ainoo miinus tulee jengin vähyydestä, mutta sekin saadaan väännettyä plussax kun ajattelee että olipahan ainakin tilaa jorata sydämensä kyllyydestä *jiihaa*

Jään odottelemaan jatkoa.. *sydän*

--
-K

SmILE

#395 • • SmILE Esanssi mössöö
käsiä tuli paukutettua ilmaan niin lujaa koko illan että sitä tajus että vielä niitä lihaksia jossain piilee. lattiaan tais tulla moneen paikkaan semmoset lommot et pitää valaa paikka paikoin lattiat uusiks. Eli oiken mukavaa oli kun oli hyvää seuraa ja paljon batterya.

kiitos proteukselle siitä pursuavasta lava elämöimisestä ja vj Move teki sen taas..kiitos kiitos. Ja ei sovi unohtaa bk:ta, siin vaiheessa kyl batteryn voima ei jaksanu enään niin kovaa rutistaa mut vähän verta hikee ja kyyneleitä.

Oli kyllä kivaa että pirskeet loppu siin jossain vaihees ni saatiin kamat kasaan ja kotiin jauhaa paskaa ja nukkuun!

SATTUU JALKOIHIN JA LUJAA....amatööri!

[muokattu 20.6.2004 18:17]

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Sinza

#396 • • Sinza
Oli kyllä tosi kivaa *iloinen*!!! Paikalla oltiin jo ennen bileitten alkua. Musiikki oli mielettömän hyvää koko illan! Cally & Juice oli loistavia (onnistuin saamaan uudenvuodensetinki levyllä) ja sit trancepuolella JussiS *jiihaa*! Trancepuoli olis tosiaan saanut olla lähempänä main stagea. Alkoholia kului, mut onneks kohtuudella *joo*. Kotimatka menikin sit nukkuessa...

Edit: Sitä en oikein tajunnu että juomia ei saanu viedä sinne toiselle puolelle pääsalia... No mut menihän se noinkin; piti kiskasta juomat suht nopeesti alas et pääsi taas tanssimaan *lmao*

[muokattu 20.6.2004 18:40]

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

#397 • • niomic Guest
Jäipä pitkästä aikaan paskaa käteen.

En erikoisemmin kuullut muita kun UK:n poikia ja soitti ainakin omaan makuun sen verran valosaa settii, ettei jaksanu oikeen synkistelijä innostuu. Kiitos kuitenkin Ozielle seurasta, yhdessä jakso vähän enemmän vammailla, sekä yrmeellä et vähemmän yrmeel naamal =/

Muuten meni pousaillessa ja ilta päättyi iloiseen yllätykseen ku ei ihan suomesta ostettu paita oli hävinny narikasta, vaik sen ois pitäny mennä mun reppuun kun toin sen puolvälis iltaa. It's just a shirt, mut lähinnähän tää on taas periaatekysymyksiä, varsinkin kun lisäkäynnistä laskutettiin.

edit: jos nyt sattuisi kuitenkin jotain taikaa tapahtumaan ja joku tunnistaisi paidan, niin tässä tuntomerkit:
ISO napitettava kauluspaita, jossa selässä ja edessä lohikäärme ja lohikäärmeen ympärillä tulta. Enkä nyt puhu mistään parin värin tulesta vaan kunnon tulesta tiiätteks =) Eli päävärit on oranssi, punanen, musta. Merkkiä en nyt satu muistamaan, mutta ei oo ainakaan suomessa näkyny ikkää tommosii =/

Ezzyn sininen anime(tms)paita on samaa paitatyyliä edustava, jos se nyt jotain auttaa.

[muokattu 20.6.2004 18:37]
Everes

#398 • • Everes
Kiva meno musan suhteen, sopi omaan makuun hyvin ku pääs aina välillä kuuntelee pannuhuoneeseen vähän ”rauhallisempaa” settii ja sit taas pääs takas päähallliin huutamaan... tosin laskin ruumiintarkastukset mitä mulle tehtiin ja jopa 6 kertaa ainakin tuli karvaiset järjestysukkelit - ja aina jopa ne samat hymypojat - hiplaamaan taskuja. loppuillasta ko. järjestely alko olee pikemminkin koomista...
Tosin ei sinänsä jääny paha maku suuhun - ainoa asia mikä jäi vaivaamaan oli se ettei ollu terassia..

[muokattu 20.6.2004 19:18]

--
living in irresponsible selibacy

Pablo

#399 • • Pablo

blender:
mitäs kaikkee siel tuli?

Hähä! En voi muistaa humalaltani! *nauru*.
Sitä ihteään hh:ta vissiin.
Oli vaan ennakkoluuloja kehissä mutta turhaan *vink*
Individual

#400 • • Individual HYPNO!

Everes:
Kiva meno musan suhteen, sopi omaan makuun hyvin ku pääs aina välillä kuuntelee pannuhuoneeseen vähän ”rauhallisempaa” settii ja sit taas pääs takas päähallliin huutamaan... tosin laskin ruumiintarkastukset mitä mulle tehtiin ja jopa 6 kertaa ainakin tuli karvaiset järjestysukkelit - ja aina jopa ne samat hymypojat - hiplaamaan taskuja. loppuillasta ko. järjestely alko olee pikemminkin koomista...

Mulle taisivat suorittaa kyseisen toimenpiteen kolme kertaa, mutta kunhan vain vähän kollasivat vaatteiden päältä ja yhdelle taisin ehdointahdoin esitellä lompakkoni sisältöä, ettei vaan ole mitään laitonta mukana. *nauru*
Mutta sillee toi oli asiallisesti suoritettu, että kaikki alkovat jotenkin näin, että: ”
Anteeksi, mutta minun täytyy suortittaa teille turvatarkastus...” jne.
Eli en ainakaan minä joutunut minkään ylilyöntien uhriksi. Joutuikohan joku?