Trinity 19.6.2004 @ Helsinki

587 posts, 30 pages, 65,234 views

Ozie

Posts: 1,389

#361 • • Ozie
Olipas hauskat pippalot. Paljon tuli polvea nostettuu ja juttua jauhettuu. Kiitti kaikille tutuille ja tuntemattomille et jaksoitte kestää *nauru* Porukkaa olis voinu olla enemmänki, en oikeen ymmärtäny miten tommonen väkikato, toisalta kaapelilla tuhat ihmistä viel näy oikeen missään.

Tuli kans käveltyy auton ohi jos oli tummennetut takalasit ja kaks miestä istu sisällä tuijottamas kaapelille päin. Ei kuitenkaan tullu juttelee, enkä onneks menny juttelee.
caitrin

Posts: 159

#362 • • caitrin ö_____ö
No niin. Ihan mainiot pippalot *joo* Jotain pitää taas kommentoida, kuten aina:

Plussaa:
+ BK:n setti, oijoi! *plur* Sai kyl väsyneet jalat liikkeelle. Kolmen aikaan piti jo luovuttaa ku jalat ei enää kestäny..
+ Pääsalin meininki BK:n setin aikana. Jengi oli ihan fiiliksissä *sydän*
+ Tilaa tanssia (sinänsä ikävää että oli vähän jengiä, mutta on siitä positiivisiakin seurauksia *vink*)

Miinusta:
- Trance-area. Miksi oi miksi se piti kyhätä sinne 100m päähän, ja vieläpä ilman baaritiskiä josta olis saanu mm. vettä?! Argh. Ei ihme että meininki hyytyi. Magellanin pojillakin tekniikka kusi. Sääliksi kävi.
- Vesi 2e, eikä sitä saanut edes viedä tanssilattialle (mikähän logiikka senkin säännön takana on *täh*). Joku täällä totesikin, että olis sitte myyny vettä vaikka pulloissa.
- Ei mitään safkaa saatavilla, vaikka portit avautu jo 20:00. Viimeks olin Kaapelilla Celebration Generationissa 2v sitten ja siellä sentään sai jotain sämpylää, mikäli oikein muistan. Onneksi mulla oli omat eväät *vink* mutta kaverit näki nälkää *uuh* ...Kyllä siinä tampatessa nälkä tulee, uskokaa pois...


Valot oli aika keskinkertaset, ei niissä mun mielestä mitään kovin ihmeellistä ollu. On sitä makeempiaki kyhäelmiä nähny.
Keinuva tytteli olisi voinut temppuilla enemmän... kyllähän nyt jokainen keinua osaa prkl *nauru*

Kaiken kaikkiaan jäi aika neutraali fiilis näistä kekkereistä. Anyway, oli siistiä tampata taas pitkästä aikaa.
blender

Posts: 2,552

#363 • • blender Arcade | KAIKU
Ei kyl niiiiin kauheasti harmita nyt kun en paikalle päässy, oli joensuussakin kerranki hyvät bileet..

mut paljo tääl sit loppuen lopuks oli sakkia? jäikö paljo viel lippui myymättä?
sapeli

Posts: 11,768

#364 • • sapeli jokukukamikä?
Kommentteja muiden kommentteihin:

- Magellanit tuntui lopettavan soittonsa ikäänkuin tarkoituksella siinä yhden aikaan, ja sitten ne alkoi soittamaan jotenkin oudosti hidastuvia kappaleita - oli siinä selkästi jotain teknistä vikaakin, mutta musta tuntui että ne oli oikeasti jo siinä vaiheessa lopettamassa
- Vettä oli ainakin jossain vaiheessa saatavissa pulloissa, mutta ehkä vaan yhdestä pisteestä ja ehkä ne kai loppu kesken
- Ilmanlaatu oli tosiaan aika P-stä, ainakin Pannuhallin puolella

Muita jutskuja:

- Musiikki OLI hyvää - muttei mitään ylimaallisen ihmeellistä. House-puolella oli ehkä hiukan parempi musiikki ylipäänsä (vaikka trancesta enemmän pidän), mutta siellä olis jalat menny muusiks alta aikayksikön *blush*
- Kaikki oli kivasti panostanut ulkonäköön, eli isot plussat kaikille bilettäjille!
- Joku oli jossain vaiheessa vohkinut Pannuhallin WC-kyltin, ja siinä sitten käytiin juomassa about vartin välein pää-aluella vettä - ja jossain kuudennen kerran jälkeen mut vedettiin huumetarkastukseen (ei siinä mitään, kerta se on ensimmäinenkin) kun ne luuli että mä oon joku myyjä
- Kun sinne tuli jo kasin maissa niin viiden tunnin jälkeen (yhdeltä) oli jo jalat niin muussina että teki pahaa kattoa sivusta kun muut piti hauskaa... Mutta toisaalta kun siinä vaiheessa lähdin niin sai vielä hyvin kyytiä *hihu*

Loppukaneetti:

- Hauskaa siellä oli ja hienot oli paikat, mutta loppujen lopuks ihan yhtä hauskaa mulla on keskimäärin (musiikin ja tanssimisen puolesta) jossain Premin keskiviikko-klubissakin. Pitihän tuokin iso tapahtuma nähdä - ja tapasinhan mä siellä kaikenlaisia kivoja ihmisiä - mutta oli se oikeasti mun kohdalta vähän hukkaan laitettua rahaa.

Terveisiä:

- (Kenenkään nimiä en tietenkään muista - paitsi UnityF! *hali*): se pitkä tyyppi jolla oli pinkit/oranssit hartiapiikit ja muut koristeet; tyttö jolla oli pinkit rastat; tyttö jolla oli kovin hienot neonkeltaiset vaatteet (ja joka myös sanoi ettei se koskaan muistais mun nimeä); heppu jolla oli polvi kipeä jo alusta asti; sen hepun kaveri jolla oli pinkit narupöksyt; ja Noqua! (huh, muistin toisenkin nimen - nyt kyllä aivot vinksahtaa...)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sts

Posts: 7,969

#365 • • sts Sama pyynti aitta!
sanotaan että oli oikeasti suht onnistuneet kemut fiilikseltää, vaikkakin kiksusali olikin vähän askeettinen, mutta jotain se kertoo että allekirjoittanut innostui polccaamaan ;P
infiniz

Posts: 68

#366 • • infiniz -Team Espoon Roboottiarmeija*

sapeli:
- (Kenenkään nimiä en tietenkään muista - paitsi UnityF! *hali*): se pitkä tyyppi jolla oli pinkit/oranssit hartiapiikit ja muut koristeet;



Perkele, ne on punaset ne piikit!!! *hih*
sapeli

Posts: 11,768

#367 • • sapeli jokukukamikä?

infiniz:
---
sapeli:
- (Kenenkään nimiä en tietenkään muista - paitsi UnityF! *hali*): se pitkä tyyppi jolla oli pinkit/oranssit hartiapiikit ja muut koristeet;
---


Perkele, ne on punaset ne piikit!!! *hih*



Kato ny hyvä ihminen sun profiilin kuvaaskin - ne on selkeesti oranssit! *hih* (Vai sovitaanko että ne on lusmut ja vaihtaa väriä ihan vaan saadakseen ihmiset kiistelemään asiasta?) *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

JustinSan

Posts: 822

#368 • • JustinSan Nullius in verba
Edellisen illan soma-klubi oli vähän verottanu voimia, joten varsinki alkubileet meni vähän koomailun puolella, mutta sitten kun sai raahattua itsensä sinne tanssilattialle asti ni sit lähti *sydän* Nelitahti hakkaa suoraan ytimiin asti, silmät kiinni, valot välkkyy, arkiajatukset häipyy jonnekkin taustalle, dance like there's no tomorrow *sydän*
Mut sitten sen jälkeen oltiinkin vielä enemmän väsyissä *nauru* Vanhuus ei tule yksin *iloinen*
Raagh, äsken vasta heräsin ja nyt on jalat siihen malliin jumissa, että taisipa tulla tanssahdeltua suhteellisen ankarasti *joo*
Mutta noin yleisesti, kivaa oli, läppä oli väsynyttä ja ihmiset kivoja jne.


Tosin nyt viimeaikoina on alkanut esiintyä sellaista ilmiötä, että bileitä paljon hauskempia/oudompia tapahtumia olla nuo kotiinpaluretket, tai oikeastaan tripit *iloinen*
Ensin rauhallista autoilua kauniissa auringonnousussa, väsyneen läpän tahdissa, ihallen ihmisten ikuista typeryyttä joka ilmeni mm. painimatsina/flaidiksena keskellä autotietä *ding*
Nooh, Sitten pääsin Keravalle, the plot thickens... Lähdinpä siinä sitten polkupyöräilemaan kotia kohti ihan rauhassa. Noooh, parisataa metriä poljettuani huomaan, että kah, pariskunta nussii yleisen kävelytien reunalla *ding* Oikeasti, sen kundin ylösalas pamppaileva karvainen perse ja sen muijan sieltä alta typerästi sojottavat jalat Suomen suven kauniissa auringonousussa, on jotain sellaista mikä jää varmaan ikuisiksi ajoiksi mun mieleeni kiinni *ding*
Siitä sitten vielä vähän matkaa eteenpäin niin vastaan juoksee heppu täysin alasti ja huutaa menessään ”VITUN HYVÄÄ JUHANNUSTA!” *ding*
No eipä siinä vielä mitään, poljen vielä vähän matkaa ja vastaan tulee honda monkey, kaksi kaveria kyydissä ja molemmat tietysti, alasti *nauru*
Ja sitten vielä paikallisen juottolan edessä oli joku väsyneen näkönen joukkotappeluntapainen jossa oli silmiinpistävää, että lähes jokaiselta osaanottajalta
puuttui paita. *nauru*

I *sydän* Kerava!

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Displacer

Posts: 1,828

#369 • • Displacer
Kivaa oli kyl...

Plussaa:
-Musa, varsinkin Cally&Juice iski helvetin hyvin
-Tilaa tanssia, ikävää ehkä järkkäreille että porukkaa oli vähän, mutta kyllä oli mukavaa ku läheltä lavaakin löyty aina jostain tilaa missä pomppia kunnolla.
-Esitanssijat; parhaat ever IMO *slurps*
-Valot oli muuten ihan jees mutta laseri olis ollu kiva
-Paljon mukavia ihmisiä
-Järkkäreitä oli ainakin tarpeeksi eikä silti joutunu alistumaan turhan tarkkoihin tarkastuksiin (itse asiassa silloin kun tultiin ei jouduttu minkäänlaisiin tarkastuksiin. Kaveri olisi jopa päässyt ilman lippuakin sisään, mutta kävi sitten rehtinä ihmisenä antamassa sen ennakkolipun sinne tiskille *ding*)

Miinusta:
-Ei saanut viedä vettä tanssilattian puolelle vaan joutu sit aina vähän väliä käydä hakemassa sitä lisää toiselta puolelta hallia.
-Trancehallin sijoittaminen niin, että sinne joutu menemään ulkokautta (tai olisi joutunut, nyt siellä ei edes tullu käytyä kun se oli mennyt jo kiinni siinä vaiheessa kun aattelin sen katsastaa.)
-ihmiset; missä te oikein luurasitte alkuillasta, luulisi näinkin hintavista bileistä nautittavan alusta asti. Oli sinne sentään muutama ihminen saapunut jo ajoissa meidän lisäks, sääli että Tin Tin joutui soittamaan lähes tyhjälle lattialle.

Kaiken kaikkiaan hyvät bileet vaikka olosuhteet omalta osaltani eivät olleet ehkä ne kaikkein parhaimmat, onneksi alkoholi auttoi turruttamaan vaivoja pois *pelle**iihhih*
nomic

Posts: 4,120

#370 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

JustinSane:
Noooh, parisataa metriä poljettuani huomaan, että kah, pariskunta nussii yleisen kävelytien reunalla *ding* Oikeasti, sen kundin ylösalas pamppaileva karvainen perse ja sen muijan sieltä alta typerästi sojottavat jalat Suomen suven kauniissa auringonousussa, on jotain sellaista mikä jää varmaan ikuisiksi ajoiksi mun mieleeni kiinni *ding*
Siitä sitten vielä vähän matkaa eteenpäin niin vastaan juoksee heppu täysin alasti ja huutaa menessään ”VITUN HYVÄÄ JUHANNUSTA!” *ding*
No eipä siinä vielä mitään, poljen vielä vähän matkaa ja vastaan tulee honda monkey, kaksi kaveria kyydissä ja molemmat tietysti, alasti *nauru*
Ja sitten vielä paikallisen juottolan edessä oli joku väsyneen näkönen joukkotappeluntapainen jossa oli silmiinpistävää, että lähes jokaiselta osaanottajalta
puuttui paita. *nauru*

I *sydän* Kerava!



et varmasti poikennut korson kautta? *nauru*
tulipas hyvät aamunaurut :)
Individual

Posts: 10,942

#371 • • Edited Individual HYPNO!
Paikalle tulin jo ennen puolta kahdeksaa ja siinä tulikin sitten jubailtua ja nautittua olutta tölkistä ennen sisälle menoa. Hieman ihmetystä herätti jostain yht´äkkiä paikalle pamahtanut security-armeija. Noh, ainakin tunsin olevani turvassa, kun turvallisuushenkilökuntaa oli alussa enemmän kuin bilettäjiä. *nauru*
Minkäänlaista turvatarkastusta ei ollut vasta kuin myöhemmin eri huoneiden välillä palloilessa. Ja sekin oli asiallinen ja todellakin nimensämukainen turvatarkastus, jolla etittiin mahd. aseita yms. eikä alettu lompakonpenkomislinjalle. Vaikka olin paikalla jo silloin kun ovet aukaistiin, niin jotenkin se tuntuu aina vähän mälsältä jos paikkaa vasta kasataan silloin kun show:n pitäisi alkaa, mutta nopeastihan siinä sitten oli screenit kunnossa ja poppi soimassa. Äänenpaineet olisivat saaneet mielestäni olla alussa hieman kovempia, mutta kylläpä ne siitä illan mittaan nousivat.

Kyllä siellä Kaapelilla mielellään bilettelisi useamminkin, en ymmärrä miksi sitä paikkaa niin kammoksutaan. En tiedä sitten minkälainen helvetti se on, kun paikalla on +3000 ihmistä. Nyt tilaa riitti, mutta olis paikalla ehkä saanut olla enemmänkin porukkaa. Aika jännä homma kun tällaisista hieman hardimman soundin bileistä on kysymys, niin se ei vedä polkkaajia paikalle. Oliko sitten monet suunnitelleet ostavansa lipun paikan päältä ja kammoksuivat 25 egen hintaa, mene ja tiedä.

Trance-areenalla olisi mielellään nähnyt jonkun juomapisteen, varsinkaan kun Merikaapelihallista ei luonnollisesti juoman kanssa sinne päässyt ja yritykseni saada juomaa limsa-automaatista meni aika ropeltamiseksi ymmärrettävistä syistä. Ja sitten kesken bileitten voimaan tullut kielto, ettei pääareenalle päässyt enää juoman kanssa, vaan se piti nauttia anniskelutiloissa, oli hieman outo, mutta toivon mukaan näin ihmiset säilyivät kaljan läikkymiseltä vaatteilleen. Joskus olisi myös kiva nähdä että tällaisissa hard-tapahtumissa olisi yksi areena vaikka houselle. Ettei se trance olis aina se vaihtoehto. On näin varmasti jossain ollutkin.

Aamuseitsemältä alkanut muuttosouvi verotti kyllä suurimmat voimat meikäläiseltä ja bileet menivät aika pitkälti ihmisten kanssa jutteluun, mutta tulipa siellä hieman tampattua, ainakin Tin Tin:in tahtiin, mutta koska väsy tuli poistuin paikalta jo lähempänä yhtä. Eli loppuillan anti jäi näkemättä, joten kuvia kehiin kiitos. Yhteenvetona leppoisat ja hyväntuuliset bileet, joista ainakin mulle jäi hyvä fiilis. Olutta, hyvää musiikkia ja kivoja ihmisiä. Ei hullumpi tapa viettää lauantai-iltaa, vai mitä.

Edit: Plussaa siitä, että pihalle pääsi dokaa omii viinoi... *nauru*

[muokattu 20.6.2004 15:17]
Sparkling

Posts: 740

#372 • • Sparkling TEAM Kyntäjät

JustinSane:
No eipä siinä vielä mitään, poljen vielä vähän matkaa ja vastaan tulee honda monkey, kaksi kaveria kyydissä ja molemmat tietysti, alasti *nauru*
Ja sitten vielä paikallisen juottolan edessä oli joku väsyneen näkönen joukkotappeluntapainen jossa oli silmiinpistävää, että lähes jokaiselta osaanottajalta
puuttui paita. *nauru*

I *sydän* Kerava!



En oikeen tiiä mikä ihme villitys toi paidattomuus oli eilen Keravalla *ding* Olin eräässä paikallisessa ja siel joku nuori poika tanssahteli ilman paitaa. Samaisella klopilla oli myös naisten stringit jalassa ja housut roikku niin, että melkeen koko perse näky.. ja se oli aika TOD. kuvottavaa! (vähä myöhemmin se sit lens baarista ulos) Mut Keravalla vissiin tuppaa tapahtumaan *iihhih* Kerava rokkaa tykimmin, yeah right *pahis*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

infiniz

Posts: 68

#373 • • infiniz -Team Espoon Roboottiarmeija*
Kerava oli jotakuinkin ihanan kuollu kuuden aikaan aamulla =)
Keravan paikallisett.... yäh...
Oliwer

Posts: 799

#374 • • Oliwer
Jep! Hienosti oli bileet järkätty. Mielestäni kaikki toimi ihan hyvin ja esim. nuo pää-puolen valot yms, oli komeeta katottavaa. *joo*
Oishan tuolla kiksu puolella voinu olla juoma myyntiä, mutta meni se näinki.
Musiikki toimi mulle molemmilla puolilla ja vähän väsyneenäkin jaksoi jalkaa nostaa!*jiihaa*
Syvä kumarrus ja kiitokset HIENOISTA bileistä! *kiitoskiitos*
kiiki

Posts: 491

#375 • • kiiki hankala

NviperO:
Cally & Juice soitti todella minuun uppoavan setin


*joo*

AIVAN MAHTAVAT bileet, ihan hullun hyvä fiilis ja ainakin mulla henk.koht. meni niin lujaa ettei ole ikinä mennyt *jiihaa*

tosi iso kiitos järjestäjille ja soittajille *plur*

ps. mistähän ne kaikki kohtuuhyvännäköset järjestysmiehet oli haettu?*slurps**aplodit*
Avatar
#376 • • Orza Guest

kiiki:
ps. mistähän ne kaikki kohtuuhyvännäköset järjestysmiehet oli haettu?*slurps**aplodit*



linkki ;)
Blue

Posts: 3

#377 • • Blue
Trance puolella hommat kusahti, laitteet sekoili ja magellan projectin aikana tosiaankin bassot katosivat, musiikki nyki ja muitakin ongelmia. Muuten ihan hauskaa.
sakin

Posts: 178

#378 • • sakin
Oli hullu reissu, kaikki hävis ja loppu peleis e sit hävinny yhtään mitään.

Sain jossai vaiheesa iltaa päähän ett nyt on takki ymm puhelimet hävinny...
sitä pohdittii/tilitettiin noin 1 h jonka jälkeen tulin siihen tulokseen
ett vittu mulla mitään oo hävinny.

joku ystävällinen ja REHELIINEN BILETTÄJÄ! löysi mun \”lompakon\” jossa oli luotto/pankki kortit ja olisko siinä vaiheessa vielä ollu n. 120 euroa rahaa ja jumalauta palautti sen... olisko se ollu nenna kuka sano ett jäbäll taitaa olla jotain hävinny..

´No vaikee sanoo ku saappaat oli niin sekasin ku ihmiselle vaan voi olla, ihme ett pysyin edes pystyssä... jos joku ihmetti mun kuntoon niin ihan vikku vinkinä kerron ett
oli pullo viinaa josta tuli 3. paukkuu + jotain vähän kevyempää siihen päälle..

kuka siinä bussissa sai sen neron leimauksen että otetaan kolehti ja ostetaan niin paljon kaljaa ku sillä saa ja vedetään ne ku tullaan takas...
saldona oli 50 pulloo bissee ja kaks litraa mansikoita. joita oli jakamassa 14 ihmistä

OLI aika JANOSTA porukkaa ku en kerinny juomaa yhtään siinä takas tulo matkalla..

bileitä tekis mieli kommentoida mut minkäs teet.. toi oma säheltäminen ampu nyt sit omastakin mielestä pikkasen yli, jään vaan ihmettemään että mulle ei oo koskaa sanottu ett nyt oot ottanu hiukan liikaa... ja tällä tarkoitan tota baari henkilö kuntaa!!!
aina vaan myydään ja myydään... vaik kaveri on törkees jurreis..

tää posti meni nyt kokonaan OT mut yrittäkää kestää !

S.


Ps eikä oo edes krapulaa *plur*
Tiikerriii

Posts: 1,113

#379 • • Tiikerriii Tj

Displacer:
-Esitanssijat; parhaat ever IMO *slurps*

Kiitos kiitos*kiitoskiitos* hienoa jos joku tykkäsi *hymy*

--
RÄYH!!!!

RiD

Posts: 2,817

#380 • • RiD Nukemi
Ensimmäinen kerta kun annan risuja bileistä:
- Dekot(missä?)
- valot ei oikein säväyttänyt
- siviilipoliisit+ratsiat
- trancesali kaukana ulkona,muutenkin nihkee
- kallis bisse (! Näin lahdesta tulleelle !)

Plussia:
+++++++++++++ Esitanssijat
+ Täti trapetsilla
+ Kossurussianit
+ BK
+ Screenit
+ Tilaa oli
+ Ilmanvaihto
+ Äänentoisto

Tässä mun mielipiteet, kiitän ja kumarran

Ilta meni pilalle tietyn tapahtuman takia

[muokattu 20.6.2004 16:01]

--
*super* *possu*