Trinity 19.6.2004 @ Helsinki

587 posts, 30 pages, 65,237 views

NaperO

Posts: 92

#341 • • NaperO normien katkaisin
Kivat bileet oli. Ja ainakin sen 15e (ennakko) + narikka 2e hintaan mitä itse maksoin, loistavaa katetta rahalle.

Pääsalin valot ja muut härpätykset oli hienosti laitettu, mutta se pannuhalli oli ainakin minulle pettymys. No eipä siellä tullutkaan kauaa viivyttyä. Ulos pääsi aina sopivasti jäähylle kun alkoi liikaa kuumottamaan. Turvamiesten määrä vähän huvitti, noillahan suojaisi jo puolet Helsingistä. Taisivat olla aika työttömiä koko illan, ainakin mitä niiden ilmeistä ja liikehdinnästä pystyi päättelemään.

Cally & Juice soitti todella minuun uppoavan setin ja BK paransi loppua kohden. Oliko siellä jotain tekniikkahäröä vai mitä kun näytti BK suhteellisen vittuuntuneelta ja apujoukkoja oli vähän väliä paikalla? No eipä tuo tuntunut pilaavan tunnelmaa, vaikka jotain olisi ollutkin.

Väkeä oli tosiaan paikan kokoon nähden vähän, mutta mahtuipahan kerrankin tanssimaan. Juomien viennin (myös veden) estäminen tanssialueelle oli vähän kohtuutonta, olisivat vaan antaneet sen veden pullossa. Ei se muovipullo mihinkään hajoa. Vielä kun vedestä revittiin suolainen (vai oliko se suolaisuus sittenkin hikeä... hmm) hinta 2e niin voi pöh!

Kaikesta huolimatta ja sen ansiosta *aplodit* ja *kiitoskiitos* koko järjestelyporukalle. Kyllä minulle kelpasi.

[muokattu 20.6.2004 06:05]

--
\\\"Freeze you mother-sticker! This is a fuck-up!\\\"

Avatar
#342 • • GoA Guest
En edes muista millon minulla olisi viimeksi ollut hauskaa bileissä. Omalta kohdalta todella onnistunut ilta mikä johtui niin seurasta, hyvästä musiikista, ilmapiiristä ja reippaasta humalasta. Ainoa miinus minkä tällähetkellä keksin on kuvien epäonnistuminen, tosin tuokin nyt johtuu vain omasta humalatilasta. Enivei, oli helkutan hauskaa. Todella isot kiitokset järkkääjille ja kaikille tutuille/seuralaisille.
NukeCow

Posts: 34

#343 • • NukeCow en tajuu.
*lattialla ilosta kieriskl* aijaiaijaiai jalat meni rakoille..

Näittekös komean aamutaivaan ^_______^

--
.underachievement of nature.

hallucinogen

Posts: 8,190

#344 • • hallucinogen Edain
Todella loistavasti oli järkätty vaikka itsekin olin jopa yhtä pöytää kantamassa ja väiseinää *nauru* no ehkä enemmän jengiä ois voinu olla mut enivei niin koskaan en oo noin hienoja valoja nähny suomessa ja vähän hävettää suomalaisten puolesta ettei voi maksaa 20e(15e jos ois ollu fiksu) joten ei paljoa mahtavasta showsta mut sit kehdataan valittaa ettei kukaan tuo kovia nimiä tai panosta valoiihin? Briteissä maksetaan BK:stä Cally&juicesta&Guffysta helposti yli 40 ja täällä marmatetaan 15 en voi kyllä kun hurrata *eiei*

--
pikku-*possu*

innae

Posts: 1,377

#345 • • innae PaskaJätkä
Olipas kemut*hih* Ihan mielettömän iso kiitos Jonelle kasvomaalauksesta (ja ehkä opettelen kartan lukua hieman...*blush*). Porukkaa oli omasta mielestäni sopivasti. Pannuhallia en ehtinyt/jaksanut/muistanut tarkastaa. Yksi asia näin ohimennen, kaikki eivät pidä valokuvaamisesta joten olisi suotavaa että jos niitä kuvia haluaa räpsiä niin kysyisi etc. Mutta eniveis, hauskaa oli ja jalat on väsy. Ja Nviperolle kiitos hauskasta kotimatka-seurasta*hymy*

Ja se keinutytteli oli kyl hyvä*hih*

[muokattu 20.6.2004 12:26]

--
PaskaJätkä

nenna

Posts: 1,916

#346 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
..tulipa käytyä..oltiin mestoilla klo 02 ja transepuoli oli jo sulkeutunut :/ ..olisin olettanut et porukkaa olis ollu enemmän..no tää on tällasta..

..pääpuolen strussirakennelma ja siihen asennetut valot ja niiden ohjaus oli aika ajoin näyttävää!
..myös se trapetsityty oli jees.


..btw, NRJ:n hypehype mainos oli kyl aika *super*
infiniz

Posts: 68

#347 • • infiniz -Team Espoon Roboottiarmeija*
Hienot oli pelit ja pensselit...Cally & Juice iski musiikillisesti kaiken parhaiten ja kiva oli hypähdellä. Cafe Del Mar bileitten lopussa hajotti jalat sitten lopullisesti. Oli ainakin paljon tilaa eikä tarvinnu pelätä tönivänsä toisia, kuuma oli silti vaikka tilaa tuntui piisaavan joka suuntaan...

Eräs henkilö onnistu tappamaan idioottimaisella tempullaan mun bilefiilikset illan puolivälissä joten loppuillasta oli oma meininki nihkeetä. Ja eräs toinen henkilö taas oli koko illan ilopilleri ja hyvä olo tarttui *hih* Kokonaisuus siis plussan puolella vaikka särkee ja vituttaa. Ja uusiinkin ihmisiin taas tutustui. Tulisin toistekin.
hallucinogen

Posts: 8,190

#348 • • hallucinogen Edain
Mua oikeest ärsyttää silleen et jengi on liian genre rajoittunutta ja se sit tekeen sen ettei taloudellisesti kannata mitään kovia nimiä tai muuten säätää viimensenpäälle kun jengi on hei ” jos ei progee niinn meitsi ei tuu; jos ei oo kiksuu nii en varmasti tuu *plur* vittu ku ei polcccccaaaaaaaaaaa(250bpm) *plur**eiei**eiei*

edit: typo

[muokattu 20.6.2004 07:17]

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#349 • • hallucinogen Edain
Itse tuli loppuvaiheessa otettuun enemmänkin keittoa mut Guffy; aijaijai mitä äijä heitti *plur* sielt tuli sellasii biisei ja kikkaa oli kun korkeasaaaren apinapuistossa *hih*
Toivon et joku suomessa bileissä ees koittas samaa mitä nää britit vääns *hymy* tuntuu et suomessa tärkeitä on bmp, oli biisi mikä tahansa ja niin tietysti basso *eiei*

--
pikku-*possu*

Lauruska

Posts: 821

#350 • • Lauruska nihkee
Olinpas bileissä selkeästi yksi niistä harvoista joka ei juonut alkoholia eikä tupakoinut =)
Oli upea pääareena, ei voi muuta sanoa. Trancepuolella tuli noin 10 minuuttia tanssahdeltua, mutta se jäi siihen. Ilmeisesti pääsylippuja ei myyty ihan tavoitemäärää ja se näkyi. Oli hyvinkin tyhjää aika-ajoin. Trapetsityttö <3<3<3 ihana =)

Ärsytti muuten valtavasti se miten huono ilmanlaatu siellä oli. siis UGH

[muokattu 20.6.2004 07:49]
Grass

Posts: 237

#351 • • Grass fiilistelijä
aa, just tulin himaan jatkojen kautta, ei kykene selvittämään mitään erikoista nyt, mutta bileet kusi eri paikoista vähän, varsinkin koko trance-areena oli ”joo” no tulee illemmalla juttua sitten poh.
Vexe

Posts: 1,016

#352 • • Vexe
Musiikillisesti aivan loistavat bileet. Guffy ja Cally & Juice täytti kaikki odotukset. BK:n setin aikana olin jo niin hajalla tanssimisesta, et fiilikset jäi aika tasaisiksi.

Paikalle saavuttiin ajoissa n. klo 19.30. Väkeä alkuillasta niin vähän, että tuntui pahalle järjestäjien puolesta. Onneksi iltaa myöten väkeä alkoi saapumaan edes vähän enemmän. Valot oli ihan toimivat, mutta sitä laseria jäi kaipaamaan.

Trance puoli oli sijoitettu niin huonoon paikkaan, ettei sielä tullut käytyä kuin kerran.

Lauruska: täälä toinen joka oli savuton ja selvinpäin :)
Avatar
#353 • • hyperventilaatio Guest
kivaa kyllä oli. Siit ei pääse mihinkään.
MUTTA.
Ton viinan kanssa läträämisen olis taas kerran voinut jättää aika paljon vähemmällekin.
Kiitos ja anteeksipyyntö kaikilta jotka *känni*stäni joutuivat kärsimään. Yritän parantaa tapani.

[muokattu 20.6.2004 11:30]
äm

Posts: 2,376

#354 • • äm

hyperventilaatio:
Ton viinan kanssa läträämisen olis taas kerran voinut jättää aika paljon vähemmällekin.
Kiitos ja anteeksipyyntö kaikilta jotka *känni*stäni joutuivat kärsimään. Yritän parantaa tapani.


Hehee. Juoppo-hyperi :) Olit kiva *hali*
Ämmä vetäsi fiksuna tyttönä reippaalla kädellä viinaa tyhjään mahaan ja ilta meni iloisessa huppelissa. Musiikista en muista hevon huttua, mutta pääasia, että oli kivaa *iloinen*
Kaapeli ei kyllä ole paikkana mun juttu, kun kaikkialle on niin pitkä matka ja maisemat on kolhoja. Tykkään pienestä ja hikisestä.
Kiitos kaikille kivoille, jotka piti seuraa mulle! Ootte ihaneja *hymy*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Rocca

Posts: 3,064

#355 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Joo pileet oli vitun jees meitsi tykkäs todellaki....niinkuin jo joku sanoskin siitä vali jutusta ni se oli todellaki vähän hemmetin nätti....Stroboo jäin itte kaipaa kyl aika pahasti mut ei sit loppu peleissä haitannu VAAN kyl taas täytyy katuu siihen et OIKEAN kunnon BRITTI HH vie kyllä voiton kaikesta kunnollista HOOVER mäiskettä ja kiukkusiapiisejä ni siitä se lähtee *aplodit**pahis*

Jaa niin kiitos vielä kaikille ketä oli Turun bussissa siit tuli oikeesti mun parhaat synttärit ikinä...*super*(Special Thanx Jonnelle)

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Tripod

Posts: 26

#356 • • Tripod salakavala salakka
pyh pah pöh.. iha kivaa oli siihen asti kunnes huomasin hukanneeni pankkikortin *eiei*
Rupes ottamaan niiiiiiiiiiiiin pahasti päähän että päätin sitten rankaista itteeni kävelemällä kaapelilta sokkona Helsinki-Lahti moottoritien ensimmäiseen liittymään. Pari-kolme tuntia siinä tuli käveltyä, kunnes joku ohiminevä autoilija sattui pysähtymään. Tarkoitus oli mennä kävellen Järvenpäähän asti, mutta ehkä hyvä näin *hahjust*

No joo ite bileistä sitten sen verran että valot oli tosiaan ihan näyttävät, mutta kiksu puolella vähän harmitti se porukan vähyys ja näytti Magellanin pojillakin olevan jotain ongelmia teknisellä puolella.. Ja ainakin vi*utus näytti olevan suurta keikan jälkeen.

Kaikenkaikkiaan ihan hyvät bileet, olisin voinut olla selvempi, mutta jamiteltua tuli silti ihan mukavasti. Ens kerralla sitten puolet pienemmällä alkoholimäärällä tai selvänä *poks*

--
Jag heter Janne, what\'s your heter?

Avatar
#357 • • valona Guest

hallucinogen:
Mua oikeest ärsyttää silleen et jengi on liian genre rajoittunutta ja se sit tekeen sen ettei taloudellisesti kannata mitään kovia nimiä tai muuten säätää viimensenpäälle kun jengi on hei ” jos ei progee niinn meitsi ei tuu; jos ei oo kiksuu nii en varmasti tuu *plur* vittu ku ei polcccccaaaaaaaaaaa(250bpm) *plur**eiei**eiei*
[muokattu 20.6.2004 07:17]



Paska on hyvää, miljoona kärpästä ei voi olla väärässä? :D
Fyrisch

Posts: 4,525

#358 • • Fyrisch
Joo vaikuttaa siltä et tein hyvän päätöksen jättää nää väliin. Koska 20e et pääsis kiksu areenalle mis vähän jengii ja musiikki loppu jo klo 0200.
Kovis puolel olis kyl sit taas ollu ne rahan arvoset esiintyjät jos kiksu sormi nousis polcalle.
Late

Posts: 3,441

#359 • • Late team Lasse
*jiihaa*
Oli tosi kivaa, aloin jo eilen empimään että jaksanko vienon väsymykseni kanssa lähteä liikkeelle. Onneks en jäänyt kotiin nyhjäämään. Musa toimi ja ympärilla oli vaikka ketä kivoja. :)

Suurin miinus oli ihmisten vähyys, ei se mua haitannu mutta harmittaa järjestäjien puolesta. Imo hienosti järkätyt bileet. Suuret kiitokset siis heille. *piis*

ps. tässä vielä yks ilman tupakkaa ja selvin päin bilettänyt. *joo*

[muokattu 20.6.2004 13:17]
infiniz

Posts: 68

#360 • • infiniz -Team Espoon Roboottiarmeija*
Juu miä kans ilman viunaa ja körssiä... Olihan muuten melkoset ratsiat siinä kaapelin kulmilla... syynäsivät oikein viimeisen päälle: ?otas noi aurinkolasit pois päästä, katotaan noi silmät, joo kyllä tää taitaa olla sama ku tässä ajokortissa, sulla lukee täällä ajokortissa et pitää olla silmälasit, että laitas ne päähän? ?anteeks, mutta noissa aurinkolaseissa o vahvuudet.? ?Joo no ootas mä tarkistan vielä, kai näissä si jotain on?
ja samalla toinen tunkee alkometriä suuhun ?puhalla, puhalla puhalla, puhalla?

*hih*

[muokattu 20.6.2004 13:23]