Itse muutin tänne tuolta Savon metsistä ja biletyskamut on vielä vähän hakusessa,mutta eiköhän se tästä kun rohkeasti vaan lähtee bileisiin tutustumaan ihmisiin.
367 posts, 19 pages, 109,162 views
UnityF:
Mie tuun lähteneeksi edelleen aika paljon yksin bileisiin koska siellä hukun taas tuttuihin ja kavereihin jne jne jne
äpärä:
bileisiin yksin = säälittävää..... sama ku menis leffaan yksin. Tai sit mä oon vaa överi seuranhalunen, enkä osaa olla yksin.
Juhgu:
No tuo ei ehkä sitten ole sitä "yksin bileisiin lähtemistä".
UnityF:
---
mama_russia:
olen käyny yksin eikä mikään estä tekemästä sen uudestaan.... sisällä on aina porukkaa jota tuntee ja jos ei niin tutustuu... se on yllättävän helpoo.....
---
toi on niin totta
Cloud:
---
EI saa yleistää siis tossa "tutustumisessa ja sen helppoudesta".. Aika sosiaalista porukkaa täällä ja miks siinä jos se suurelle osalle on helppoa.. en silti menis yleistää, koska ei se sitä kaikille ole.
Cloud:
EI saa yleistää siis tossa "tutustumisessa ja sen helppoudesta".. Aika sosiaalista porukkaa täällä ja miks siinä jos se suurelle osalle on helppoa.. en silti menis yleistää, koska ei se sitä kaikille ole. Tietty joitain ei edes kiinnosta hankkia ystäviä. SIlti ei saa yleistää.. liikaa.