367 posts, 19 pages, 128,403 views
Mut Tampereelle meinasin kerran bileisiin yksin lähtee, mut sit kavereit lähti ja siihen se jäi
Mut kyllä mä hirveesti tanssin, vaik kaverit vaan istuiski ja jauhais paskaa. Mut kyl sitä joskus tulee iteki vaan lörpöteltyy tanssimisen sijaan ja sit potuttaa vähän. Mut syy on sit yleensä musassaki. Hyvää musaa ku tulee, ni MIKÄÄN ei pidä mua poissa tanssilattialta.

or_neon:
Pakkohan sinne on sit yksin lähtee, jos on semmoset bileet mist tykkää... Oon jonkin verran käyny jopa yksinkin bileissä ja sit kavereita vituttaa, q ne ei ollu siel ja kerron niille et kuin hauskaa siel sit oli!
Onks siin sit jotain hävettävää... Aina siel sit jotain kavereit näkee... AINA!! Ja se on hubaa..
Sehän osoittaa vaan sen, et on terve itsetunto!
Itseki pitää kokeilla mennä yksin, ku vaan frendit antais
Mut on siellä bileissä kuitenkin ain tuttuiki

Avoin asenne on jeesh!

Usein tulee mentyä (ja lähdettyä) yksin bileisiin (ja muuallekin), kun lähimmät ystävät harrastaa vähän eri tyylistä musaa/ juhlimista. Yksin on ihan ok, mutta joskus törmään (puoli)tuttuihin, joskus (harvemmin) on kivaa hyvien ystävien seurassa, joskus taas tutustuu uusiin ihmisiin ja joskus raahaan puoliväkisin tuttuja mukaan kokeilemaan jotain uutta -mutta tota jälkimmäistä en välttämättä suosittele, se on toiminut harvemmin..
Pääasia että on bileitä missä voi käydä!
Mutta lähtisin kaveriksikin jos vaan joku joskus pyytäis.. *iihhih*

Jammailija:
Yksin osaan myös mennä, mut aina löytyy ystäviä. Ja vaikkei löytyiskään tuttuja, niin silti toivon että siel ois paikalla kuitenkin rakkauteni: Musiikki*sydän*. Hyvän musan rullatessa on ihana vain jammailla, nauttia yksinään fiiliksistä, ehkä hiukka hymyillä tuntemattomille... It`s just me and the music*yingyang*.
[muokattu 7.6.2004 19:47]

Juhgu:
Minulla on syksyllä muutto Jyväskylään.
höh, ikävää, älä mene vaa jää tänne meiän luo! 
mutta kyllä mä voisin yksin lähtee jonneki muualle missä ei niin varmaks voikaan sanoa onko tuttuja vai ei