Oceania - Battery Club Cruise 27.3.2004

405 posts, 21 pages, 101,797 views

PuuhaOsku

Posts: 1,309

#61 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

[Nuclear]:
---
PuuhaOsku:
Minä kuulin sellasta juttua että, kaikki halvimmat hytit on jo jaettu.
Miten se on mahdollista vaikka liput tulee myyntiin huomenna.


Haistan palaneen käryä...*justjoo*
---

Jos tämä tosiaan on totta, niin en ymmärrä miten bileitä voidaan mainostaa alk. 44 hinnoilla jos tämä hinta pätee vain sisäpiirille. Ei mielestäni kovin reilua saatikka laillista markkinoida tapahtumaa hinnalla x, mutta todellisuussa asiakkaat pääsevät sisään hinnalla x+1.





Juuri tätä minäkin hain takaa*hmph*
patis

Posts: 1,158

#62 • • patis 10
Tänne ois kiva päästä mutta toi hinta on tämänhetkiselle rahatilanteelle liikaa *uuh*

perkele, pelkällä opinto- ja asumistuella ei kyllä pahemmin juhlita...
Avatar
#63 • • Oceania Guest

PuuhaOsku:
Minä kuulin sellasta juttua että, kaikki halvimmat hytit on jo jaettu.
Miten se on mahdollista vaikka liput tulee myyntiin huomenna.



Kaikkia hyttiluokkia on vielä jäljellä ja kaikki hyttiluokat tulevat myyntiin maanantaina 02.02 - 12.00 sharp! Varauksen tekemiseen tarvitset kaikkien matkustajien nimet ja syntymäajat jonka jälkeen maksuaikaa on kolme päivää.
Sinza

Posts: 2,227

#64 • • Sinza

Oceania:
---
PuuhaOsku:
Minä kuulin sellasta juttua että, kaikki halvimmat hytit on jo jaettu.
Miten se on mahdollista vaikka liput tulee myyntiin huomenna.

---
Kaikkia hyttiluokkia on vielä jäljellä ja kaikki hyttiluokat tulevat myyntiin maanantaina 02.02 - 12.00 sharp!


Mikäli lipunmyynti alkaa vasta tänään klo 12, kuinka voi olla mahdollista, että Plattarilla jo pari tyyppiä kehuskelee varanneensa hytit *ding**hmph**täh*?!?! Onpa reilua toimintaa..

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

domi

Posts: 7,069

#65 • • domi Työn sankari.

Sinza:
---
Oceania:
---
PuuhaOsku:
Minä kuulin sellasta juttua että, kaikki halvimmat hytit on jo jaettu.
Miten se on mahdollista vaikka liput tulee myyntiin huomenna.

---
Kaikkia hyttiluokkia on vielä jäljellä ja kaikki hyttiluokat tulevat myyntiin maanantaina 02.02 - 12.00 sharp!

---

Mikäli lipunmyynti alkaa vasta tänään klo 12, kuinka voi olla mahdollista, että Plattarilla jo pari tyyppiä kehuskelee varanneensa hytit *ding**hmph**täh*?!?! Onpa reilua toimintaa..



No jos tuo pitää paikkansa, niin nyt voidaan sitten sanoa että reissu on näköjään taas sellasia,että 60% jaetaan jo ennemmin ja taviskansa saa sitten tapella niistä lopuista jämäpaikoista.

Sen ehkä ymmärrän,että jos 10-20% varataan jo valmiiksi artisteille ja järjestäjille, mutta tuon yli jos menee, se laskee risteilyn tasoa.

Ite aion tapella paikoista tosin kello 12.00 lähtien *joo*
vaavu

Posts: 1,324

#66 • • vaavu vara-vana

DominikH:
Sen ehkä ymmärrän,että jos 10-20% varataan jo valmiiksi artisteille ja järjestäjille, mutta tuon yli jos menee, se laskee risteilyn tasoa.



En usko että tota enempää noita paikkoja olisikaan varattu valmiiksi. Toisaalta, se että kaikkein halvin hyttiluokka saattaa loppua hyvinkin nopeasti ei ole mikään yllätys. Noita 2 hengen pikkuhyttejä kun ei laivassa ylipäätään ole kovinkaan paljon - mun käsityksen mukaan niitä on käytävillä lähinnä kulmapaikoissa tms. ahtaissa kohdissa, johon ei mahtuisi neljän hengen tavallista hyttiä.

Onhan se kuitenkin ymmärrettävää että jonkunlainen etukäteisvaraus tonne laivalle on tarvittu. Vippejä kun tonne laivalle ei ole voitu jakaa samalla tavoin kuin tavallisiin bileisiin.
domi

Posts: 7,069

#67 • • domi Työn sankari.

vaavu:
---
DominikH:
Sen ehkä ymmärrän,että jos 10-20% varataan jo valmiiksi artisteille ja järjestäjille, mutta tuon yli jos menee, se laskee risteilyn tasoa.
---

Onhan se kuitenkin ymmärrettävää että jonkunlainen etukäteisvaraus tonne laivalle on tarvittu. Vippejä kun tonne laivalle ei ole voitu jakaa samalla tavoin kuin tavallisiin bileisiin.



No toki, mutta luulisi nyt sen tuohon 20%:n asti riittävän.
Avatar
#68 • • yana Guest

PuuhaOsku:
Minä kuulin sellasta juttua että, kaikki halvimmat hytit on jo jaettu.
Miten se on mahdollista vaikka liput tulee myyntiin huomenna.


mä kuulin juttuu et melkein kaikki enskesan unityislandliputkin on jo about menny!

voe saatanan saatana!
Jna

Posts: 613

#69 • • Jna

yana:

mä kuulin juttuu et melkein kaikki enskesan unityislandliputkin on jo about menny!

voe saatanan saatana!



No jopas vitsin murjaisit.. har har har..*hmph*
Avatar
#70 • • Taika Guest

patis:
Tänne ois kiva päästä mutta toi hinta on tämänhetkiselle rahatilanteelle liikaa *uuh*

perkele, pelkällä opinto- ja asumistuella ei kyllä pahemmin juhlita...


Niinpä..*uuh*
ville

Posts: 3,780

#71 • • ville olen oikeasti ujo

DominikH:
No jos tuo pitää paikkansa, niin nyt voidaan sitten sanoa että reissu on näköjään taas sellasia,että 60% jaetaan jo ennemmin ja taviskansa saa sitten tapella niistä lopuista jämäpaikoista.



Normaalisti tämän kokoluokan bileissä (vajaa 1500 ihmistä) viplista on yleensä reilusti toista sataa ihmistä. Tällä kertaa vippejä ei oikeasti jaeta lainkaan, joka väistämättä pistää järjestäjän miettimään millä tavalla ottaa huomioon ”alan ihmiset”. Käytännössä tämä on tällä kertaa toteutettu niin, että normaalisti VIP:n saavat ovat oikeutettuja varaamaan hyttejä hieman etukäteen, mutta he maksavat niistä _täysin_ saman hinnan kuin kaikki muutkin.

En suoraan sanottuna ymmärrä, miten joku jaksaa kitistä siitä että muutamat alan ihmiset pääsevät varmaan hyttejä muutaman päivän etukäteen. Kaikkia hyttiluokkia on kuitenkin vielä jäjellä ja kerrankin on bileet, joissa _oikeasti_ kaikki maksavat. Olisivatko ihmiset olleet tyytyväisiä, jos järjestäjä olisi ottanut normaalin linjan eli varannut suoraan VIPille omat hytit ja maksannut VIP:n kulut muilla asiakkailla?

DominikH:
Sen ehkä ymmärrän,että jos 10-20% varataan jo valmiiksi artisteille ja järjestäjille, mutta tuon yli jos menee, se laskee risteilyn tasoa.



Jeps .. mitä siitäkään tulisi jos ristelyllä olisi oikeasti kaikki ne henkilöt jotka järjestävät ja soittavat alan bileissä ympäri suomea .... ihan paskat bileet
domi

Posts: 7,069

#72 • • domi Työn sankari.

villep:

En suoraan sanottuna ymmärrä, miten joku jaksaa kitistä siitä että muutamat alan ihmiset pääsevät varmaan hyttejä muutaman päivän etukäteen. Kaikkia hyttiluokkia on kuitenkin vielä jäjellä ja kerrankin on bileet, joissa _oikeasti_ kaikki maksavat. Olisivatko ihmiset olleet tyytyväisiä, jos järjestäjä olisi ottanut normaalin linjan eli varannut suoraan VIPille omat hytit ja maksannut VIP:n kulut muilla asiakkailla?

---
Jeps .. mitä siitäkään tulisi jos ristelyllä olisi oikeasti kaikki ne henkilöt jotka järjestävät ja soittavat alan bileissä ympäri suomea .... ihan paskat bileet



Katosi sen verran lujaa tuo pointti, joten jätän loput sanomatta. IRL voi sitten tulla keskustelemaan ko. asiasta enemmän =)

[muokattu 2.2.2004 10:52]
ville

Posts: 3,780

#73 • • ville olen oikeasti ujo

DominikH:
Katosi sen verran lujaa tuo pointti, joten jätän loput sanomatta. IRL voi sitten tulla keskustelemaan ko. asiasta enemmän =)



Eiköhän me lopulta olla kuitenkin aika samaa mieltä asiasta, täällä netissä kun on helppo (ja kiva) ymmärtää asiat (tahallaan) väärin ja kirjoittaa provosoivasti.

Mutta laivalla saa tulla nykimään hihasta :)

edit: niin tai jos on hihaton paita niin kädestä :hah:

[muokattu 2.2.2004 11:05]
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#74 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

villep:

En suoraan sanottuna ymmärrä, miten joku jaksaa kitistä siitä että muutamat alan ihmiset pääsevät varmaan hyttejä muutaman päivän etukäteen. Kaikkia hyttiluokkia on kuitenkin vielä jäjellä ja kerrankin on bileet, joissa _oikeasti_ kaikki maksavat. Olisivatko ihmiset olleet tyytyväisiä, jos järjestäjä olisi ottanut normaalin linjan eli varannut suoraan VIPille omat hytit ja maksannut VIP:n kulut muilla asiakkailla?



No mieti omalle kohdallesi, kun kuulisit että suurin osa halvimmista hyteistä on menny (Vaikka olisikin vain villi huhu) ja et kuuluisi ”alan ihmisiin”. Niin varmasti alkaisi itseäsikin kismittämään.
Pitää vain toivoa, että olen tarpeeksi nopea. Ja toivottavasti nämä muutamat ”alan ihmiset”, jotka ovat saaneet varata jo hyttejä, olisivat varanneet myös näitä kalliimpiin hintaryhmiin kuuluvia hyttejä.(Mitä en tosin usko.)
workunit

Posts: 261

#75 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi
Eipä noissa laivoissa tiettyjä hyttejä aina hirveän montaa olekaan, joten en ihmettele yhtään, JOS halvimmat on jo menny.

Sit ois kysymys ja kun en tiedä mihin ne osottais ni kysytään tässä:
Kuuluuko Silja-luokan hyttiin erikoisaamiainen ja sitten tuohon commodoreen hyttipalvelu ja erikoisaamiainen?

Mietin vain jos erehtyisi porhoilemaan...
MaSari

Posts: 1,986

#76 • • MaSari space jammer
IMO on todella arsesta ettei pääse mukaan vaik täyttäis puolen vuoden päästä sen täydet 20 *kivatsulle*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Dalifemme

Posts: 1,629

#77 • • Dalifemme Dementia simplex

PuuhaOsku:
No mieti omalle kohdallesi, kun kuulisit että suurin osa halvimmista hyteistä on menny (Vaikka olisikin vain villi huhu) ja et kuuluisi ”alan ihmisiin”. Niin varmasti alkaisi itseäsikin kismittämään.
Pitää vain toivoa, että olen tarpeeksi nopea. Ja toivottavasti nämä muutamat ”alan ihmiset”, jotka ovat saaneet varata jo hyttejä, olisivat varanneet myös näitä kalliimpiin hintaryhmiin kuuluvia hyttejä.(Mitä en tosin usko.)


Ai ”alan ihmiset”.*täh* Ja olen samaa mieltä villep kanssa. Siellä varmasti on jäljellä hyttejä myös sieltä halvemmasta päästä. Suomessa kuitenkaan ei ole näitä ”alan ihmisiä” niin paljon että buukkaisivat laivan lähes täyteen etukäteen.
Nefertete

Posts: 665

#78 • • Nefertete pile-eläin
tää pile-eläin lähtee vesille *jiihaa*
Pitää sit viettää jonkun aikaa ankeaa opiskelijaelämää , mut toivon mukaan on sen arvoistakin...
Ja toivon mukaan laiva pysyy pinnalla ja ehjänä, menis melkein kaikki Suomen klubbailijat hyvin samalla kertaa :o

[muokattu 4.2.2004 11:52]

[muokattu 4.2.2004 11:53]

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Hupsu

Posts: 1,005

#79 • • Hupsu
Tuskin itse oon kuitenkaan tänne tulossa, mutta ihmisten laittaminen taas jonkunnäköseen järjestykseen tunttuu vähintäänkin arvelluttavalta. Ihmiset, jotka tälle risteilylle haluavat, varmaankin tekevät asian eteen kaikkensa, eikä kenellekkään tulisi suoda mitään erityisjärjestelyitä. Poikkeuksena tietenkin risteilyllä soittavat artistit ja tämän tapahtuman organisoivat tahot. Hyväveli-periaatteella joidenkin asettaminen toisia parempaan asemaan jättää aina joiltain jotain pois.

Ymmärrän kyllä, että usein halutaan järjestää erinäisiä tapahtumia, joissa muistellaan esmes jonkin klubin menneisyyttä ja halutaan kiitellä yhteistyökumppaneita. Miksei tälläsiä tapahtumia sitten järjestetä syrjässä ”tavis-kemuttajista”, vaan pistetään muutama lippu eteenpäin ja jätetään suurin osa porukasta nuolemaan näppejään.

Tuntuu vähän tietynlaiselta ”imagonluomiselta”... annetaan kuva ihmisille bileistä, joihin pääsy on etuoikeus.

Nykymaailmassa vaan kaikki tälläset kissanristiäiset tuntuu olevan senverran IN, et minkäs teet.

Bileet kaikille tasavertasesti ketään syrjimättä!

--
Päivän mietelause?

ville

Posts: 3,780

#80 • • ville olen oikeasti ujo

poro:
Tuskin itse oon kuitenkaan tänne tulossa, mutta ihmisten laittaminen taas jonkunnäköseen järjestykseen tunttuu vähintäänkin arvelluttavalta. Ihmiset, jotka tälle risteilylle haluavat, varmaankin tekevät asian eteen kaikkensa, eikä kenellekkään tulisi suoda mitään erityisjärjestelyitä. Poikkeuksena tietenkin risteilyllä soittavat artistit ja tämän tapahtuman organisoivat tahot. Hyväveli-periaatteella joidenkin asettaminen toisia parempaan asemaan jättää aina joiltain jotain pois.



Tottakai tämä olisi kivaa, mutta en ole vielä koskaan törmännyt järjestäjäjään/tapahtumaan, joka voisi ilmoittaa _kaikille_ yhteistyökumppaneille, että he ovat samalla tasolla maksavan asiakkaan kanssa.

Joku näitä tapahtumia suomessa järjestää ja jollakin tavalla tämä vaiva pitää palkita. Tässä tapahtumassa tuo palkitseminen tapahtuu sillä tavalla, että järjestäjät saavat varata hyttejä muutamaan päivä muita ennen. Tämä tuskin on niin vakavaa, että siitä pitää vetää kovin suuria herneitä nenään.

Jos ja kun oikeasti tämä vip vs tavalliset pulliaiset näyttää herättävän näin paljon mielipiteitä, niin miksi esim trancexperience tapahtuman topicissa ei napistu kokonaisesta _VIP-areenasta_ jossa oli omat soittajat ja vielä tarjoamista? Eikö tuo ollut huomattavasti suurempi asia sillä tällöin maksavat asiakkaat _oikeasti_ maksoivat VIP-vieraiden tarjoamiset (vs tämä risteily, jossa maksava asiakas oikeasti maksaa vain itsensä)

Jos ja kun tämä vielä herättää mielipiteitä, niin asialla voisi varmaan perustaa oman topicin?

Niin ja kuten järjestäjä sanoi: kaikki hyttiluokkia on vielä jäjellä.

ps varaus on alkanut :)

pps Seaside 1 varattu

seaside1.jpg

[muokattu 2.2.2004 12:48]