Oceania - Battery Club Cruise 27.3.2004

405 posts, 21 pages, 101,698 views

anri

Posts: 890

#41 • • anri team parempi pitäjä

Kerstin:
Ollaankohan mitään bussikuljetuksia Tampereelta järjestämässä?



ja vastauksen varmaan sait jo,
ollaan*iloinen*

mee too yrittää laivalle mukaan!
toivottavasti ei tuu sotaa hyttipaikoista..

pian voidaan leikkiä laiva on lastattu...

--
don't go halfway - go all the way

vaavu

Posts: 1,324

#42 • • vaavu vara-vana
Olin viime viikonloppuna Serenadella, mutta en siltikään osannut aavistaa että periporvarillinen promenade voi näyttää tältä:

53.jpg


Tuolla MondayBarin sivuilla on kyllä aika muikeita kuvia siitä minkä näköiseksi noi laivat voi saada kun vähän näkee vaivaa. Esimerkiksi nämä bileet pidettiin Silja Operan sisaraluksella Festivalilla. Odotettavissa varmaankin yhtä mukavan näköistä menoa täälläkin.
Chatte

Posts: 4,085

#43 • • Chatte Team Teknolipat :)
Tätä ei kyllä voi jättää väliin! *jiihaa*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

[Nuclear]

Posts: 5,855

#44 • • [Nuclear] el aprendiz
Sääli et 95% Monday Barin kuvista oli henkilökuvia, ois ollu kiva saada hieman enemmän kokonaiskuvaa areenoista. Miten aina ku kattoo ulkomaalaisia kuvia, niin näyttää et bileet on fiilikseltään parempia? Vai onko kyseessä vaan suurempi volyymi jolloin fiiliskin näyttää ”paremmalta” vai softaako noi noita kuvia jollain kepulikonsteilla? *hih*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

vaavu

Posts: 1,324

#45 • • vaavu vara-vana

[Nuclear]:
Miten aina ku kattoo ulkomaalaisia kuvia, niin näyttää et bileet on fiilikseltään parempia?




Todennäköisin selitys: suomalaiset on juroja mölliköitä jotka eivät osaa poseerata ja näyttää tunteitaan avoimesti kameran edessä. *hih*
seollaQ77

Posts: 299

#46 • • seollaQ77 sauvasekoitin
Minäkin haluaisin tietoa jos tampereelta olisi bussikyytiä? Meitä olis varmaan neljä lähössä*jiihaa*
Dives

Posts: 536

#47 • • Dives I see the light
kuis tarkkoja no nyt on tosta ikä hommelista mä oon kuukauden alle 20v tolloin..?
[Nuclear]

Posts: 5,855

#48 • • [Nuclear] el aprendiz

Dives:
kuis tarkkoja no nyt on tosta ikä hommelista mä oon kuukauden alle 20v tolloin..?


Veikkaisimpa, ettei Silja anna päivääkään periks...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

[Nuclear]

Posts: 5,855

#49 • • [Nuclear] el aprendiz

vaavu:
Todennäköisin selitys: suomalaiset on juroja mölliköitä jotka eivät osaa poseerata ja näyttää tunteitaan avoimesti kameran edessä. *hih*


Tuota itekin ajattelin ja mitä luultavimmin se järkevin selitys, eihän me osata ku vetää kalsarikännit kotona/kaverilla/mökillä ja sit mennä örisee ja paskomaan metsään. No erotutaampa ainakin joukosta. *hih*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Sinza

Posts: 2,227

#50 • • Sinza
Eihän siitä ole mitään tietoa moneltako lipunmyynti maanantaina alkaa? Pitää vaan kai olla heti aamusta päivystämässä et sais halvan hytin.. *poks*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

ville

Posts: 3,780

#51 • • ville olen oikeasti ujo

Sinza:
Eihän siitä ole mitään tietoa moneltako lipunmyynti maanantaina alkaa? Pitää vaan kai olla heti aamusta päivystämässä et sais halvan hytin.. *poks*



Kannattaa varmaan kerätä porukan nimet & syntymäajat valmiiksi sillä ne pitää varmaankin tietää sillä hetkellä kun varaa hytin ...

Kannattaa muuten käydä katsomassa panoraamakuvia tiloista: http://www.silja.fi/LAIVAT/Silja%20Opera# (oikealla on kohta panoraamakuvat)

Metropolitanissa on varmaan ihan mukava bilettää, kun paikka on monessa tasossa, Club operan sohvat näyttävät täydellisiltä sammumispaikoilta ja Rivieran altaissa näyttää olevan mukavasti tilaa hukkua *jiihaa*

Pitäiskö alkaa laskea päiviä ....

[muokattu 29.1.2004 15:24]
Avatar
#52 • • Taika Guest

keijukainen:
Tänne on päästävä *jiihaa*


Mennäänhän tänne..?*aplodit*
Hupsu

Posts: 1,005

#53 • • Hupsu
Ois muuten kiva tietää miten vanha ystävämme ”setä virkavalta” suhtautuu tälläseen. Tiedossa on tietty järjettömät syynit ennen laivaa ja reissulla mukana pari kappaletta huumekoiria, jotka todennäkösesti flippaa ja hyppää laidan yli jonkun liikaa nauttineen shottiapinan perässä.

Koko idea kuulostaa sellaselta, että tässä ois potentiaalia vaikka mihin, mutta kuitenki oon vielä vähän skeptinen. Jos mä tonne lähen, mä kuitenki sammun heti tapani mukaan ja missaan kaiken. *nauru* Saksaki houkuttelee tossa ihan liikaa.

Junnuna tuli aina lippuja varattua siten, mukaan lähti about koko perhe ja läjä kadonneita serkkuja muka ”valvomaan” ja lippujen haun jälkeen sisälle lähti vaan meijä teiniporukka. En tiedä onnistuneeko tollanen vai kuinka tarkkaan henkilöllisyydet katotaan missäki vaiheessa. Mikäli jollain on ongelmia iän kanssa, niin rehellisesti voi aina pyytää iskän tai äiskän valvomaan ja tutustumaan bilekulttuurin mystisiin menoihin. *vink*

Edit: Sormet ja aivot ei taas kommunikoi keskenään aka. typotusta.

[muokattu 29.1.2004 17:00]

--
Päivän mietelause?

MaSari

Posts: 1,986

#54 • • MaSari space jammer
Hipheijaa.. I'm in! *jiihaa*

Öö. En ookkaa.

[muokattu 30.1.2004 19:35]

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

ville

Posts: 3,780

#55 • • ville olen oikeasti ujo

poro:
Junnuna tuli aina lippuja varattua siten, mukaan lähti about koko perhe ja läjä kadonneita serkkuja muka ”valvomaan” ja lippujen haun jälkeen sisälle lähti vaan meijä teiniporukka. En tiedä onnistuneeko tollanen vai kuinka tarkkaan henkilöllisyydet katotaan missäki vaiheessa. Mikäli jollain on ongelmia iän kanssa, niin rehellisesti voi aina pyytää iskän tai äiskän valvomaan ja tutustumaan bilekulttuurin mystisiin menoihin. *vink*



Silja tarkistaa iän ennenkuin laivaan noustaan. Yleensä silloin ollaan tarkkana eli ilman vääriä papereita ei tohon laivaan taatusti pääse ....

Niin ja valvojat ei toimi tällä risteilyllä .... :(
vaavu

Posts: 1,324

#56 • • vaavu vara-vana
Näissä bileissä parasta on se, että samasta paketista löytyy kaikki: etkot, itse bileet ja jatkot. Ei tarvitse jonottaa, ei tarvitse poistua ulkotiloihin, vaan voi härvätä koko laivan mitalta ympäriinsä fiiliksen mukaan. Välillä käydä tanssilattialla, sitten mennä hyttiin chillaamaan tai vaikka vaihtamaan vaatteita, sitten takaisin bileisiin tai vaikka privaattihyttimeininkeihin. Eikä tietenkään pidä unohtaa taxfreetä, allasosastoa ja muita huvituksia. Ja olennaista koko jutussa on, että laivalla ei ole keitään muita kuin bileihmisiä ja läjäpäin tuttuja.

Pitää vaan varautua nukkumalla riittävästi ennakkoon, jotta jaksaa läpi koko risteilyn nukkumatta. Mitä sitä nyt turhaa nukkumiseen aikaa tuhlaamaan kun on nonstoppina bileet ympärillä. ;)
UzU

Posts: 2,361

#57 • • UzU [33100]

petkulli:
Minäkin haluaisin tietoa jos tampereelta olisi bussikyytiä? Meitä olis varmaan neljä lähössä*jiihaa*



Kyllä on bussikyyti. Tarkempi info tulee viimeistään ensiviikon alussa. Alustavasti meno-paluu tre-terminaali-tre maksanee 15e.

edit:suomea

[muokattu 31.1.2004 16:43]
domi

Posts: 7,069

#58 • • domi Työn sankari.
<paste>
Löytyisikö yksi henkilö joka haluaisi meidän porukan kanssa samaan hyttiin kun ei nyt tunnu tutuista ja vähemmän tutuista löytyvän sitä neljättä. Meiltä on siis kolme miespuolista henkilöä ja neljännen sukupuolella ei niin ole meille merkitystä kunhan vain löytyy bilehenkeä. *jiihaa*
Jos olet kiinnostunut tai haluat muutenvain kysyä jotain niin laita mailia [email protected]
</paste>
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#59 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Minä kuulin sellasta juttua että, kaikki halvimmat hytit on jo jaettu.
Miten se on mahdollista vaikka liput tulee myyntiin huomenna.


Haistan palaneen käryä...*justjoo*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#60 • • [Nuclear] el aprendiz

PuuhaOsku:
Minä kuulin sellasta juttua että, kaikki halvimmat hytit on jo jaettu.
Miten se on mahdollista vaikka liput tulee myyntiin huomenna.


Haistan palaneen käryä...*justjoo*


Jos tämä tosiaan on totta, niin en ymmärrä miten bileitä voidaan mainostaa alk. 44 hinnoilla jos tämä hinta pätee vain sisäpiirille. Ei mielestäni kovin reilua saatikka laillista markkinoida tapahtumaa hinnalla x, mutta todellisuudessa asiakkaat pääsevät sisään hinnalla x+1.

edit: typo

[muokattu 2.2.2004 00:42]

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku