Oceania - Battery Club Cruise 27.3.2004

405 posts, 21 pages, 102,871 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#21 • • hallucinogen Edain
Mitenköhän rahat mahtaa riittää kaikkee kun laivalla tunnetusti menee paljon rahaa ja kun lippukin on jo 44e *hih* kait sitä pitää jotain keksii kun pakko on tänne päästä *hymy*

--
pikku-*possu*

PuuhaOsku

Posts: 1,309

#22 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

hallucinogen:
Mitenköhän rahat mahtaa riittää kaikkee kun laivalla tunnetusti menee paljon rahaa ja kun lippukin on jo 44e *hih* kait sitä pitää jotain keksii kun pakko on tänne päästä *hymy*



Sama homma kävi mielessä*uuh**täh*
hallucinogen

Posts: 8,190

#23 • • hallucinogen Edain
Mut tossa luki et buffet sisältää ilmaset drinksut eli buffettiin syömään ja vetää über kovat kännit, kuitenkin siellä saa vaan jotain punkkua ja kaljaa *uuh* Mut jos ihan lonkkuu tai siduu saa sen kattauksen aikana kittaa niin paljon kun ehtii niin kiva *aplodit*

--
pikku-*possu*

sts

Posts: 7,969

#24 • • sts Sama pyynti aitta!

BTB:
Jos joku voisi ystävällisesti ilmoittaa vaikka tänne mistä pitäisi lähteä varaamaan lippuja itselleen ja hinnan myös kun ne tulevat tietoon, please.



Cabin prices start from 44e / person (+bf). Ticket sale starts 02.02 only at http://www.oceania.fi
Avatar
#25 • • kelasin Guest
esim: vuoden parhaat bileet ja mun iästä puuttuu 1 vuosi *dissaa*
no ens vuonna sitten
[Nuclear]

Posts: 5,855

#26 • • [Nuclear] el aprendiz
Ärh! *piru* Ois ollu kiva tietää jo ennen lipunmyyntiä et mitä noi eri hytit tulee kustantamaan et voi sit suunnitella etukäteen millasen pedin valitsee...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Sinza

Posts: 2,227

#27 • • Sinza

[Nuclear]:
Ärh! *piru* Ois ollu kiva tietää jo ennen lipunmyyntiä et mitä noi eri hytit tulee kustantamaan et voi sit suunnitella etukäteen millasen pedin valitsee...


Tossa vois olla vähän suuntaa antavaa infoa linkki

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

[Nuclear]

Posts: 5,855

#28 • • [Nuclear] el aprendiz

Sinza:
Tossa vois olla vähän suuntaa antavaa infoa linkki


Commodoreen vaan...*nauru*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#31 • • Cera Guest
En kyl lähe. hähä. juust aikasempan viikonloppun ruotsis <3 VIIKKARILLA.

ihan tarpeeks laivaa mulle. ja hintaa. niinku.
ville

Posts: 3,780

#32 • • ville olen oikeasti ujo

Cera:
En kyl lähe. hähä. juust aikasempan viikonloppun ruotsis <3 VIIKKARILLA.

ihan tarpeeks laivaa mulle. ja hintaa. niinku.



Ööh, siis menet mielummin viikkarilla, jonka laivat ovat käsittämättömän vanhoja ja huonokuntoisia ja vielä normaalille risteilylle, jonka keskimääräinen kävijä on hyvää vauhtia alkoholisoitumassa oleva 50v+ äijä, jonka bravuuri on vessanpöntölle sammuminen.

noh, tapansa kullakin ...

Itse olin viikonloppuna risteilyllä, joka taas oli mainio muistutus siitä, että laivalle ei kannata mennä ellei se ole jotain niin upeaa ja käsittämätöntä kuin tämä tapahtuma.

Odotan innolla :)

[muokattu 26.1.2004 19:15]
ernooo

Posts: 63

#33 • • ernooo
Mainio idea tällainen laivabile mut käsittämättömän lineup kyl :O
propsit suostun antaa jos joku tunnustaa et jarea on buukattu läpäl eikä sille makseta euroakaan :)
Karski

Posts: 6,049

#34 • • Karski Pomon kätyri

erno_:
Mainio idea tällainen laivabile mut käsittämättömän lineup kyl :O



Mitä käsittämätöntä siinä on?
Paitsi että se on käsittämättömän hieno?
Tää on kuitenkin awards-risteily *vink*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Ozie

Posts: 1,389

#35 • • Ozie

erno_:
Mainio idea tällainen laivabile mut käsittämättömän lineup kyl :O
propsit suostun antaa jos joku tunnustaa et jarea on buukattu läpäl eikä sille makseta euroakaan :)



Jätkäl o joku juttu Jareaa kohtaan, no en olis kyl itekkään ihan heti arvannu Jareaa tonne *ding*
hallucinogen

Posts: 8,190

#36 • • hallucinogen Edain
Aika monella on ”joku juttu” jareaa kohtaan *nauru* Noh sen sitten näkee miten hän soittaa jos eksyn laivalle. Toi jarea on omasta mielestäni kaikkein mielenkiintoisin tapaus noista näin musiikkityylillisesti *hymy*

--
pikku-*possu*

vaavu

Posts: 1,324

#38 • • vaavu vara-vana
Todellakin on jännää päästä näkemään Jarean soittamassa, jotta sanoista saadaan mittaa. Jokainen voi sitten valita suosikkihedelmiensä mädät versiot valmiiksi palautteen antamista varten. *justjoo*
MaSari

Posts: 1,986

#39 • • MaSari space jammer
Perhanan ikärajat! *igor* *dissaa* *nyyh*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Käristin

Posts: 182

#40 • • Käristin
Ollaankohan mitään bussikuljetuksia Tampereelta järjestämässä?