Oceania - Battery Club Cruise 27.3.2004

405 posts, 21 pages, 101,718 views

Nefertete

Posts: 665

#81 • • Nefertete pile-eläin

villep:


Silja tarkistaa iän ennenkuin laivaan noustaan. Yleensä silloin ollaan tarkkana eli ilman vääriä papereita ei tohon laivaan taatusti pääse ....

Niin ja valvojat ei toimi tällä risteilyllä .... :(



Entäs erikoisluvat? Itse olin viime vuoden maaliskuussa laivalla erikoisluvalla, kun vasta huhtikuussa täytin 20. Tosin risteily oli Cinderellalla, et Siljalla voi olla eri käytäntö ja varsinkin tällaisen erikoisristeilyn kohdalla..*täh*

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Sinza

Posts: 2,227

#82 • • Sinza
Jesh, saatiin 4 hengen turistihytti *jiihaa*! Onko Lahdesta mitään bussikuljetuksia?

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Chatte

Posts: 4,085

#83 • • Chatte Team Teknolipat :)
Tänne! Hytti varattu! *jiihaa*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Jone

Posts: 8,258

#84 • • Jone Archibald Haddock
Tuleekos noista maksetuista hyteistä joku varmistusviesti? Olis ihan kiva tietää et fyffet on menneet perille ja homma sitä myöten selvä.
Nagster

Posts: 29

#85 • • Nagster Omituine höpöttäjä.
Jesh.. mukana ollaa 4 hengen voimin.. *aplodit*

--
Paree olla hiljainen peto kuin äänekäs lahna.

domi

Posts: 7,069

#86 • • domi Työn sankari.

Jone:
Tuleekos noista maksetuista hyteistä joku varmistusviesti? Olis ihan kiva tietää et fyffet on menneet perille ja homma sitä myöten selvä.


Tuleehan niistä, suoraan sähköpostiin meinasivat pistää varmistuksen siitä.
Jone

Posts: 8,258

#87 • • Jone Archibald Haddock

DominikH:
Tuleehan niistä, suoraan sähköpostiin meinasivat pistää varmistuksen siitä.



Hienoa. Ajattelin vaan kun ilmoitus varauksesta napsahti mailiin nopsasti, mutta Solo-tunnuksilla tehdyistä maksuista ei tullut mitään kuittausta samaa reittiä. Nordean tilien välillä rahan pitäis kuitenkin siirtyä instantly.

Ehkä oon vaan turhan kärsimätön. *vink*

[muokattu 2.2.2004 12:30]
domi

Posts: 7,069

#88 • • domi Työn sankari.

Jone:
---

Hienoa. Ajattelin vaan kun ilmoitus varauksesta napsahti mailiin nopsasti, mutta Solo-tunnuksilla tehdyistä maksuista ei tullut mitään kuittausta samaa reittiä. Nordean tilien välillä rahan pitäis kuitenkin siirtyä instantly.

Ehkä oon vaan turhan kärsimätön. *vink*

[muokattu 2.2.2004 12:30]



Taidat olla :) Itellänihän on Osuuspankin tili,ja huomenna saan nuo vasta maksuun,joten tässä pitää miettiä,kannattaako käydä maksamassa suoraan Nordean kassalle (sekä +5e palvelumaksua) että varmasti varmistuu tuo matka. Mielestäni tuo maksuaika on liian lyhyt, viikko olisi parempi.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#89 • • [Nuclear] el aprendiz
Irtospa nyt sit tollanen haluttu halvin hytti tänne päähän. ^__^ Vielä ku pankit hoitais asiansa ja rahat menisivät perille ajoissa, ettei varaus menisi ”vanhaks”. Siinä vaiheessa kyllä revin pelihousuni (ja pankin johtajan) totaalisesti.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#90 • • BTB Guest
Nyt on kahden hengen hytti valmiina matkaa varten *iloinen*
Jone

Posts: 8,258

#91 • • Jone Archibald Haddock
Iso ^______^ tähän väliin. Tuli just kuittaus maksetusta matkasta ja voin keskittyä esim. passin hankkimiseen seuraavaksi. *sydän*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#92 • • [Nuclear] el aprendiz

Jone:
Iso ^______^ tähän väliin. Tuli just kuittaus maksetusta matkasta ja voin keskittyä esim. passin hankkimiseen seuraavaksi. *sydän*


Samaa ilmettä odotellessa. Mitäs sitä turhia passista huolehtia ku on 8 vuotta vanha kuva siinä =D ja viel pari vuotta voimaa jäljellä.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Hupsu

Posts: 1,005

#93 • • Hupsu

villep:
Tottakai tämä olisi kivaa, mutta en ole vielä koskaan törmännyt järjestäjäjään/tapahtumaan, joka voisi ilmoittaa _kaikille_ yhteistyökumppaneille, että he ovat samalla tasolla maksavan asiakkaan kanssa.



Totta, mutta mielestäni jonkunnäköinen hyvän maun raja pitää olla, ei tälläisestä asiasta muuten syntyisi keskustelua.

Joku näitä tapahtumia suomessa järjestää ja jollakin tavalla tämä vaiva pitää palkita. Tässä tapahtumassa tuo palkitseminen tapahtuu sillä tavalla, että järjestäjät saavat varata hyttejä muutamaan päivä muita ennen. Tämä tuskin on niin vakavaa, että siitä pitää vetää kovin suuria herneitä nenään.

Jos ja kun oikeasti tämä vip vs tavalliset pulliaiset näyttää herättävän näin paljon mielipiteitä, niin miksi esim trancexperience tapahtuman topicissa ei napistu kokonaisesta _VIP-areenasta_ jossa oli omat soittajat ja vielä tarjoamista? Eikö tuo ollut huomattavasti suurempi asia sillä tällöin maksavat asiakkaat _oikeasti_ maksoivat VIP-vieraiden tarjoamiset (vs tämä risteily, jossa maksava asiakas oikeasti maksaa vain itsensä)



Jos ihmiset pitävät itteään parempina kuin muut, järjestäköön omat tapahtumat kutsuineen, joista ei kuuluteta kaiken maailman foorumeilla. Eipä jää paha mieli poisjääneille, jotka eivät ole tietoisia edes tapahtumasta.

Oikeastaan mun avautuminen heräs enemmän yleisestä kehityksen suunnasta ja siitä käsityksestä, että jotkut olisivat saanneet kaikki halvimmat hytit erikoisluvalla ennen muita hyväveli-periaatteella. Köyhillä opiskelijoilla, kuten itelläni ei välttämättä ole varaa mihinkään Commodore-hytteihin.

Tosin en väitä itse olevani tässä suhteessa mikään enkeli, ite oon nimilistalla menny, vonkunu nimiä listaan ja laittanu niitä. Haen vaan sitä, että parempi aina taata kaikille kaikin käytettävissä olevin resurssein mahdollisuus ilonpitoon.

Jos ja kun tämä vielä herättää mielipiteitä, niin asialla voisi varmaan perustaa oman topicin?



I rest my case tähän, mutta voin ilomielin jatkaa keskustelua yleisesti siitä, että onko oikein varata tietty kiintiö tietyille ihmisille, sekä siitä, ketä nämä ihmiset sitten vaikka saisivat olla.

Niin ja kuten järjestäjä sanoi: kaikki hyttiluokkia on vielä jäjellä.



Rauhoitti mieltä... josko vaikka säästöpossusta löytyiski muutama ylimääränen lantti... Tosin Saksa houkuttelee myös liikaa tossa.

[muokattu 2.2.2004 14:03]

--
Päivän mietelause?

David

Posts: 1

#94 • • David
Hytti on joten jostain pitäis pieraista vielä rahat...*jiihaa*
Avatar
#95 • • yana Guest

Nefertete:
Entäs erikoisluvat? Itse olin viime vuoden maaliskuussa laivalla erikoisluvalla, kun vasta huhtikuussa täytin 20.



mista ja milla perusteella tallasia erikoislupia saa(?)
Avatar
#96 • • ikj Guest

yana:
---
Nefertete:
Entäs erikoisluvat? Itse olin viime vuoden maaliskuussa laivalla erikoisluvalla, kun vasta huhtikuussa täytin 20.
---


mista ja milla perusteella tallasia erikoislupia saa(?)



mäkin haluan tietää!
Nefertete

Posts: 665

#97 • • Nefertete pile-eläin

yana:
---
mista ja milla perusteella tallasia erikoislupia saa(?)


Miun tapauksessa sitä haettiin matkatoimiston kautta, ja varmaan naissukupuolen edustajalle helpommin liikenee..Siis miulla oli ikää n.kuukauden vajaa 20 v. ja olin isommassa seurueessa (dj baty.com, nykyinen clubi.info -risteily oli kyseessä, matkaan lähti joku ~20-30 hlöä).
Varmaan jostain silja linen asiakaspalvelusta pitäisi tuota kysellä, että onko niilläkin tuollainen käytäntö ja mistä sitä erikoislupaa sitten voisi hakea.

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Karski

Posts: 6,049

#98 • • Karski Pomon kätyri
prkl ku noita 43 neliön sviittejä ei saa varata *hmph*
Todella törkeää että järjestäjä omii parhaat
hytit itselleen *justjoo* *nauru*

[muokattu 2.2.2004 15:09]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Late

Posts: 3,441

#99 • • Late team Lasse
Ei riitä rahat nyt moiseen.
Millään en olisi tähän halunnut myöntyä, mutta pakko jättää väliin. *uuh*
UzU

Posts: 2,361

#100 • • UzU [33100]
JYVÄSKYLÄ / TAMPERE BUSSIKULJETUS!!

Lähde reissuun mukavasti bussilla. Bussi kulkee Jyväskylästä
Tampereen kautta Helsinkiin Silja-terminaaliin.

Hinta: (sinne ja takaisin)
Jyväskylä 18 euroa
Tampere 13 euroa

Ilmottaudu PIAN [email protected] tai 0400-466835.
Viimeinen ilmottautumispäivä on 15.3 (bussi pitää varata silloin).

[muokattu 10.2.2004 14:40]