hardikaveri, eipä ole minun maailmaani kaatanut nähdä vähän enemmän vaivaa kun muilla tavoin esim pidän itse henkilökohtaisesti fLstudion 4:n sekvenseristä ja on osoittautunut minulle ainaskin parhaaksi vaihtoehdoksi kun taas kokeilin muutaman muun softan sequ-tilaa niin aika järkkyjä ja epävakaita näytti olevan
sekä, ei minun mielestäni mikään suuri vaiva ole jos choppaan jotain ääntä kun eihän siinä ole muuta kuin shifti pohjaan ja valitaan leikattava alue tai sitten pianorollin
editistä saa säädettyä senkin, menetät ehkä 2sek enemmän kuin reasonia käyttäessäsi ;)
ja mihin granua tarviit chopatessa/tiheentämisessä? eikös sen tekeminen ole pitää äänen sävelkorkeus tietyllä korkeudella nopeuttamatta jotain asiaa tai sitten muuttaa ajankulun pitämällä samaa sävelkorkeutta äänessä?
ja tarkoitit varmaan just sliceria... eli siis aukaiset sen lataat siihen jonkun äänen ja tadaa! se on siinä... pianorollissa sitten jokaiselle sävelelle on oma pätkä johon on helppo vääntää loopistakin omaa komppia
ja mitä reasoniin tulee niin kyllä se varmasti on hyvä softa itse en vain osaa käyttää sitä ja sen takia en pidä siitä ja se mitä oon sillä tehnyt on erittäin ala-arvoista jopa minulta kun taas fruitylla saan jo ääntä ulos ilman että alan säätää mitään virtuaali-piuhoja jne...
ja mitä viimeksi kokeilin reasonia niin joko en löytänyt oikeaa pianorollia tai sitten siinä on huono pianorolli, koska jotain sain tehtyä siinä että löysin pienen laatikon mihin aloin vääntää säveliä niin tuntui kyllä aika hankalalta vääntää melodiaa siihen että siinä taas kunnioitus nousee enemmän niitä kohtaan jotka reasonille tosissaan tekee musaa *nostaa hattua* mutta en vieläkään ymmärrä mikä siinä oikein viehättää ;)
mut kaikki käyttäköön mitä haluu, en ala puuttumaan siihen ja että mikä on paras ja mikä ei ole... :]
mutta jokaisen softan ominaisuuksista voi aina väitellä
sekä vst-tuki on kans aika kiva...