Siinä suunnilleen kaikki mitä tulee käytetyä
488 posts, 25 pages, 177,452 views
Helicon:
Jaaha, pitäisköhän sitä siirtyä antiikkisesta IT:stä eteenpäin... Fruity Loopsia kattelin joskus mut ei se oikeen iskeny. Muutaman täällä olevan kommentin perusteella Reason saattais olla varteenotettava vaihtoehto, mutta osaako se käyttää mun antiikkisia jossain härössä Amigasta perityssä muodossa olevia sampleja? Ja lisäks jos se on karkkivärimallia tyyliin E-Jay niin en koske kyllä pitkällä tikullakaan. Sanokaas nyt mikä olis fiksuin vaihtoehto pitkän linjan Impulse/Scream Trackeroijalle? Karkkiväri kuvottaa ja ominaisuuksia pitäis löytyä mahdollisimman runsaasti (ainakin tuki wanhoille sampleille).
Tres:
Edelleen: www.renoise.com
Montako kertaa tätä pitää samassa topikissa
mainostaa
Ainakin Fast Tracker -miehille toi on ollut
taivaan lahja.
Helicon:
Jepulis. Se vaan kun mainostitte et renoise on yhtä helppo käyttää kuin Fast Tracker. Mä en vaan FT:llä oppinu ikinä tekemään mitään, IT taas sopi kuin nenä päähän. Tukeeko tuo sitten wanhoja sampleja tai ehkä jopa .IT tiedostoformaattia? Olis mukava laittaa vanhoja biisejä uuteen uskoon uudella systeemillä.
Helicon:
Jepulis. Se vaan kun mainostitte et renoise on yhtä helppo käyttää kuin Fast Tracker. Mä en vaan FT:llä oppinu ikinä tekemään mitään, IT taas sopi kuin nenä päähän. Tukeeko tuo sitten wanhoja sampleja tai ehkä jopa .IT tiedostoformaattia? Olis mukava laittaa vanhoja biisejä uuteen uskoon uudella systeemillä.
Helicon:
Tres:
---
Siinä ei oo tukee it-tiedostomuodolle, xm-tiedostomuodonkin
tuki on vähän niin ja näin. Itse totesin että mielummin
aloitan ihan tyhjästä kuin jatkan vanhoja projekteja,
monestakin syystä. Sellaista softaa tuskin tuleekaan, joka
tyydyttävästi tukisi noita vanhoja tracker-formaatteja,
joten JOS haluat siirtyä trackereiden seuraavaan
sukupolveen on renoise ainoa varteenotettava vaihtoehto.
Suosittelen että kokeilet itse ja toteat miltä tuntuu,
ei se tilanne meidän hehkutuksilla muutu jos et itse lämpene
softalle
www.renoise.com