paras suudelma?

389 posts, 20 pages, 156,488 views

lillu

Posts: 117

#141 • • lillu Superlillu!

diffas:
Niin no. Vastasin että kaikista suudelmista.

lillu tiivisti kyl aika hyvin tossa.



haha :P kyllä kyllä :D
*pupu*

Posts: 351

#142 • • *pupu* nanonano

-crystal-:
kaikki jos vaan vastapuoli miellyttää..*kuolaa*



aivan. kaikki. *joo*

riippuu katos fiiliksestä...ja vaihtelu virkistää *plur* *pus*

--
*pupu*

Lana83

Posts: 95

#143 • • Lana83
Suutelet vain silloin kun tunnelma on oikea ja sinusta tuntuu, että olet rakastumassa. Joku voi pitää Sinua vanhanaikaisena, mutta suudellessasi näet tähtiä. Yksi suudelma Sinulta saa kenet tahansa koukkuun loppuelämäksi!

Yhdessä toisen Romanttisen suutelijan kanssa rakennat taivaan tähtisateineen. Nautitte molemmat viettelyn hienostuneesta taiteesta ja pidätte molemmat parempana katsoa kuin katua. Tämä on kuitenkin juuri sitä rakkautta ensisilmäyksellä.

Viehätyt todennäköisesti myös Kuumista suutelijoista. Tapa millä hän katsoo suoraan silmiisi ja vetää Sinut syliinsä on suorastaan yliluonnollinen...

Villejä suutelijoita Sinun sen sijaan tulee välttää, hinnalla millä hyvänsä. He haluavat suudella kaikkia, eivätkä osaa sitoutua. Unohda! Aistilliset suutelijatkaan eivät ole Sinun tyyppiäsi. he haluavat sänkyysi aivan liian nopeasti... ja pahastuvat kun Sinä et siihen suostu.

Ihan kiva testi... *joo*
remotion

Posts: 5,283

#144 • • remotion nostatus guru

-crystal-:
kaikki jos vaan vastapuoli miellyttää..*kuolaa*


hyhhy, suuteleminen on ok, mut kuolaamista en suosittele...
*pelle*
Dives

Posts: 536

#145 • • Dives I see the light
piitkä intohimoinen huulet tuntuu siltä että ne on tulessa... siitä ihan tunteen mukaan.. mielellään silmät kiinni silleen että molemmat halaa toisiaan just oikein.. kieltä aina välillä mukana.. damn.. now i made myself hot...
Lana83

Posts: 95

#146 • • Lana83
Kun vastapuoli on oikee, niin on kiva suudella sellainen mukavan pitkä ihana suudelma. Ehkä silmät kiinni, ehkä auki. Kädet toisen paidan sisälle ja hyväillä. Oikean laisesta suudelmasta tulee yleensä minulle ainakin kylmiä väreitä, kun se tuntuu niin hyvälle.

Harmi kun en oo päässy vähään aikaan kokemaan sitä tunnetta. *nyyh*
Jaques

Posts: 1,390

#147 • • Jaques HUGC / So Nice!
Ensin hidas lähestyminen, kattoo silmiin, huulet hipaisevat toisiaan kevyeesti ja sitten pehmee/syvä ja intohimoa täynnä oleva loppu.*sydän* Ei mitään ylenpalttista syljellä lotraamista.*kuolaa*

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

noena

Posts: 3,138

#148 • • noena first breath after coma
yksi parhaista suutelijoista oli entinen poikaystäväni, nykyinen bestikseni. ekan suudelmalta sain häneltä niin että olin lähdössä kotiin ja hän vaan otti mua päästä kiinni ja suuteli kunnolla. ja siitä on kolme vuotta. kyllä niitä hyviä pusuja on tullut ja mennyt, mutta toi on yksi mikä on vaan jäänyt mieleen^^ ja suudelma pitää olla ”rauhallinen”, pusu voi olla sellanen pikanen ja väkinäinen mutta suudelmassa on yleensä tunnetta, ja sitä pitää siinä olla^^ ehdottomasti *joo*

--
TwistedLife™ Amusement Park

alizania

Posts: 147

#149 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
en mä ole koskaa ketää pussannu!!*korvat heiluu*..
mutta joo..paras on yleensä se joka tulee just sillon kun sitä tarvii siltä ihmiseltä keneltä sen haluaa..ja kun se tuntuu älyttömän hyvältä.*pus*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Avatar
#150 • • ~dream~peip. Guest
täytyy kyllä myntää et yhen tyttöpuolisen tutun kanssa on tullu*känni*:ssä pussailtuu keskellä baarin tanssilattiaa ja se oli kyl hyvä pussaan, parempi ku poikaystävä..*hmph*
Suulle pussaaminen on kyl vähän tylsään,enkä siitä oikeestaan nauti ollenkaan, enempi tykkään kyl siitä kun mua pussataan mahaan, selkään, niskaan, jalkoihin ja muihin tuntoherkkiin paikkoihin*blush*

[muokattu 26.3.2004 12:37]
Displacer

Posts: 1,828

#151 • • Displacer
Meitsi diggaa kielilävistyksistä :)

Itsellä ei siis ole, mut jos sillä toisella osapuolella on niin *sydän*

*joo*
m.gee

Posts: 235

#152 • • m.gee
uh,niska suudelmat saa ainakin mun ihon kihelmöimään!*sydän* testissä olin intohimoinen suutelija!!*iloinen*

--
Jotkut laittavat koukkuunsa niin suuren syötin,ettei se mahdu yhteenkään suuhun....

Avatar
#153 • • pia^^ Guest
On nii monenlaisii ihanii pusuij... yks eksist osas suudellla tosi hyvin, toinen pussaili ihanasti vartalolle ja kolmas tykkäs korvastani *iihhih*. Jokaisen kaa on löydettävä aina se yhteinen tapa pussaa. Osa pojist ei tosiaankaa osaa suudella ja se on ikävää *uuh* . Joka tapauksess paras suudelma tai pusu mihin tahansa on sellanen joka saa posket hehkumaa ja vie jalta alta *plur*
alizania

Posts: 147

#154 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa

m.gee:
uh,niska suudelmat saa ainakin mun ihon kihelmöimään!*sydän* testissä olin intohimoinen suutelija!!*iloinen*



niska on ihan yli ihana!!..mul on niska fetissi..

mä olin kiihkeä suutelija..kiva tietää*plur**pus*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Avatar
#155 • • Nancy Guest
Paras suutelija ever on yks jätkä jonka olen nähny kolme kertaa kahden vuoden sisällä. Suudeltiin viimeks joulun aikaan. Oltiin ulkona kylmässä ilmassa ja se lämmitteli mua. Meidän huulet oli sillain et melkeen kosketti toisiaan, mut ei ihan...lämmin huuru vain tuntu huulilla ja mä mielessäni jo tiesin et kuinka ihanalle kohta tuntuu...ja sit se suuteli mua pitkään ja hellästi..oih, se oli niiiiin ihanaa. Viimisen suudelman se anto mulle autos ja se mikä siittä teki kans niin ihanan oli se kun mollemmat tiedettiin et ei välttämättä taas nähdä pitkään aikaan. Tästä on kulunnut nyt kohta 4kk ja täytyy sanoo et kun teidän juttujanne luki niin mul tuli ihan tippa linssiin kun muistelin tätä jätkää ja meidän suudelmia...Seuraavan kerran nään tän tyypin luultavasti pääsiäisenä, ainakin toivottavasti...

Joukka, tää on sulle...*pus**sydän*
Aeryn

Posts: 166

#156 • • Aeryn

Enkeli:
Suudelman pitää olla semmoinen mikä vie jalat alta ja jonka muistaa vielä viikonkin jälkeen.
intohimoa ei voi säästellä siinä touhussa...*pihkassa*



*joo* ... ja niska suudelmat erityisesti vie multa jalat alta *sydän*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

Avatar
#157 • • *Pepper* Guest
kaulalle suutelu ai ai aii... se on vasta jotain.. mutta paras suudelma tulee kyllä omalta rakkaalta ihan koska vaan ihan missä vaan. *hali*
Lauruska

Posts: 821

#158 • • Lauruska nihkee
kukaan ei oo pussannu mua vuoteen =( yhyy

paras suudelma..mmmm
lostgone

Posts: 2,493

#159 • • lostgone

Lauruska:
kukaan ei oo pussannu mua vuoteen =( yhyy



Jos sä oot vain liian nirso*hih**justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Saara

Posts: 1,954

#160 • • Saara #2970
Pieni suudelma on aivan ihanaa. En jaksa aina sitä kieltä tunkea toisen suuhun, pienen pieni pusunen kelpaapi minulle *sydän*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.