paras suudelma?

389 posts, 20 pages, 156,284 views

Duracell

Posts: 173

#181 • • Duracell Öhkömökö...

Progress:
kaikki suudelmat on yhtä hyviä, kun kohteena ja toisena osapuolena on OMA RAKAS! *iloinen*


Täysin samaa mieltä!!! *hihu*
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#182 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

Progress:
kaikki suudelmat on yhtä hyviä, kun kohteena ja toisena osapuolena on OMA RAKAS! *iloinen*



Näinhän se on. Testin mukaan romanttinen suutelija, joka pitääkin hyvin pitkälti paikkaansa *hihu*

[muokattu 7.6.2004 18:10]
Dementation

Posts: 2,892

#183 • • Dementation wednesday?
Testin mukaan: ?Olet Romanttinen suutelija!?

Mitä ihmettä? *täh*

Minähän haluan suudella aina ja kaikkia *vink*

[muokattu 7.6.2004 17:28]

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

~caro~

Posts: 184

#184 • • ~caro~
mä oon testin mukaan aistillinen suutelija... *pus* *iihhih*
DESPE

Posts: 4,580

#185 • • DESPE
siis parasta suudelmaani en osaa päättää, sillä muutaman eri ihmisen kanssa olen kokenut niin täydellisen ensisuudelman että oksat pois. Siihen vaaditaan mun osalla aina tietysti hirveitä tunteita/ihastusta .. Usein se ensisuudelma on melkein ainakin mun osalla se paras ja kaikista tunnekuohuisin .-. Sen vois kokee aina uudelleen ...
Avatar
#186 • • ALIEN Guest

Despe:
siis parasta suudelmaani en osaa päättää, sillä muutaman eri ihmisen kanssa olen kokenut niin täydellisen ensisuudelman että oksat pois. Siihen vaaditaan mun osalla aina tietysti hirveitä tunteita/ihastusta .. Usein se ensisuudelma on melkein ainakin mun osalla se paras ja kaikista tunnekuohuisin .-. Sen vois kokee aina uudelleen ...



ai vähän niin, kuin viime elokuun unityissä, kun kovaa yritit suudella mua?! *nauru**lmao*
akir0

Posts: 2,554

#187 • • akir0 idleRPG champion 2009
En nyt tiedä onko tää se paras, mut hyvissä bileissä, hyvän nostatuksen aikana kun suutelee keskellä väkijoukkoa omaa rakastaan niin kylmät väreet menee pitkin selkää ja kaikki on täydellistä ;)
vanhus

Posts: 889

#188 • • vanhus
nii se tais tapahtuu tos sohvalla josku menneenä suvena vuonna meneenä vuostuhantena sukatvaan pyörijaloissa ja taisin nousta metrin ilmaan jos sellasen sais uudestaan ni se olis oi oi oi *jiihaa**jiihaa**aplodit**ding**hymy**blush**joo**pupu**enkeli**ankka**super*
Avatar
#189 • • fanatic Guest
*plur* olis kyllä ihanaa kokea ensisuudelmani vielä kerran*sydän* kyllä se välillä tuntuu että olis ensisuudelma vaikka kolme vuotta on seurustellut saman kultsin kanssa ei se haittaa...ihanaa se aina on saada mikä suudelma vain omalta kullalta *sydän*
paitti jos puree tahalleen huulen ihan kipiäks*igor**nauru*
Chatte

Posts: 4,085

#190 • • Chatte Team Teknolipat :)
Tuleepa mieleen tällä hetkellä viime lauantai ja metsärantameininki. *sydän*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Avatar
#191 • • djmg Guest

Late:
Eihän tämmöseen voi kunnolla vastata. Ei mitään parasta suudelmaa olekkaan.
”-suutelu on muuten vaan *sydän*” Tärkeintä hommassa on se että saa tehdä sitä jonkun ihanan ihmisen kanssa. *pihkassa*

*Pidän kaikenlaisista suudelmista.


...grr nyt tuli heti ihan pusuttelu fiilis... *iihhih*



Näin on!!!! *joo* .............

[muokattu 7.6.2004 23:28]
Progress

Posts: 955

#193 • • Progress

akir0:
En nyt tiedä onko tää se paras, mut hyvissä bileissä, hyvän nostatuksen aikana kun suutelee keskellä väkijoukkoa omaa rakastaan niin kylmät väreet menee pitkin selkää ja kaikki on täydellistä ;)



erittäin pitkälti totta...*hihu*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

delia

Posts: 94

#194 • • delia

La Petite:
Tähän asti paras, mieleenpainuvin suudelma tuli koettua viime kesänä, Berliinissä Columbia Hallella. *sydän*
Nyt sit odottelen seuraavaa, toivoen et se löis laudalta tuon viime kesäisen *iihhih*
*pus*


Heh, aika kiihkeitä pusuttelemaan tuolla Berliinissä…*plur* Eräs parhaimmista suutelusessioista tuli myös koettua kyseisessä kaupungissa, Tresorissa. Tuota suudelmaa kestikin sitten aamuseitsemään *hih* Voi niitä aikoja...
Fentae

Posts: 186

#195 • • Fentae
Mikä se sellanen on... *hahjust* *iihhih* *eiei* *uuh* *nyyh*
Progress

Posts: 955

#196 • • Progress

Progress:
Paras suudelmani yhden tytön kanssa, joka tällä hetkellä on monis bileissä esitanssijana. Tapahtui noin 2v sitte kotikaupungissani. Hyviä kavereita ollaa edellee. Siinä oli kiihkoa, tunnetta. *hymy*
Nimee en paljasta.*vink*



tää menee nyt uusix. Parhaat, EHDOTTOMASTI parhaat suudelmat olen saanut OMAN rakkaani Sellan kaa...*plur* *sydän*
*pus*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Avatar
#197 • • ALIEN Guest
*sydän* relic *sydän*

Harmi, ettei hän vain muista... *hmph*
MikaVee

Posts: 11

#198 • • MikaVee forum kikkeli
En tiedä parhaasta mutta Erittäin hyvän ja samalla surullisen katkeran suudelman sain EXältä, kun erottiin mutta jotenkin kaikki ei vielä ollut ohi. Nähtiin muutaman viikon kuluttua erosta ja pistettiin pussailen VIIMEISEN kerran. Se oli pitkä ja lyhyt suudelma... no nykyisen kans tulee tietenkin parhaita suudelmia.. Huh.. tulipas kuuma..

--
haters gonna hate

micqo

Posts: 1,094

#199 • • micqo
Ensisuudelma *plur*
sapeli

Posts: 11,768

#200 • • sapeli jokukukamikä?
Liekki *sydän* Alternativessa...

(PS: *vink*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.