paras suudelma?

389 posts, 20 pages, 156,299 views

dfgbsadfgadfvadfvadv

Posts: 282

#201 • • dfgbsadfgadfvadfvadv Evil Genius

alien:
*sydän* relic *sydän*

Harmi, ettei hän vain muista... *hmph*



sori :( mä en pussaa poikia

--
-=Relic=-

ella_

Posts: 1,329

#203 • • ella_
muhun tehoais sellanen suhteellisen kevyt ja leikittelevä ^__^

--
Elementary, my dear.

Winde

Posts: 336

#204 • • Winde Tuuli
Parasta suudelmaa on vaikea lähtee määrittelemään, mutta parhaat suudelmat saa omalta kullalta *sydän**pihkassa*
Sucy

Posts: 256

#205 • • Sucy
Näin sanoo testi:

”Suutelet vain silloin kun tunnelma on oikea ja sinusta tuntuu, että olet rakastumassa. Joku voi pitää Sinua vanhanaikaisena, mutta suudellessasi näet tähtiä. Yksi suudelma Sinulta saa kenet tahansa koukkuun loppuelämäksi!

Et ole mikään siveyden sipuli, mutta seksi on sinulle rakkauden osoitus, etkä syöksy siihen suinpäin, etkä koskaan ilman syviä tunteita. Sinulla ei ole kiirettä minnekään, olet huomannut että ajan kanssa asiat vain paranevat. Paljon todennäköisemmin löydät itsesi kultasepän liikkeestä ostamasta kihlasormuksia kuin jonkun tuntemattoman vuoteesta!”

Melkeen naurattaa...*iihhih*
Onhan tos tietty jotain perääkin, mut en kyl nää itteäni tossa!!
Karvinen

Posts: 699

#206 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Olet Raju suutelija

Kieli- ja huulilävistyksistä tuskaa tuottaviin puremiin... Sinä olet täynnä villejä suudelmayllätyksiä! Itse asiassa tyylisi on niin pelottava, että saatat säikyttää treffiseuralaisesi todella kauaksi... mutta älä hätäile! Jostain vielä löytyy se suukkofriikki, joka on vielä Sinuakin rajumpi!
Elät elämääsi täysillä, kokeilet kaikkea kahdesti ja yleensä myös nautit siitä. Useimmat ihmiset ovat liian pehmeitä Sinun makuusi, jopa ne, joita toiset pitävät villeinä. Maailma on täynnä salattuja nautintoja, ja Sinä aiot kokea ne kaikki
Löydä rinnallesi toinen Raju suutelija, niin voitte tuottaa toisillenne loppumatonta mielihyvää ylittäessänne rajanne. Haluatko laajentaa reviiriäsi? Hankkiudu Villin suutelijan seuraan, voitte yhdessä kehittää suutelemisesta todellisen juhlan - tai vaikkapa kaksintaistelun. Kuka ehtii ja uskaltaa enemmän?
Pysy kaukana Kiihkeistä suutelijoista. Heitä kiinnostaa suutelun filosofia niin syvällisellä tasolla, ettei se ole enää hauskaa. Eivätkä Kuumat suutelijatkaan ole Sinua varten. He kiinnittävät aivan liikaa huomiota ulkonäköön - ja Sinun lävistyksesi voivat olla heille liikaa.

näin ne väittää... mä kyllä tykkään älyttömästi pussata kaikkia...

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Kuini

Posts: 165

#207 • • Kuini Vajakki
Pusuttelu(suutelu) kun toinen tulee reissulta takaisin on*sydän**sydän*
Sit sellaiset pienet hellät ja viattomat on kanssa tosi *plur*
Mä oon testin mukaan romanttinen. Ja parhaita mä saan siltä toiselta joka päivä.. *pihkassa*

--
*plurplurplurplurplurplurplurplur*

Tanjiz

Posts: 370

#209 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Suudelmat on ihania!!*sydän**sydän* Kaikenlaiset suudelmat käy.. Ainaki mun mielestä tärkeintä on kuitenki se, kenen kans suutelee*slurps* Joku sellanen, josta tykkää oikeesti*pihkassa* Testiki lupas kyl mulle, et oon se romanttinen suutelija..(lässyn lässyn..) Iik, tahtoo pusuja heti!!*sydän**sydän*

[muokattu 11.7.2004 19:08]

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

sapeli

Posts: 11,768

#210 • • sapeli jokukukamikä?
*sydän* ei se tod niin nirsoa oo...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#211 • • Jonulih Guest
Piiitkät intohimoiset suudelmat on pop *sydän*
inneah

Posts: 704

#212 • • inneah ...Trust no one...
On vaikea kyllä pistää suudelmia järjestykseen...hmmp! Mutta ensi suudelma mulla ainaki maistu ihan puurolta ja oli ihan varma etten tuu ikinä tykkäämääm suutelemisesta *hmph*

Parasta on silloin ku ei vaan voi enää vastustaa toista, eikä siinä enää ehdi miettiä miten se toinen mahtaa reakoida pitää vaan käydä kiinni =)(=

Se saa kyllä mulla perhoset täydellisesti mahassa pyörimään kun poitsu ottaa niskasta/korvien alta molemmin käsin kiinni ja itte hallitsee tilannetta.... Nyt tekis mieli pusutella jotain *plur* *moiskis*

--
nahkalakanat

gluester

Posts: 523

#213 • • Edited gluester Further
Piiiitkät intohimoiset suudelmat.. nammm *plur*
kilobitti

Posts: 2,419

#214 • • kilobitti 1-2-3 techno
onpas siitäkin muuten aikaa...mut maistuupa sitten entistä paremmalle seuraavalla kerralla*joo*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Jinx

Posts: 2,615

#215 • • Jinx Superfeminine
Piiiiiiiiiiitkät pusut on parhaita *plur**pihkassa*

--
Pyllykkä

Avatar
#216 • • GoA Guest
vaikka tämäkin on varmaan tullut jo täällä illmi niin kaikenlaiset suudelmat ovat ihania. Varsinkin jokainen oman ihanan rakkaan sailan suudelmista ovat kerrasaan tämän ukon mieltä järisyttäviä. Tänäänkin sain monat sellaista. *sydän*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#217 • • Aziz Combat Fighter

GoA:
vaikka tämäkin on varmaan tullut jo täällä illmi niin kaikenlaiset suudelmat ovat ihania. Varsinkin jokainen oman ihanan rakkaan sailan suudelmista ovat kerrasaan tämän ukon mieltä järisyttäviä. Tänäänkin sain monat sellaista. *sydän*



(Mistä huomaa että oma muija lukee klubbaria...)
Avatar
#218 • • GoA Guest

Ana:
(Mistä huomaa että oma muija lukee klubbaria...)



Kai sitä välillä saa tuoda ilmi omia ihania tunteita? :)
Rocca

Posts: 3,064

#219 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

infiana:
Suuteleminen on ihan kivaa, mutta vähän aikaa sitten tapasin jätkän jonka henki hais niin pahalta että mulle jäi suutelufobia.Ihan oikeesti hyi... Se maistu ihan pillulle...*sars*



Kuulostaa aika RANKALTA *eiei**sars*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!