paras suudelma?

389 posts, 20 pages, 156,661 views

kukla

Posts: 53

#121 • • kukla

leeloo:
*plur*intohimoiset suudelmat sen rakkaan ihmisen kanssa*plur*

....mut toisaalt parhaimmistoon kuuluu myös kevyt suukko otsalle*joo*...



*joo**pihkassa*
Germitbiili

Posts: 1,070

#122 • • Germitbiili Ihmepoika
suutelu on mukavaa......mä pidän kaikista suukoista ja suudelmista.....on kiva suudella ihmisiä...........mut paras suudelma on sellanen yllättävä.....hellä, pehmeä ja pitkä suukko minkä jälkeen pitää keräillä itteensä....!!!!!!!*sydän**nauru**plur**iloinen*

--
NO SHIT SHERLOCK

Blues

Posts: 5,414

#123 • • Blues Koning van Afrika

spanig:
mut paras suudelma on sellanen yllättävä.....hellä, pehmeä ja pitkä suukko minkä jälkeen pitää keräillä itteensä....!!!!!!!*sydän**nauru**plur**iloinen*


*joo*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Late

Posts: 3,441

#124 • • Late team Lasse
Eilen aamulla. *sydän*

...ei voi käsittää kuinka pusu voi tuntua niin ihanalta...
Jammailija

Posts: 3,224

#125 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Hitto... Mä kaipaan niitä suudelmia, joita sain jokunen aika sitten....
Silloin mua vietiin eri galakseihin, uuuuuh....
Ku saisin niitä viel*sydän*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#126 • • tomaattisose Guest
vähän aikaa sitten eräs tyttö menneisyydestä tuli käymään ja antoi muutama suudelmaa.. muistin taas miten ihanalta tuntuu.. ei niinkään itse suudelma edes.. vaan ne sellaisen herkän suudelman herättämät tunteet jotka jatkuvat yön pimeyteen tuntikausiksi ja jotka jättävät mukavan lämpimän ja hellän olon päiväkausiksi..

*kaipuu*
keijukainen

Posts: 1,599

#127 • • keijukainen kiksumurmeli
Ehdottomasti oman kullan kanssa *pihkassa*

--
*seepla*

Claquesous

Posts: 3,206

#128 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Suudelman pitää olla kiihkoa ja vaaraa! Suudelman pitää olla sellainen, ettet voi lopettaa sitä! Suudelman pitää pitää sinut vankinaan!

--
32. of December

Avatar
#129 • • Enkeli Guest
Suudelman pitää olla semmoinen mikä vie jalat alta ja jonka muistaa vielä viikonkin jälkeen.
intohimoa ei voi säästellä siinä touhussa...*pihkassa*
Rels

Posts: 796

#130 • • Rels setämies
olen ilmeisesti ainoa joka valitsi poskisuudelman... *ding*

no ok, siis onhan kaikki ihan ok ,.. mutta toivoisin lähinnä että poskisuudelmat iskeytyisivät myös suomen jäykkään kulttuuriin.

*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Aidrian

Posts: 1,799

#131 • • Aidrian Furian Master
testistä lainattua:
”Yksi suudelma Sinulta saa kenet tahansa koukkuun loppuelämäksi!”
.. jtn tollasta oon kyllä kuullu sanottavan*nauru*
.. sellanen pehmeä, hellä, mutta myös omalla tavallaan itsevarma ja tunteista puhuva suudelma on kaikkein paras. Sellainen, että kumpikin osapuoli tuntee sen jonkin suudelman aikana.

[muokattu 20.1.2004 15:51]
Susu

Posts: 1,077

#132 • • Susu The Nasu

renell:

no ok, siis onhan kaikki ihan ok ,.. mutta toivoisin lähinnä että poskisuudelmat iskeytyisivät myös suomen jäykkään kulttuuriin.

*piis*




Voi, se olis kyllä tosi kivaa*pus*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Avatar
#133 • • emm@ Guest

leeloo:
*plur*intohimoiset suudelmat sen rakkaan ihmisen kanssa*plur*

....mut toisaalt parhaimmistoon kuuluu myös kevyt suukko otsalle*joo*...

todellakin..kevyet suukot otsalle on ihania..testin mukaan olen kuuma suutelija..noi pienet hellät suukot ehkä pitävät kuumuutta yllä..*pus*
lillu

Posts: 117

#134 • • lillu Superlillu!
niinku joku jossain sano että suudelma kertoo millanen ihminen on :) tykkään pitkistä ja intohimosista suudelmista joissa käytetään myös kieltä *vink*
Avatar
#135 • • kelasin Guest
odottelen viel omaani *ding*
T-rex

Posts: 262

#136 • • T-rex ku(i)va tomaatti
maailman paras suudelma- kategoriaan kuuluu minulle oikeastaan kahdenlaisia suudelmia *otan kyllä mielelläni vastaan muitakin* *hih* niitä, joista tietää kuinka paljon toinen sinusta välittää ja sitten niitä, joiden ajatteleminenkin saa silmät sulkeutumaan ja kaulan ojentumaan. Kylmät väreet menee pitkin selkärankaa. Hrr..

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Germitbiili

Posts: 1,070

#137 • • Germitbiili Ihmepoika

T-rex-orava:
maailman paras suudelma- kategoriaan kuuluu minulle oikeastaan kahdenlaisia suudelmia *otan kyllä mielelläni vastaan muitakin* *hih* niitä, joista tietää kuinka paljon toinen sinusta välittää ja sitten niitä, joiden ajatteleminenkin saa silmät sulkeutumaan ja kaulan ojentumaan. Kylmät väreet menee pitkin selkärankaa. Hrr..



Mä olen samaa mieltä.......*joo**pihkassa**sydän*

--
NO SHIT SHERLOCK

-crystal-

Posts: 736

#138 • • -crystal-
kaikki jos vaan vastapuoli miellyttää..*kuolaa*
Emulator

Posts: 213

#139 • • Emulator The Lost Soul

lillu:
niinku joku jossain sano että suudelma kertoo millanen ihminen on :) tykkään pitkistä ja intohimosista suudelmista joissa käytetään myös kieltä *vink*



Nooniiiin, nyt harmittaa vieläkin enemmin *hih*

--
<3