paras suudelma?

389 posts, 20 pages, 156,507 views

nemo

Posts: 656

#102 • • nemo Wanha kettu
Pehmeä, tunnelatautunut ja ei liian pitkä. Siis sellainen hellä suudelma. EHANAAAAA!*sydän*

--
Tää on mun sigu

sasu

Posts: 192

#103 • • sasu
Ehdottomasti paras suudelmani oli rakkaani kanssa 8 vuotta sitten Cafe Ursulassa, jossa siihen aikaan pidettiin bileitä viikonloppuisin. Molemmat oltiin niin rakastuneita ja vasta ikään löydetty toisemme *plur*

Testissä olin Romanttinen suutelija *pihkassa*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

Progress

Posts: 955

#104 • • Progress
Paras suudelmani yhden tytön kanssa, joka tällä hetkellä on monis bileissä esitanssijana. Tapahtui noin 2v sitte kotikaupungissani. Hyviä kavereita ollaa edellee. Siinä oli kiihkoa, tunnetta. *hymy*
Nimee en paljasta.*vink*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Susu

Posts: 1,077

#105 • • Susu The Nasu
Testin mukaan olen kiihkeä suutelija....*vink*
Parhaimmat suudelmat on sellaisia joissa on tunnetta mukana*iloinen*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

fadeout

Posts: 171

#106 • • fadeout NoStatus
Tänä syksynä monta ihanaa suudelmaa, kaikenlaiset on kivoja *heiii*
Ja kuten täällä niin moni muukin - olen suutelija a la romantico.

--
tamppauskone - se olen minä

PsyTranceFormer

Posts: 752

#107 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
Olet Raju suutelija!


Kieli- ja huulilävistyksistä tuskaa tuttaviin puremiin... Sinä olet täynnä villejä suudelmayllätyksiä! Itse asiassa tyylisi on niin pelottava, että saatat säikyttää treffiseuralaisesi todella kauaksi... mutta älä hätäile! Jostain vielä löytyy se suukkofriikki, joka on vielä Sinuakin rajumpi!

Elät elämääsi täysillä, kokeilet kaikkea kahdesti ja yleensä myös nautit siitä. Useimmat ihmiset ovat liian pehmeitä Sinun makuusi, jopa ne, joita toiset pitävät villeinä. Maailma on täynnä salattuja nautintoja, ja Sinä aiot kokea ne kaikki.

Kuka sopii Sinulle?
Löydä rinnallesi toinen Raju suutelija, niin voitte tuottaa toisillenne loppumatonta mielihyvää ylittäessänne rajanne. Haluatko laajentaa reviiriäsi? Hankkiudu Villin suutelijan seuraan, voitte yhdessä kehittää suutelemisesta todellisen juhlan - tai vaikkapa kaksintaistelun. Kuka ehtii ja uskaltaa enemmän?

Pysy kaukana Kiihkeistä suutelijoista. Heitä kiinnostaa suutelun filosofia niin syvällisellä tasolla, ettei se ole enää hauskaa. Eivätkä Kuumat suutelijatkaan ole Sinua varten. He kiinnittävät aivan liikaa huomiota ulkonäköön - ja Sinun lävistyksesi voivat olla heille liikaa.
Progress

Posts: 955

#108 • • Progress
ah, tein nyt ton testin. Romanttinen suutelija mustaki tulla paukahti... *vink*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Elsa F

Posts: 2,763

#109 • • Elsa F Koululainen :)
No oon tietty romanttinen suutelija, ku oon tällänen lässy*iloinen*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

kilobitti

Posts: 2,419

#110 • • kilobitti 1-2-3 techno
hyvästä, aidosta, suudelmasta on itse asiassa varsin pitkä aika. Toisaalta, sitä muistelee oikein mielellään*hymy*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

He-Man

Posts: 435

#111 • • He-Man Team Sika
se on semmonen pusu *iihhih**vink*

--
team*possu*

Emilii

Posts: 81

#112 • • Emilii MaMMa!
Suudelma joka kertoo toisen tunteet on mielestäni paras, se kertoo senkin mitä sillä hetkellä on mielessä *plur*

--
Koko elämän ajatus on kuolla nuorena, niin myöhään kuin se suinkin on mahdollista!

Avatar
#113 • • Enkeli Guest
paras suudelma on sellainen mistä huomaa että ihminen on tunteella mukana....*plur*
workunit

Posts: 261

#114 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi
Kiihkeä suutelja *pihkassa*
Avatar
#115 • • tomaattisose Guest
suudelmat on jotain parasta maailmassa. tajusin juuri äskettäin miten paljon oikeasti kaipaan kunnollista kiihkeää ja herkkää suudelmaa.
Rocka

Posts: 150

#116 • • Rocka
pidän kaikenlaisista suudelmista...

ja sekin on niin kiinni fiiliksestä ja kenen kanssa sitä tekee...
kilobitti

Posts: 2,419

#117 • • kilobitti 1-2-3 techno

Ichi:
tajusin juuri äskettäin miten paljon oikeasti kaipaan kunnollista kiihkeää ja herkkää suudelmaa.



olin itseasiassa unohtanut sen fiiliksen kokonaan, luullut turtuneeni, kunnes lokakuussa sain kaksi todella herkkää suudelmaa..

[muokattu 8.12.2003 15:19]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

helluli

Posts: 381

#118 • • helluli pupunen / hababambi
*plur*intohimoiset suudelmat sen rakkaan ihmisen kanssa*plur*

....mut toisaalt parhaimmistoon kuuluu myös kevyt suukko otsalle*joo*...

--
Elämä on kaunein satu - H. C. Andersen

Dragonfly

Posts: 542

#119 • • Dragonfly Mariarawr
hih, suudelmat on ihkuja *plur* mut riippuu ihan kokonaan tilanteesta millainen suudelma tuntuu parhaimmalle.. kun on kahdestaan jossain niin pitkät kiihkeät suudelmat on *super**plur* mutta jos on muiden kanssa niin lyhyet kiihkeät suukot riittää. (kunhan niitä tulee tarpeeksi usein) *slurps* ja testi sanoo; olet kuuma suutelija *nauru*

--
Uguu~

T-rex

Posts: 262

#120 • • T-rex ku(i)va tomaatti
Toistanko yleistä mielipidettä kun sanon, että kaikki *pihkassa* mutta on eri suudelmissa oma hohtonsa. Ne älyttömän hellät lyhyet suukot tietyssä vaiheessa suhdetta ja sitten se mielettömän intensiivinen hetki, kun kierrellään ja kaarrellaan, näykitään ja katsellaan toisen huulia ja sitten suudellaan ensimmäistä kertaa.

Nannaa *hrr* *sydän*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..