Tytöt suutelee yleisesti ottaen pehmeämmin ja jotenkin enemmän.. mmmmmhh.. herkemmin.
Mutta kielellä on kiva leikkiä. Hidasta ja pitkäkestoista. Pitää olla kekseliäs. Suussa ja huulissa on paljon alueita joita kutkuttamalla voi saada paljonkin kivaa aikaan. :: Epämääräinen kielitehosekoitin on maailman inhottavin asia. Ei siis semmoisia.
Parasta on vaikee päättää...Oon kokenu jalat vievän,kiihkeän,hellän,pehmeän ja suudelmia kielen kanssa ja ilman. Paras on viimeinen...sen muistaa,jää mieleen. Viimeinen oli hellä jäähyväispusu huulille...Siin oli herkkyyttä ja jäi kaipuuta. *sääli*
Taisi olla se kun kun poika pussasi mua ekan kerran jokunen viikko sitten....
Se oli hiukan sellanen ujo ja söpö ja sitten lensin ympäri kämppää "se pussas mua! iih!" (tietysti sen jälkeen kun ovi oli mennyt kiinni ja olin varmsitanut ettei hän kuule )
Tosin ne on kyl parantunut kerta kerralta, tosin se vaan et se ensimmäinen on aina se ensimmäinen...
WuZuul:
Pitkä ja hellä suudelma autossa sateen ropistessa kattoon yöllä.. Hohhoi, saispa kokea joskus sen tunteen uudelleen *heiii*
Oijh.... know the feeling
Ja toinen on se, kun joskus (melki 10v sitten) suutelin silloista poitsufrendiäni parin asteen pakkasessa ja satoi lunta Oli niin kaunista... juuri sopiva aika, paikka ja henkilö
Hmph, testin mukaan oon kiihkeä suutelija. No, tiesinhän mä sen ilmankin tota testiä..
Mutjoo, mun mielestä suudelmia ei voi sinäänsä verrata, et mikä on ollu paras tai mikä huonoin.
Mut sanotaanko näin et parhaat on koettu ihmisten kanssa kenestä oikeesti välittää, tai jopa rakastaakin.
Pussailu on
testin mukaan romanttinen suutelija.
hmm... joskus on kiva ottaa kieli oikein mukaan leikkiin mutta kuitenkin semmoset pienet melkein olemattomat pusut on joskus paikallaan..