paras suudelma?

389 posts, 20 pages, 156,269 views

Fucking Nobody

Posts: 393

#261 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!
Hyvä Ana, tytöt tykkää! *nauru*
Epailija

Posts: 5,636

#262 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Ana:
what.gif



Mmm... Ruokaa...

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

KittysDead

Posts: 381

#263 • • KittysDead Trooper
Tytöt suutelee yleisesti ottaen pehmeämmin ja jotenkin enemmän.. mmmmmhh.. herkemmin.

Mutta kielellä on kiva leikkiä. Hidasta ja pitkäkestoista. Pitää olla kekseliäs. Suussa ja huulissa on paljon alueita joita kutkuttamalla voi saada paljonkin kivaa aikaan. :: Epämääräinen kielitehosekoitin on maailman inhottavin asia. Ei siis semmoisia.

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Mussu

Posts: 1,755

#264 • • Mussu
Parasta on vaikee päättää...Oon kokenu jalat vievän,kiihkeän,hellän,pehmeän ja suudelmia kielen kanssa ja ilman. Paras on viimeinen...sen muistaa,jää mieleen. Viimeinen oli hellä jäähyväispusu huulille...Siin oli herkkyyttä ja jäi kaipuuta. *sääli*
wetware

Posts: 244

#265 • • wetware wenator
"Pidän kaikenlaisista suudelmista."

jep mites se vanha kansa kertoikaan

EI SE LAATU VAAN MÄÄRÄ

... eiku..
Daverian

Posts: 491

#266 • • Daverian
Kaikenlaiset suudelmat menee. Kaikkea pitää kokeilla ainakin kerran.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Velh05

Posts: 51

#267 • • Velh05 Vandaali joka suhteessa
Varmaa paras kenen kaa oli "pusu", oli juttuu vuoden verra...

Mut sit taas toisaaltaa..

Varmaa paras ja eniten muisteltavin oli "pusu" tyttöystävän kaa ketä oli ensimmäinen ja ainoa laatuaan.. :/

Saas nähä ketä oli paras...... Täs on kumminki ikävuosii viel monta edes :)

--
"Eiku joo joo! Tähän vaa. Ei täst ketää mee!"

micqo

Posts: 1,094

#268 • • micqo
Olen jo sanonut tän jo aikasemmin,mut ensisuudelma *plur* ja suudelma alttarilla *sydän**plur**jiihaa*
Kianoni

Posts: 357

#269 • • Kianoni pomputtaako?
häh en mä voi vastata tähän.
paras suudelma on paras. sellainen jossa on tunnelmaa.
sellainen jonka tänään halusin
Armin

Posts: 411

#270 • • Armin surffitukka
Taisi olla se kun kun poika pussasi mua ekan kerran jokunen viikko sitten.... *blush*

Se oli hiukan sellanen ujo ja söpö ja sitten lensin ympäri kämppää "se pussas mua! iih!" (tietysti sen jälkeen kun ovi oli mennyt kiinni ja olin varmsitanut ettei hän kuule *vink* )

Tosin ne on kyl parantunut kerta kerralta, tosin se vaan et se ensimmäinen on aina se ensimmäinen...

*pihkassa*
W

Posts: 1,049

#271 • • W
Jokainen uusi suudelma on aina vaan edellistä parempi *pus*
Avatar
#272 • • RINY Guest
Se minkä sain kultsilta sinä iltana ku palattiin yhteen. *sydän* *plur*
*sydän* Zimeon *sydän*
Jazmine

Posts: 1,009

#273 • • Edited Jazmine Pösilö

WuZuul:
Pitkä ja hellä suudelma autossa sateen ropistessa kattoon yöllä.. *blush* Hohhoi, saispa kokea joskus sen tunteen uudelleen *heiii*



Oijh.... know the feeling *sydän*
Ja toinen on se, kun joskus (melki 10v sitten) suutelin silloista poitsufrendiäni parin asteen pakkasessa ja satoi lunta *sydän* Oli niin kaunista... juuri sopiva aika, paikka ja henkilö *hymy*

*ja sinä päivänä satoi lunta.."

--
Polcca on parasta *sydän*

skiZma

Posts: 165

#274 • • skiZma Sammakko
Joskus sellaisia helliä ja varovaisia melkein hipaisuja vaan, mut sitten joskus taas pitkiä, kiihkeitä ja runsaasti kieltä kanssa *sydän*

--
Ei minun tarvitse mitään todistaa, minä vastasin, sillä minulla on laserpistooli kädessäni.

Shaz

Posts: 324

#275 • • Shaz team Wittupäät
Hmph, testin mukaan oon kiihkeä suutelija. *nauru* No, tiesinhän mä sen ilmankin tota testiä..
Mutjoo, mun mielestä suudelmia ei voi sinäänsä verrata, et mikä on ollu paras tai mikä huonoin.
Mut sanotaanko näin et parhaat on koettu ihmisten kanssa kenestä oikeesti välittää, tai jopa rakastaakin.
Pussailu on *sydän*
Metsäpiru

Posts: 418

#276 • • Edited Metsäpiru metsäpiruilee
Parhaat suudelmat olen saanut naisilta *ding* ja erään hellän pusun huulille ihmiseltä kenet menin kadottamaan.
Ja testin mukaan olen aistillinen suutelija.
NiMo

Posts: 483

#277 • • Edited NiMo PolkkaPuppe
testin mukaan romanttinen suutelija.
hmm... *pus* joskus on kiva ottaa kieli oikein mukaan leikkiin mutta kuitenkin semmoset pienet melkein olemattomat pusut on joskus paikallaan.. *pus* *hih*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

Avatar
#278 • • Edited ALIEN Guest
tälle ei löydy voittajaa:
pitkän odotuksen jälkeen yllättävä kiihkeä kielletty suudelma eikä siitä sen enempää ^__~
Avatar
#279 • • Cera Guest
voisin kyl olla ton alieninkaa samaa mieltä..
Texx

Posts: 650

#280 • • Texx ^_^

Cera:
voisin kyl olla ton alieninkaa samaa mieltä..



Joo, mäkin *slurps*

--
*piis*