Paitti ne ku toinen tunkee kieltä julmetulla voimalla kohti kitarisoja ja ite pelkäät et koska tukehdut. Jaiks.
389 posts, 20 pages, 177,413 views
Paitti ne ku toinen tunkee kieltä julmetulla voimalla kohti kitarisoja ja ite pelkäät et koska tukehdut. Jaiks.
Nymfiana:
Suuteleminen on ihan kivaa, mutta vähän aikaa sitten tapasin jätkän jonka henki hais niin pahalta että mulle jäi suutelufobia.Ihan oikeesti hyi... Se maistu ihan pillulle...
Nymfiana:
---
Ana:
---
Nymfiana:
Suuteleminen on ihan kivaa, mutta vähän aikaa sitten tapasin jätkän jonka henki hais niin pahalta että mulle jäi suutelufobia.Ihan oikeesti hyi... Se maistu ihan pillulle...
---
Mä nään tässä selkeen ristiriidan-
---
Vanhalle pillulle!!!
Ana:
---
Nymfiana:
---
Ana:
---
Nymfiana:
---
Mä nään tässä selkeen ristiriidan-
---
Vanhalle pillulle!!!
---
Okei. Yöks :(
*oksentel*
jeesboks:
---
nominaali:
Samapa se, kunhan suudelmassa on intohimoa... Turhanpäiväne syljenvaihto ei oikein innosta... Jotain lisää vois suutelemisesta löytyä, muuten lopetan koko homman.
---
Totta. Parhaat suudelmat on ne missä on fiilistä mukana.Tunnetta pitää olla!
mä mietin koko ajan vaan miltä tuntuis pussata sitä ja sitte ku todella pitkän ajan päästä uskalsin pussata sitä ni ilotulitukset räjähti! odottaminen kannatti
Mizfir:
..pientä kiusoittelua ja intohimoa..ja kaikista parasta jos siinä on vielä rakkauttakin mukana*sydän*