Kerava.

131 posts, 7 pages, 40,614 views

#41 • • HRDance Guest
No kerran käyny siellä yöelämää tutkailemassa... ja siihen kertaan JÄÄ. Kyyti karkas nenän edestä, ja sit ei ollu muuta vaihtoehtoa kuin taxilla himaan.. Ja 55 siihenkin uppos... onneks oli kavereita joiden kanssa jaoin sen maksun... mut siis *igor*
Väne

#42 • • Väne asennewamma

Jone:
Sanoisin kyllä että kolmikosta Kerava/Tuusula/Järvenpää Tuusula on ehdottomasti kliffoin. Voisi jopa lainata Matti ”Masa-hiiri” Nykästä ja sanoa että ”se on ihan mesta paikka.”

Oh my god! Ei hyke nyt noin siisti mesta ole. 1) täältä ei pääse pois millään 2) täällä ei ole mitään. *igor*

Keravalta pääsee ainakin nopeasti pois jos alkaa ahdistamaan ko. paikka. *iihhih*
Siellä on myös kaupat ja baarit lähellä, eli alkoholismiin ajautuminen on helppoa *iloinen*

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

Jna

#43 • • Jna

Väne:

Oh my god! Ei hyke nyt noin siisti mesta ole. 1) täältä ei pääse pois millään 2) täällä ei ole mitään. *igor*

Totta turiset! Äkkiä nyt vaan muutat itsekin tänne Keravalle!*joo*
Deleted

#44 • • Deleted
alatte hyppiä niskoille *hih* pitäiskö tässä tehä joku palopuhe järvenpään puolesta...

okei meillä on ainakin parempi lukio (meikäl 20p jäljellä) sitä ette voi kiistää. ja täällä on lämpimämpää ja naisetkin parempia.

kerava on muutenkin niin amis-stad että oksat pois...

Fi.rave legenda:

?Keravalaiset on niin tyhmiä ette ne reivaa?

*iihhih*

[muokattu 7.1.2004 22:15]
Jone

#45 • • Jone Archibald Haddock
Me ollaan sen verran iäkkäämpiä jo ettei meitä paljon Järvenpään parempi lukio nappaa. Mitä tulee kouluttautumiseen, niin meillä on sentään Laurea AMK keskellä kylää - Järvenpäässä on ainoastaan joku muutaman kymmenen ihmisen laitos jossain syvällä.

Mulla on muuten toi fi-rave enquiry '96-quote Plattarilla siguna. *vink*

Kerava on niin hieno paikka että täällä voi aina ottaa löysin rantein, koska kun niitä mainitsemiasi karvanoppailijoita katsoo niin tuntee aina itsensä hienoksi ihmiseksi.
MaSari

#46 • • MaSari space jammer
Mikä ihmeen topikki tää on? *nauru*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Deleted

#47 • • Deleted

MaSari:
Mikä ihmeen topikki tää on? *nauru*

”miltä kerava tuntuu”

Luin muuten tänään jotain vanhaa Madia, ja siinä oli ihan kuningasläppä.
homma meni suunilleen silleen että siinä esiteltiin vaihtoehtoisia puskuritarroja.

sitten siinä oli semmonen redneck picuppi ja sen takapuskurissa luki

Lapseni läpäisi metallinpaljastimen keravan yläasteella

*nauru*
Illustrator

#48 • • Illustrator
Amisviikset, tuulipuku, takaveto Corolla, karvanopat, pilluralli, pissikset, takatukka *iihhih*. On siis kätevää käyttää Keravaa adjektiivina, kuten joku tuolla edellä jo mainitsi.*jiihaa*
$

#49 • • $ Destination weekend!
Olen kerran ollut Keravalla, autossa sammuneena. Heräsin vasta Vallilassa (onneksi?). Sen verran Keravasta tiedän. Kaveri käy ostamassa sinkkuja Levyikkunasta joka on kai hyvä pop-outlet.
Jone

#50 • • Jone Archibald Haddock
kerava-pride.jpg

Siinä teille kotipaikkaylpeyttä Keravan malliin suoraan Inkvisitioista. *joo*

*sydän* KERAVA *sydän*
Bellezaaa

#51 • • Edited Bellezaaa Afrodite*

UnityF:
Kerava. mun naapuri melkein *sydän*.. noin 10km mun asunnosta sinne..

Nuorena kun liikuin paljon Korsossa (asusn korson vieressä mikkolassa) niin käytiin Keravalla moikkaamassa paljon tuttuja...
Ja yhessä vaiheessa olikohan se 93-94 kun liikuin keravalla ja saviolla päivittäin ja saviolla semmoisessa autiotalossa radan vieressä mut se purettiin sit *hmph*
+ sitten savion ja keravan porukka liikku meijän kanssa korsossa kebapilla *nauru oi niitä aikoja..

Keravalla tuli myöhemmin liikuttuu kun käytiin ajamassa siel pillurallii (jooooo olen syylistyny siihenkin menoon) mut kyl siel oli ihan hauskaa...*nauru*

fantsun diskoissakin oon käyny alkuaikoina melkein kaikissa mut sit kun sain kyynärpäästä hampaisiin niin ei oikeen enää innostanu... Tosin se ei ollu tappelu vaa silkka vahinko mut mielenkiinto lopahti tyystiin. *heiii*

Kerava-savio on aina *plur* mielessä mun sydämessä kun siel on niiiiiin paljon vietetty nuoruutta....*pihkassa*

Samat mestat on koluttu ja tuota pillurallia eli munkkia on ajettu.Ttulee ihan "nuoruus" mieleen,täytyy kyl sanoo et voi *sydän* noita aikoja!!
MM

#52 • • MM kaappimörkö
Tunnen tän paikan läpikotaisin,liiankin hyvin..On se melkoinen paikka, itse ei enään ikinä pystyis kyllä siellä asuu*nauru*

--
Humppaa ja kuole:)

Oliwer

#53 • • Oliwer
Jone

Järvenpäässä on ainoastaan joku muutaman kymmenen ihmisen laitos jossain syvällä.

Tää ei kyllä pidä paikkaansa. Järvenpäässä on useampi opisto kyllä. Vaikka en ole siellä opiskellut, niin kyllä mäkin jo kahteen-kolmeen pääsen.

Keravallakin on tullu joskus pyörittyä, enemmän pidän itse kuitenkin Järvenpäästä. Tuusulakin on ihan okei, kaikki on siellä kyllä vähän hajallaan, ympäri isoa kuntaa. Ja kyllä ne tuusulalaiset mitä mie tunnen, on vähän "parempii" olevinaan kuin esim jäkeläiset..*hahjust*

Kavereita löytyy kaikista kolmesta, terveisiä vaan sinne Keski-Uudellemaalle! *sydän*
bansq

#54 • • bansq leftfield winger.
haha, enno enää keravalt! hv kerava! pro vantaa! :D

--
plip goes on.

domi

#55 • • domi Työn sankari.

k1mm0:
ei kerava kuitenkaan pahempi voi olla kuin jalasjärvi!! *hahjust*
[muokattu 7.11.2003 19:00]

Sä et oo sit ikinä asunut Jalasjärvellä *nauru*
JustinSan

#56 • • JustinSan Nullius in verba
*sydän* Kerava *sydän*

Tuusula on ihan perseestä, siel asuu vaan jotain junttinatseja *igor*
Järvenpää on muuten vaan saatanasta.
Keravalta pääsee nopeasti, helposti ja tehokkaasti pois *sydän*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Peikkotyttö

#57 • • Peikkotyttö
Eräänä aamuna nukahdin koulumatkalla K-junaan ja löysin itseni Keravalta,iski pakokauhu,onneksi juna takaisin päin tuli viidessä minuutissa...*eiei**poks**igor*

--
Groove is in the Heart

nomic

#58 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
keravalla koulussa :(
Fyrisch

#59 • • Fyrisch
Asunu aika lähel keravaa joskus aikoi sit, 6 vuotta me vissii asuttii Tuusulas..kiva paikka mut mut, kyl häslingis on kivempi asuu <3
henkkat

#60 • • henkkat
*nauru**nauru* vittu mikä topiii, ei saatana!