Kerava.

131 posts, 7 pages, 40,504 views

Tiinuliinu81

#101 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

nRg:
asu ekans siel satavuotta ja sit höpöttele noin perättömiä kultapupu

Noh, asut sä mun kaa siel sata vuotta*juonittel**muhaha*

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Jone

#102 • • Jone Archibald Haddock

henkka:
Onks oikeesti? Heitä pari. Suht uutena Espoolaisena olis kiva kuulla *nauru*

Keravalaisten näkökulmasta "espoolaiset on niin ylimielisiä että sateella pamahtaa vedet sieraimista sisään, ajaa isin bemarilla kolmevitoseksi saakka, käyttävät aurinkolaseja yöllä, syövät ainoastaan rapuja katse meren selälle päin purjehduskengät jalassa ja kurlaavat iltaisin hampaidenpesun yhteydessä halvalla skumpalla."

Kuullostaako tutulta? Joo, en mäkään tunnista itseäni noista "tällainen on keravalainen"-stereotypioista. *vink*
henkka

#103 • • henkka

Jone:
Keravalaisten näkökulmasta "espoolaiset on niin ylimielisiä että sateella pamahtaa vedet sieraimista sisään, ajaa isin bemarilla kolmevitoseksi saakka, käyttävät aurinkolaseja yöllä, syövät ainoastaan rapuja katse meren selälle päin purjehduskengät jalassa ja kurlaavat iltaisin hampaidenpesun yhteydessä halvalla skumpalla."

Kuullostaako tutulta? Joo, en mäkään tunnista itseäni noista "tällainen on keravalainen"-stereotypioista. *vink*

HÖRRÖRRÖÖÖ! *lmao* Yup, dat's me!
mrx

#104 • • mrx Bassjunkie

Jone:
Joo, en mäkään tunnista itseäni noista "tällainen on keravalainen"-stereotypioista. *vink*

Jouni,sulta vaan puuttuu se corolla..*vink*
Sami de Sousa

#105 • • Edited Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

Jone:
---
henkka:
Onks oikeesti? Heitä pari. Suht uutena Espoolaisena olis kiva kuulla *nauru*
---

Mun mielestä toi kuvaus sopii paremmin suomenruotsalaisiin, tai ainakin Espoossa/Kauniaisissa asuviin sellaisiin.*nauru*
Jone

#106 • • Jone Archibald Haddock

mrx:
Jouni,sulta vaan puuttuu se corolla..*vink*

Joo, eikä mulla oo koskaan ollut myöskään seuraavia:
- Koffin lippis
- Flanellipaita
- Honda monkey / Suzuki PV
- Maihinnousukengät
- Lenkkarit muussa kuin lenkkeilykäytössä
- Wunderbaum
- Karvanopat
- Subbari, vahvistin ja muut sälät auton takakontissa

Leviksen 501:sten pitämisenkin lopetin jo 9-10 vuotta sitten havaitessani, että ne ns. "puristavat väärästä paikasta."
Jone

#107 • • Jone Archibald Haddock

De Souza:
Mun mielestä toi kuvaus sopii paremmin suomenruotsalaisiin, tai ainakin Espoossa/Kauniaisissa asuviin sellaisiin.*nauru*

Kerava-näkökulmasta espoolaiset on suomenruotsalaisia tai ainakin suomenruotsalaisten häntäheikkejä ja kätyreitä. *vink*
mrx

#108 • • Edited mrx Bassjunkie

Jone:
- Koffin lippis

Ton mä voisin sulle jopa lahjoittaa..multa löytyy kaapista täydellinen keravavierailuun varattu soluttautumissetti:
Koffin lätsä,"darude"-aurinkolasit (peililasit tietty..),pillit tarjoustalo farkut,juoksulenkkarit ja hevibändin kiertuepaita..*pelle*
Sami de Sousa

#109 • • Edited Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

Jone:
Kerava-näkökulmasta espoolaiset on suomenruotsalaisia tai ainakin suomenruotsalaisten häntäheikkejä ja kätyreitä. *vink*

*nauru* Se, että ollaan häntäheikkejä ja kätyreitä, johtuu vain ja ainoastaan siitä, että suomenruotsalaiset (puhumattakaan ruotsalaisita) naiset on vaan niin pirun kauniita *vink* Sitä on vähän niinku tahtomattaan häntäheikki *kuolaa**blush*
asdf

#110 • • asdf

Jone:
Zenni:
Aika mitäänsanomaton paikka, en oo koskaan käyny enkä tuu koskaan varmaan käymäänkään

&

Zenni:
just "Corolla ja karvanopat" -meininki a.k.a amisten paratiisi. *nauru>*

=

Näin toimii TP:n mieli.

"Never been there but I still quite know what I'm talking about." *justjoo*

Tollanen mielikuva mulla on Keravasta ja sitähän tässä kysyttiin. *hymy* Enkä väittänyt että noi olis totta, mutta ehkä käyminen Keravalla varmaan muuttaisi mun käsitykset. Tiedä sitten.. *ding*

Ja (mahdollisesti) väärin olettaminen = TP?
Jone

#111 • • Jone Archibald Haddock

Zenni:

Toi asenne = TP.
tumpsi

#112 • • tumpsi rekisteröitymätön

Jone:
---
Zenni:

---

Toi asenne = TP.

"lol"
Bellezaaa

#113 • • Bellezaaa Afrodite*
Ihmisillä näyttää olevan hirveen negatiivinen asenne keravalaisii kohtaan. Sanotaan et meit on moneks. Löytyyhän täält just noit verkkaripukusii "keravalaisii" mut asuu tääl paljon muutaki porukkaa ihan niin ku muuallaki on ihmisii moneen lähtöön. Itse ku täällä asustelen voisin kyl sanoo et huono puoli Keravassa on sen palvelut. Ruokakauppoja löytyy mut heti jos pitäis mennä vaateostoksille niin johonkin muualle kiitos...
Niin ja täält pääsee kyl tosi helposti stadiin jos haluaa joko autolla jos omistaa sellasen 30 minuutissa tai sit junalla 20 minuutissa.

Hyvänä puolena on myös se, et voi vaik lähtee lenkille luonnon helmaan eikä tarvii koko aikaa olla asfaltin ympäröimänä.*vink*
Epailija

#114 • • Epailija Physicist, 2nd class.

moonburnt:
ja mitä luultavammin kerava tunnetaan myös tästä:

*nauru*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Jone

#116 • • Edited Jone Archibald Haddock

moonburnt:
ja mitä luultavammin kerava tunnetaan myös tästä:

Keravaa on ihan turhaa tuntea tosta. Toi mesta nimittäin on Tuusulassa, kuten sun pitäis tietää jos kerran oot siellä asunutkin. *joo*
MM

#117 • • MM kaappimörkö

Jone:
---
De Souza:

---

oisinki suomenruotsalainen tai ees hyvin ruotsia mongertava...Johtuu ehkä siitä, etten oo aito espoolainen*ding*

--
Humppaa ja kuole:)

*hymy*

#119 • • *hymy*
Mä en ymmärrä miks tästä aiheesta pitää ees keskustella.
Huvittavaa.
[Nuclear]

#120 • • [Nuclear] el aprendiz

hymy:
Mä en ymmärrä miks tästä aiheesta pitää ees keskustella.
Huvittavaa.

Koska Kerava on kaupunkilaisille hauska vitsi.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku