Kerava.

131 posts, 7 pages, 39,376 views

bansq

Posts: 931

#1 • • bansq leftfield winger.
Kotighettoni. Kirkkaan ajattelun keskus kessimunkkeineen ja paloittelumurhineen herättää monia tunteita, joista noin 99 % negatiivisia. *hymy*

Mutta nyt vihdoinkin tahdon kuulla ihmisten oikeita mielipiteitä, olettamuksia, vitsejä, yleistyksiä ja luuloja, onhan tämä nyt sentään Kerava. Ulkopuolella, mutta silti niin lähellä. Niin, ja \”No offence taken\”-linjalla ollaan. *plur*

--
plip goes on.

-P

Posts: 4,972

#3 • • -P
40km omasta kodistani ja seutuliikenteen ulkopuolella, en matkusta noin pitkälle kuin vain parin henkilön takia ja yksi niistä on erikoinen *pihkassa*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Jusuplussa

Posts: 1,292

#4 • • Jusuplussa UG-///
onneks en asu lähelläkää keravaa! *justjoo*
Jone

Posts: 8,258

#5 • • Jone Archibald Haddock
Tuolta puuttuu vaihtoehto ”Kerava on *sydän*”

Se olis mun valintani. 3 vuotta Keravalla ja pois en aio muuttaa ainakaan seuraavaan kolmeen.
juhiis ::

Posts: 143

#6 • • juhiis ::
Paha mennä sanoo, kun on nähny paikan vaan junan ikkunasta...*igor*

--
[there\\\'s no such thing as a free lunch]

äm

Posts: 2,376

#7 • • äm
Corolla ja karvanopat. Tuulitakit. Amisviikset. Lapset, joilla on jo itsellään pentuja.
Noin niinkun vapaasti assosioiden... *hymy*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#8 • • hyperventilaatio Guest

äm:
Corolla ja karvanopat. Tuulitakit. Amisviikset. Lapset, joilla on jo itsellään pentuja.
Noin niinkun vapaasti assosioiden... *hymy*



Ajattelin ihan samoja ajatuksia. *hymy*
kilobitti

Posts: 2,419

#9 • • kilobitti 1-2-3 techno
Kerava menee mulla siihen ”kehä3:n ulkopuolella”-kastiin, josta helsinki-keskeisellä ja hävettävän sivistymättömällä kusipäällä ei ole juurikaan mitään sanottavaa. Mielikuvat on tulleet aika pitkälti kerava-aiheisista vitseistä, joten tuo Äm:män lista kuulosti ihan oikealta*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Jna

Posts: 613

#10 • • Jna
I´m lovin it*sydän*

Keravalta vain vajaaksi kolmeksi vuodeksi eksyn Vantaalle enkä pitänyt. Ssiellä pitää olla auto että pääsee minnekään.
Kerava on niin pieni kaupunki, että pyörällä ajaa minne tahansa enintään puolessa tunnissa.

KERAVA, pieni suuri kaupunki. *iihhih*
Caritsa

Posts: 1,117

#11 • • Caritsa
Opiskelua Keravalla vuodesta 2000 *iloinen*

Muistissa hyvin säilynyt teinivuosien visiitit kyseisen kaupungin limudiskoissa, kun sai silloisena korsolaisena juosta karkuun keravalaisia. Diskossa saattoi myös kiertää sana, että kysyttäessä sanokaa olevanne Saviolta *nauru*

Muistaakos kukaan sitä diskoo Savion aseman luona, joka pidettiin entisen sisähuvipuiston (fun fun?) tiloissa?

--
~se joka ei koskaan syyllisty mielettömyyksiin,
ei todellisuudessa ole
niin järkevä kuin itse uskoo~

Jone

Posts: 8,258

#12 • • Jone Archibald Haddock

Caritsa:
Muistaakos kukaan sitä diskoo Savion aseman luona, joka pidettiin entisen sisähuvipuiston (fun fun?) tiloissa?



Joo, teinit kävi siellä nussimassa toisiaan nurkissa. Ei mitään positiivista sanottavaa.
bansq

Posts: 931

#13 • • bansq leftfield winger.
ahh fantsu, siitä kuultiin tarinoita puukkotappeluista ja kaikki isot pojat kävi siellä. pelottavaa pienelle. *ding*

--
plip goes on.

juice

Posts: 852

#14 • • juice Team Sika
”Kerava, Korso, Karkkila, perjantai-illan kiljuolotila
ei haittaa vaikka ulkona satais räntää, jätkät muna pystyssä viilaa mäntää”*iihhih*

[muokattu 6.11.2003 22:32]
misjah

Posts: 3,373

#15 • • misjah Team Sika

juice:
”Kerava, Korso, Karkkila, perjantai illan kilju-olotila
ei haittaa vaikka ulkona satais räntää, jätkät muna pystyssä viilaa mäntää”*iihhih*


*iihhih**nauru**joo**iihhih**nauru**joo**iihhih**nauru**joo**iihhih**nauru**joo*
kundi repes..

--
www.team*possu*.tk

henkka

Posts: 4,973

#16 • • henkka
Meitsi kyl diggailee Keravaa... sielä kun opiskelen. Päivittäin suurta hupia tuo (mitä ilmeisemmin) paikalliset tuuningautokuskit jotka juna-asemalla heittää p***urallia semmosen pikkurakennuksen ympäri renkaat ulvoen. *iihhih*
HzO

Posts: 266

#17 • • HzO 9mm burana auttaa
hmm kerava. jaaha varmaan ihan nasta mesta maailman mittapuun mukaan. no kaippa siellä on tullut joskus pyörittyä, mutta näin äkkiseltään ajateltuna ei se varmaan kovin paha paikka ole. By the way onko ketään muu pelännyt ku laskeutuu helsinkiin lentokoneella että löytääkö se ollenkaan kentään kaiken sen metsän keskeltä. vai vittu vielä 30 kilsaa stadista. voi että se on varmaan tosi kova pala jollekin. no on se parempi kuin 3000 kilsaa stadista.

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

UnityF

Posts: 15,721

#18 • • UnityF joo just se
Kerava. mun naapuri melkein *sydän*.. noin 10km mun asunnosta sinne..


Nuorena kun liikuin paljon Korsossa (asusn korson vieressä mikkolassa) niin käytiin Keravalla moikkaamassa paljon tuttuja...
Ja yhessä vaiheessa olikohan se 93-94 kun liikuin keravalla ja saviolla päivittäin ja saviolla semmoisessa autiotalossa radan vieressä mut se purettiin sit *hmph*
+ sitten savion ja keravan porukka liikku meijän kanssa korsossa kebapilla *nauru oi niitä aikoja..

Keravalla tuli myöhemmin liikuttuu kun käytiin ajamassa siel pillurallii (jooooo olen syylistyny siihenkin menoon) mut kyl siel oli ihan hauskaa...*nauru*

fantsun diskoissakin oon käyny alkuaikoina melkein kaikissa mut sit kun sain kyynärpäästä hampaisiin niin ei oikeen enää innostanu... Tosin se ei ollu tappelu vaa silkka vahinko mut mielenkiinto lopahti tyystiin. *heiii*

Kerava-savio on aina *plur* mielessä mun sydämessä kun siel on niiiiiin paljon vietetty nuoruutta....*pihkassa*
jansq

Posts: 197

#19 • • jansq Team Emmätajuu
Neutraali suhtautuminen täältäpäin... Ihan normaali pikkukaupunki tuo vaikuttaa olevan, tosin kovin montaa kertaa en ole käynyt. Näitä huhuja kuulee kyllä usein että tuo olisi pk-seudun Forssa, mutta siellä asuvat varmaan tietäis paremmin ;)

--
loud music is good for you

Avatar
#20 • • Kirsikka Guest

Caritsa:


Muistaakos kukaan sitä diskoo Savion aseman luona, joka pidettiin entisen sisähuvipuiston (fun fun?) tiloissa?



Joo, kävin siellä tosi teininä (13? 14?) pariin otteeseen, voi hitsi että oli jäskää ja suurta ja mahtavaa! Mulla ei muuten ole Keravaan mitään erikoista suhtautumista, pari kertaa olen viime aikoina siellä bileissä käynyt, ja kyllähän siellä pikkuipanat vetää mäkin edessä röökiä, mutta niin kai muuallakin..