131 posts, 7 pages, 40,618 views
Jone:
Sanoisin kyllä että kolmikosta Kerava/Tuusula/Järvenpää Tuusula on ehdottomasti kliffoin. Voisi jopa lainata Matti Masa-hiiri Nykästä ja sanoa että se on ihan mesta paikka.
MaSari:
Mikä ihmeen topikki tää on?
UnityF:
Kerava. mun naapuri melkein .. noin 10km mun asunnosta sinne..
Nuorena kun liikuin paljon Korsossa (asusn korson vieressä mikkolassa) niin käytiin Keravalla moikkaamassa paljon tuttuja...
Ja yhessä vaiheessa olikohan se 93-94 kun liikuin keravalla ja saviolla päivittäin ja saviolla semmoisessa autiotalossa radan vieressä mut se purettiin sit
+ sitten savion ja keravan porukka liikku meijän kanssa korsossa kebapilla *nauru oi niitä aikoja..
Keravalla tuli myöhemmin liikuttuu kun käytiin ajamassa siel pillurallii (jooooo olen syylistyny siihenkin menoon) mut kyl siel oli ihan hauskaa...
fantsun diskoissakin oon käyny alkuaikoina melkein kaikissa mut sit kun sain kyynärpäästä hampaisiin niin ei oikeen enää innostanu... Tosin se ei ollu tappelu vaa silkka vahinko mut mielenkiinto lopahti tyystiin. *heiii*
Kerava-savio on aina mielessä mun sydämessä kun siel on niiiiiin paljon vietetty nuoruutta....
Järvenpäässä on ainoastaan joku muutaman kymmenen ihmisen laitos jossain syvällä.