Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,398,971 views

Freja

Posts: 8,774

#13981 • • Freja Sihteeri

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Skenemursu, 12.8.2009 16:31:
miten ja mihin sita kaytat? jos esim hartijasarkyyn hierottaessa en usko etta siita mitaan haittoja on sehan perustaa paaasiallisesti mentholiin ja eukalyptykseen... apteekissa ne ei varmaan tunne tuotetta kovinkaan hyvin.



Mul ois noita tiger balm-laastareita (kuuma), ja niitä just selkäsärkyyn tms. En tie sit pitäiskö apteekis viel varmistaa ja kysyy, vaikkei niil tuskin paljoo sit tuotteesta ookaan. Ja jos voinu käyttää Panacodei ni luulis si yhen tiikeribalsamilaastarinki menevän :DD

ja siis itsehän en käytä vaan ystävälle tarjoaisin kivunlievitykseen.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ezzy

Posts: 8,060

#13983 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Amma, 12.8.2009 10:09:
---
Reivaaja, 11.8.2009 13:47:
---
Amma, 11.8.2009 13:06:
---
ezzy, 11.8.2009 12:43:
Huonosti menee imho kyllä, jos ei normia 50L tankkausta jaksa seisoa vieressä. Ymmärtäisin, jos on joku jenkki pick-up tms, missä on 200L tankki...eikä siihenkään ikuisuutta mene täyttää.
---
Ei se nyt sinänsä ole jaksamisesta kiinni. Sen ajan voisi vaan käyttää jotenkin hyödyksi vaikkapa taukojunppailuun...
---
ihailtavaa asennetta :)

---

En nyt taas oo ihan varma, että mikä oli ihailtavaa asennetta mutta.... Tulee istuttua ratin takana sen verran paljon, että sen hetken kun siellä ei istu niin mieluusti vähän liikkuis (mahdollisen vessakäynnin lisäks). Tankkauspisteen koroketta vasten on kyllä ihan hyvä venytellä pohkeita ja takareisiä.


---
ezzy, 11.8.2009 15:24:
---
J Raninen, 11.8.2009 15:10:
Yks syy handsfreen poistoon lienee myös näitten ehkäiseminen:
---
Miks naisilta ei sitten ole kielletty vaan suoraan ajokorttia *pepsodent*

---

*släp*



Mikäs sen venyttelyn estää, kun pumppu on kädessä ja tankissa? Muu kuin että se näyttäis hölmöltä...
ninscu

Posts: 635

#13984 • • ninscu candydelic
Kelasin vaihtaa nettiliittymää toiselle operaattorille, jolla ois nyt tarjous 18 kk sopimuksella. Mulla on nyt adsl ja jos nyt otan ton niin mites jos muutan sen sopimuksen aikana kaapelitalouteen ni pystyyks sitä liittymää siirtää sinne?

--
.. grooving with the eternal now ..

Inferno@Tre

Posts: 678

#13985 • • Inferno@Tre Hervanta UG

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

ninscu, 12.8.2009 22:55:
Kelasin vaihtaa nettiliittymää toiselle operaattorille, jolla ois nyt tarjous 18 kk sopimuksella. Mulla on nyt adsl ja jos nyt otan ton niin mites jos muutan sen sopimuksen aikana kaapelitalouteen ni pystyyks sitä liittymää siirtää sinne?


Lyhyt vastaus: Voi siirtä.

Ja pidempi:
Kaapelimodeemin kautta on internet yhteyksiä mahdollista tehdä myös mutta miksi siihen tarvitsisi vaihtaa jos kerran ADSL-motu löytyy. ADSL:n saa käytännösä kaikkiin talouksiin sijainnista riippumatta joihinkin taloihin on toki taloyhtiön toimesta saatettu ottaa joku "talolittymä" tyyppinen liittymä mutta hpna etc vastaavat variantit alkavat olemaan kuolevaa tekniikkaa.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

ezzy

Posts: 8,060

#13986 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Inferno@Tre, 12.8.2009 23:10:
---
ninscu, 12.8.2009 22:55:
Kelasin vaihtaa nettiliittymää toiselle operaattorille, jolla ois nyt tarjous 18 kk sopimuksella. Mulla on nyt adsl ja jos nyt otan ton niin mites jos muutan sen sopimuksen aikana kaapelitalouteen ni pystyyks sitä liittymää siirtää sinne?

---

Lyhyt vastaus: Voi siirtä.

Ja pidempi:
Kaapelimodeemin kautta on internet yhteyksiä mahdollista tehdä myös mutta miksi siihen tarvitsisi vaihtaa jos kerran ADSL-motu löytyy. ADSL:n saa käytännösä kaikkiin talouksiin sijainnista riippumatta joihinkin taloihin on toki taloyhtiön toimesta saatettu ottaa joku "talolittymä" tyyppinen liittymä mutta hpna etc vastaavat variantit alkavat olemaan kuolevaa tekniikkaa.



Joo ja ADSL ei ole mitenkään riippuvainen tai sidonnainen kaapelista. Se tulee puhelinverkosta.
ninscu

Posts: 635

#13987 • • ninscu candydelic

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Inferno@Tre, 12.8.2009 23:10:
---
ninscu, 12.8.2009 22:55:
Kelasin vaihtaa nettiliittymää toiselle operaattorille, jolla ois nyt tarjous 18 kk sopimuksella. Mulla on nyt adsl ja jos nyt otan ton niin mites jos muutan sen sopimuksen aikana kaapelitalouteen ni pystyyks sitä liittymää siirtää sinne?

---

Lyhyt vastaus: Voi siirtä.

Ja pidempi:
Kaapelimodeemin kautta on internet yhteyksiä mahdollista tehdä myös mutta miksi siihen tarvitsisi vaihtaa jos kerran ADSL-motu löytyy. ADSL:n saa käytännösä kaikkiin talouksiin sijainnista riippumatta joihinkin taloihin on toki taloyhtiön toimesta saatettu ottaa joku "talolittymä" tyyppinen liittymä mutta hpna etc vastaavat variantit alkavat olemaan kuolevaa tekniikkaa.



Oolraid, hyvä juttu sit.

--
.. grooving with the eternal now ..

Amma

Posts: 2,383

#13988 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

ezzy, 12.8.2009 18:33:
Mikäs sen venyttelyn estää, kun pumppu on kädessä ja tankissa? Muu kuin että se näyttäis hölmöltä...


Venyttelyähän ei mikään estäkään ja sitä tulee tehtyä jo.
Näyttäis hölmöltä? Jonkun rajottuneen mielipiteet ei ainakaan estä mua tekemästä taukojunppaa. On tullu tanssittua chachata Saksassa keskellä autovuokraamon/ruokakaupan/rautakaupan pihaa, tehtyä balettimaisia jalanheilautuksia ruotsalaisella huoltoasemalla jne. Että jonain kauniina pvänä jos törmäät huoltoaseman pihalla (mihin vrkn aikaan tahansa) afroa tanssivaan tyyppiin, niin se oon tod.näk. minä. ;)

Mutta edelleenkin haen sitä, että auto tankkautuis itsestään ja meitsi vois heitellä käsiä ja jalkoja sekä venytellä selkää vähän kauempana autossa.

--
*etsiskel*

kid bionic

Posts: 275

#13989 • • kid bionic

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


Mutta edelleenkin haen sitä, että auto tankkautuis itsestään ja meitsi vois heitellä käsiä ja jalkoja sekä venytellä selkää vähän kauempana autossa.



Hanki avaimenperään jostain semmonen helposti irrotettava sokka, joka mahtuu siit kahvan lukosta läpi (eli siitä missä näkyy ne pienet about 2mm reiät). Itse en koskaa jaksa pitää kahvasta kiinni, ku tankkii menee löpöö reilusti ja oon laiska, niin käytän semmoista =) Eli laittaa sen sokan siit kahvan reiästä läpi (ylemmästä, jos on kaksi, kuten useimmissa), painaa kahvan pohjaan ja laittaa sen kahvan kliksin, ni se kiilaa siihen sun omaan sokkaan...

Muistaa vaan sit tankkauksen päätteeks ottaa sen sokkansa pois siitä.

Tulikohan nyt liian sekava selitys...
Avatar
#13990 • • Vihta Guest
Tarvitsin oikeusopillisia neuvoja ennen kuin lähden viemään
asiaa eteenpäin, jos lähden.

Eli tilanne olisi tämän kaltainen:

Entinen avopuolisoni osti nimilläni / sotullani kannettavan
tietokoneen Anttilan nettikaupasta. Suullisella suostumuksellani.
Maksoi siitä alle puolet ja eron tultua jätti laskut maksamatta ja piti
kannettavan. Nyt olen hoitanut kaikki loput maksut (perintäkuluineen)
ja haluaisin kannettavan toki itselleni kun sen olen suurimmaksi
osaksi maksanut.

Voinko tehdä tapauksesta rikosilmoituksen vai pitääkö
siitä lähteä käräjöimään? Otin rikospoliisin yhteyttä aiemmin
kun maksuja ei ollut suoritettu vielä. Poliisisetäsanoi, ettei rikosta
ole tapahtunut. Ja oli muutenkin erittäin vittumaisen
ja ylimielisen kuuloinen.

Onko asia nyt toinen kun olen hoitanut yli puolet kuluista ja tuote
on nimelläni niin eikö se nyt ole käytännössä minun?
kinderi

Posts: 1,783

#13991 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Miks siskonmakkarapötköjen pitää olla niin limasia?

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Jokke L

Posts: 1,203

#13993 • • Jokke L [GoodMusic]
Miks ruoan pitää olla niin törkeen kallista, vaikka niiden raaka-aineet halpenee koko ajan...

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

ezzy

Posts: 8,060

#13996 • • ezzy Droid-pappa

Vihta, 17.8.2009 09:18:
---
Vihta, 16.8.2009 15:40:
Tarvitsin oikeusopillisia neuvoja ennen kuin lähden viemään
asiaa eteenpäin, jos lähden.

Eli tilanne olisi tämän kaltainen:

Entinen avopuolisoni osti nimilläni / sotullani kannettavan
tietokoneen Anttilan nettikaupasta. Suullisella suostumuksellani.
Maksoi siitä alle puolet ja eron tultua jätti laskut maksamatta ja piti
kannettavan. Nyt olen hoitanut kaikki loput maksut (perintäkuluineen)
ja haluaisin kannettavan toki itselleni kun sen olen suurimmaksi
osaksi maksanut.

Voinko tehdä tapauksesta rikosilmoituksen vai pitääkö
siitä lähteä käräjöimään? Otin rikospoliisin yhteyttä aiemmin
kun maksuja ei ollut suoritettu vielä. Poliisisetäsanoi, ettei rikosta
ole tapahtunut. Ja oli muutenkin erittäin vittumaisen
ja ylimielisen kuuloinen.

Onko asia nyt toinen kun olen hoitanut yli puolet kuluista ja tuote
on nimelläni niin eikö se nyt ole käytännössä minun?

---

Anyone?



Eiks toi o selkee petos?
Jone

Posts: 8,258

#13997 • • Jone Archibald Haddock
Miksi myynti-ilmoitusthreadeissä on usein "Mikä on tiukka hinta? Ota muhun yhteyttä tavalla X"-postauksia?

Eikö sen mun perhana luulis olevan selvää, että:
A) Jos myyjä on ilmoittanut jollekin jutulle hinnan, niin lähtökohtaisesti siinä ei ole ilmaa ellei myyjä ole epätoivoisessa rahantarpeessa
B) Jos myyjä on ilmoittanut yhteystietonsa niin potentiaalinen ostaja ottaa yhteyttä

Argh. Onneksi tää on "kysy tyhmiä"-thread ja voin tulla aina halutessani kummastelemaan tänne ties mitä.
Bio

Posts: 4,429

#13998 • • Bio The Bullies / Pinky
Tuli mieleen kun nyt katellu noita MM-kisoja: Onko naisilla jossain yleisurheilulajissa parempi ennätys kuin miehillä?
andi--

Posts: 1,381

#13999 • • andi-- lunttu

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Jone, 17.8.2009 11:10:
Miksi myynti-ilmoitusthreadeissä on usein "Mikä on tiukka hinta? Ota muhun yhteyttä tavalla X"-postauksia?



Mun mielestä kysyjä yrittää antaa sellasen "tässä on kuule sulle tavaralle hyvä ostaja, jos myyt kaverihintaan niin laita viestiä"-mielikuvan. Ei noista oikein saa selvää onko ne tosissaan liikkeellä vai kokeileeko vaan kepillä jäätä. Ärrrrsyttävää.

--
- RAAH -

veee

Posts: 58

#14000 • • veee ding dong
Miten tapahtuu kuvien linkittäminen tänne niin, että näkyviin ei tule linkki vaan se kuva?

--
ding dong