Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,486,593 views

J Raninen

Posts: 950

#13681 • • J Raninen

crissy,
käytiin eilen katsomas Transformers 2*plur**plur**plur**plur**plur* ja siel oli sellanen iso pahvijuttu *sydän* ja mä haluun sen!


Kannattaa muuten oikeesti miettiä, haluaako semmosen :D Ne on nimittäin vähän eri kokosen näkösiä (lue: hävyttömän paljon tilaa syöviä) kun ne roudaa teatterin silmänkantamattomiin jatkuvasta aulasta 9 neliön opiskelijasoluun.
crissy

Posts: 1,958

#13682 • • crissy

J Raninen, 26.6.2009 09:30:
---
crissy,
käytiin eilen katsomas Transformers 2*plur**plur**plur**plur**plur* ja siel oli sellanen iso pahvijuttu *sydän* ja mä haluun sen!

---

Kannattaa muuten oikeesti miettiä, haluaako semmosen :D Ne on nimittäin vähän eri kokosen näkösiä (lue: hävyttömän paljon tilaa syöviä) kun ne roudaa teatterin silmänkantamattomiin jatkuvasta aulasta 9 neliön opiskelijasoluun.



no mä aattelin et jos täst 4h+k 85m2 kämpäst löytyy joku nurkka mihin laittaa:D

ta sit....*tirsk*
wiwi

Posts: 1,575

#13683 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

gnomex, 26.6.2009 05:49:
---
wiwi, 25.6.2009 23:20:

Ihan näin niinku hypoteettisesti. *pepsodent*

---

Poliisin omista rekistereistä (kuten Patja, http://fi.wikipedia.org/wiki/Poliisiasiain_tietoj%C3%A4rjestelm%C3%A4) tekemäsi rötökset eivät poistu koskaan. Tosin Patja ei ole sama kuin rikosrekisteri.


Ahaa, muistelinkin jotain jostain tuollaisesta. Mutta ei kai työnantajilla ole pääsyä noihin rekistereihin?

Kiitos vastauksista! Olen synnitön. :)

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#13684 • • jukebox Guest

J Raninen, 26.6.2009 09:30:
---
crissy,
käytiin eilen katsomas Transformers 2*plur**plur**plur**plur**plur* ja siel oli sellanen iso pahvijuttu *sydän* ja mä haluun sen!

---

Kannattaa muuten oikeesti miettiä, haluaako semmosen :D Ne on nimittäin vähän eri kokosen näkösiä (lue: hävyttömän paljon tilaa syöviä) kun ne roudaa teatterin silmänkantamattomiin jatkuvasta aulasta 9 neliön opiskelijasoluun.


komppaan. keräsin itse ennen elokuvateatteireiden mainospahvistandeja, joita kertyi(kin) sitten useita ja paikoin sellaisella tahdilla, että ensinmäinen kämppäni, joka oli "ensi asunnoksi" ISO (55 neliötä), oli pian täynnä vaivalla ja ajalla sinne raahaamiani pahvin perkeleitä. mulla on ollut jopa sellainenkin rohjake ja silloisen suurhitin kuin id4 a.k.a. independence day:n neliöt turvoksiin työntävä järkytys.
heh-he-hee, muistan ku eilisen päivän pitäneeni niitä maailman mega_mageinpana_juttuna. tänä päivänä hela hoito lähinnä huvittaa ihan helvetisti. en kyllä ottais tiluksiini yhden yhtä kaltaista kammotusta ja hyvä näin. *lmao*
kinderi

Posts: 1,783

#13685 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Pitääkö paikkansa ettei periytyviä sairauksia(diabetes,astma) sairastava voi luovuttaa elimiään? *ding* Ymmärrän toki sen, ettei ehkä pahan astmaatikon keuhkoja kannata luovuttaa, mut muuten..?

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

tir

Posts: 951

#13686 • • Edited tir

kindertin, 26.6.2009 11:47:
Pitääkö paikkansa ettei periytyviä sairauksia(diabetes,astma) sairastava voi luovuttaa elimiään? *ding* Ymmärrän toki sen, ettei ehkä pahan astmaatikon keuhkoja kannata luovuttaa, mut muuten..?



"Syöpää, c-hepatiittia ja vaikeaa tulehdustautia sairastavan sekä hiv-tartunnan saaneen elimet eivät sovellu elinsiirtoon." http://www.lahjaelamalle.net/fin/kysyttya/ eli uskoisin ettei astmalla tms ole niin merkitystä.
kinderi

Posts: 1,783

#13687 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

tir, 26.6.2009 12:38:
---
kindertin, 26.6.2009 11:47:
Pitääkö paikkansa ettei periytyviä sairauksia(diabetes,astma) sairastava voi luovuttaa elimiään? *ding* Ymmärrän toki sen, ettei ehkä pahan astmaatikon keuhkoja kannata luovuttaa, mut muuten..?

---


"Syöpää, c-hepatiittia ja vaikeaa tulehdustautia sairastavan sekä hiv-tartunnan saaneen elimet eivät sovellu elinsiirtoon." http://www.lahjaelamalle.net/fin/kysyttya/ eli uskoisin ettei astmalla tms ole niin merkitystä.



Ei kun mä tuolla galleriassa mainostelin tota elintenluovutustestamenttia, ni yllättävän moni ilmotti ettei ne sovellu luovuttajiks kun on esim.diabetes.
Hmmmm.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

tir

Posts: 951

#13688 • • tir
alkoi kyllä itsekin kiinnostamaan, juurikin tuon diabeteksen osalta. taidan kysellä hieman tarkemmin vielä.
Miinapiina

Posts: 3,494

#13689 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Gleba, 25.6.2009 11:11:
---
Miinapiina, 24.6.2009 20:43:
--

siis nythän mä tajusin, että tuossa kaukossa on samat toiminnot kuin boxissakin mut ei samat ku boxin KAUKOSSA O___o boxissa itessään ei myöskään oo noita kelaus ym nappuloita, eikä aikasiisrtopysäytysnappulaa, eikä myöskään noita värinappulatoimintoja... onko niit sit mahollista ees saada tuohon yleiskaukoon?

---


En nyt kyllä tiedä miten ne saa ja voiko se saamattomuus/saaminen riippua boksista, mutta kyllä meillä ainakin toimii niin, että tallennettuja tiedostoja voi kelata ja värinapitkin toimii niinkun pitää.



nyt toimii nuo kelausnapit yms, mut ainoot mitkä ei toimi, ni on ne värinapit :( mikä boxi teil on?

--
pinkki on pop!!!

Gleba

Posts: 549

#13690 • • Gleba

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Miinapiina, 28.6.2009 00:10:
---


nyt toimii nuo kelausnapit yms, mut ainoot mitkä ei toimi, ni on ne värinapit :( mikä boxi teil on?



Medion MDT 4040 PVR tai joku :D on jo muutaman vuoden vanha...

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Miinapiina

Posts: 3,494

#13691 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Gleba, 29.6.2009 11:02:
---
Miinapiina, 28.6.2009 00:10:
---


nyt toimii nuo kelausnapit yms, mut ainoot mitkä ei toimi, ni on ne värinapit :( mikä boxi teil on?

---


Medion MDT 4040 PVR tai joku :D on jo muutaman vuoden vanha...



mulla on kans muutaman vuoden vanha samsung... ei ne värinapit vaan toimi, pitäis soittaa sinne tukee, taas kerran. soitin torstaina, ni siellä vastas eri tyyppi ku aikasemmin, ja sanoi, ettei toi yleiskauko oo mikään täydellinen korvaaja edelliselle, ja et ei voi mitään, paitsi jos maahantuoja tms haluis antaa mulle kaukon infrapunakoodit, ni sit ois eri juttu O___o

äääääh, ei jotenkaa taas jaksais... kolme päivää hoitanut muuttoa siivoiluja tms. ni on ihan poikki ja pää jäässä :D

--
pinkki on pop!!!

Takyon

Posts: 2,945

#13692 • • Takyon Möwkö
Miks mun explorer kaatuu joidenkin .avi-tiedostojen kohdalla. Siis kun klikkaa sitä tiedostoa niin parin sekunnin päästä explorer on suorittanu laittoman toiminnon ja se lopetetaan. Pelkkä esikatselu eli hiiren vienti tiedoston päälle ei vielä kaada, eikä kaikki .avi:t kaada sitä. Vain tietyt, lähinnä uudet filut..

Käytössä XP pro sp2..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Euphoria

Posts: 542

#13693 • • Euphoria 4 everyone

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Takyon, 30.6.2009 20:01:
Miks mun explorer kaatuu joidenkin .avi-tiedostojen kohdalla. Siis kun klikkaa sitä tiedostoa niin parin sekunnin päästä explorer on suorittanu laittoman toiminnon ja se lopetetaan. Pelkkä esikatselu eli hiiren vienti tiedoston päälle ei vielä kaada, eikä kaikki .avi:t kaada sitä. Vain tietyt, lähinnä uudet filut..

Käytössä XP pro sp2..



Pistä SP3:nen
Takyon

Posts: 2,945

#13694 • • Takyon Möwkö

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Euphoria, 30.6.2009 20:24:
---
Takyon, 30.6.2009 20:01:
Miks mun explorer kaatuu joidenkin .avi-tiedostojen kohdalla. Siis kun klikkaa sitä tiedostoa niin parin sekunnin päästä explorer on suorittanu laittoman toiminnon ja se lopetetaan. Pelkkä esikatselu eli hiiren vienti tiedoston päälle ei vielä kaada, eikä kaikki .avi:t kaada sitä. Vain tietyt, lähinnä uudet filut..

Käytössä XP pro sp2..

---


Pistä SP3:nen



Olen kokeillut: that's not an option..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

a-j

Posts: 785

#13695 • • a-j
mistähän osais lähteä hakemaan ratkaisua:

muutin tässä ja nyt on uusi nettiyhteys, wippies tms?

netti toimii hyvin, mutta putty ei suostu toimimaan,
kun klikkaa yhteyden auki, niin tulee välittömästi
Putty fatal error ja virheilmoitus: Server unexpectedly
closed network connection

voiko tuo vika siis ollakin vaikka serverissä (shell.metropolia.fi)
vai tässä uudessa yhteydessä?

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Madda

Posts: 650

#13696 • • Madda ice-angel
Hmm...en tiedä onko tämä nyt tyhmä kysymys, mutta en tiennyt minne laittaa...
Onkohan tääl uskonto-asiantuntijoita?

Siskoni asuu Singaporessa ja sai lapsen. Baby kastetaan elokuussa Suomessa luterilaisen kirkon papin kera.
Minua pyydettiin kummiksi, mutta itse olen katolinen, vaikka muutettuani Suomeen -96 minut liitettiin suoraan luterilaiseen seurakuntaan äitini mukana (joka on siis ev.lut.). Lut. seurakunnasta erosin 4 vuotta sitten.

Kysymys kuuluu että voinko silti toimia kummina luterilaisessa kaste tilaisuudessa katolilaisena, vai pitääkö minun sitä varten liittyä taas ev.lut. seurakuntaan????=o


Anybody?

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#13697 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Madda, 1.7.2009 08:23:
Hmm...en tiedä onko tämä nyt tyhmä kysymys, mutta en tiennyt minne laittaa...
Onkohan tääl uskonto-asiantuntijoita?

Siskoni asuu Singaporessa ja sai lapsen. Baby kastetaan elokuussa Suomessa luterilaisen kirkon papin kera.
Minua pyydettiin kummiksi, mutta itse olen katolinen, vaikka muutettuani Suomeen -96 minut liitettiin suoraan luterilaiseen seurakuntaan äitini mukana (joka on siis ev.lut.). Lut. seurakunnasta erosin 4 vuotta sitten.

Kysymys kuuluu että voinko silti toimia kummina luterilaisessa kaste tilaisuudessa katolilaisena, vai pitääkö minun sitä varten liittyä taas ev.lut. seurakuntaan????=o


Anybody?



Mutulla menee, mut luulen, ettet voi. Koska eihän kirkkoon kuulumatonkaan voi toimia kummina ev. lut. seurakuntalaiselle.

Mut siis en tiedä, mikä on fakta..*nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Madda

Posts: 650

#13698 • • Edited Madda ice-angel

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Super-Kerttu, 1.7.2009 08:25:
---
Madda, 1.7.2009 08:23:
Hmm...en tiedä onko tämä nyt tyhmä kysymys, mutta en tiennyt minne laittaa...
Onkohan tääl uskonto-asiantuntijoita?

Siskoni asuu Singaporessa ja sai lapsen. Baby kastetaan elokuussa Suomessa luterilaisen kirkon papin kera.
Minua pyydettiin kummiksi, mutta itse olen katolinen, vaikka muutettuani Suomeen -96 minut liitettiin suoraan luterilaiseen seurakuntaan äitini mukana (joka on siis ev.lut.). Lut. seurakunnasta erosin 4 vuotta sitten.

Kysymys kuuluu että voinko silti toimia kummina luterilaisessa kaste tilaisuudessa katolilaisena, vai pitääkö minun sitä varten liittyä taas ev.lut. seurakuntaan????=o


Anybody?

---


Mutulla menee, mut luulen, ettet voi. Koska eihän kirkkoon kuulumatonkaan voi toimia kummina ev. lut. seurakuntalaiselle.

Mut siis en tiedä, mikä on fakta..*nauru*



Mut siis olenhan silti kristitty ja onhan se mun mielestä aika törkeetä jos en voi vaan sen takia etten kuulu tähän ev.lut seurakuntaan...blaah...=(
Ja siis kuulun kirkkoon, mut ilmeisesti väärään kirkkoon *eiei*

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

pululu

Posts: 1,102

#13700 • • pululu .jemmutti.

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Madda, 1.7.2009 08:23:
Hmm...en tiedä onko tämä nyt tyhmä kysymys, mutta en tiennyt minne laittaa...
Onkohan tääl uskonto-asiantuntijoita?

Siskoni asuu Singaporessa ja sai lapsen. Baby kastetaan elokuussa Suomessa luterilaisen kirkon papin kera.
Minua pyydettiin kummiksi, mutta itse olen katolinen, vaikka muutettuani Suomeen -96 minut liitettiin suoraan luterilaiseen seurakuntaan äitini mukana (joka on siis ev.lut.). Lut. seurakunnasta erosin 4 vuotta sitten.

Kysymys kuuluu että voinko silti toimia kummina luterilaisessa kaste tilaisuudessa katolilaisena, vai pitääkö minun sitä varten liittyä taas ev.lut. seurakuntaan????=o


Anybody?



Ainakin katolilaiselle ei voi olla kummina ev.lut, joten eiköhän se mene myös toisinpäin?

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.