Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,489,626 views

Avatar
#13621 • • jukebox Guest

opmdevil, 20.6.2009 03:49:

*clips


mikä on "normaalia"? suht subjektiivistahan se lienee suhteellisuudessaankin.
eipä tuon aprikointisi osalta mitään uutta tahi hämmentävää liene, vaikka jätänkin osaltani suosiolla spekuloinnin mahd. musiikkimausta (yleisesti) kohdentaen viittaukseesi rihannasta. voisin jopa veikata, että lienet saavuttamassa sen pisteen elämässäsi, kuten niin monet jo ennen sinua, jossa: perse ruvella tienatut eurot vaativat jo hieman sisällöllisempää vastinetta ojentajalleen.
..etkot erkanee pöntöön ja meininki muiluttaa lisää laseja pöytään. muutama tylsä tunti "on muka kivaa", köyhdyt ylihintaisista juomista joiden takana seisova palvelu on usein mitä on. samat kuviot ja miljöö toistuu lähes poikkeuksetta yhtä löyhkäävän loppuhitaiden laiskoilla löylyillä, jonka sisältö vastaa maanantai aamun pystyvitutusta alá déjà-vû. "pilkku" poistaa loputkin illuusion rippeet, kun henkilökunta jo potkii persettäs pihalle. siinähän sitten juokset pikkutuntien hipoessa aamupakkasia, sen ylimaustetun burgerinpihvin perässä (rupusella nakkikioskilla jonotetun "taikatunnin" jälkeen), joka sekin jää lokkeja lihottamaan oman kämmäykses katveessa.
joku jodlaa jatkoja jonnekkin, jonka sivuutat totutusti epähuomion hurmiossa, kuseksimalla juuri asioimas grillin katokseen. ja jos hyvin käy niin seuraava "kulkuneuvo" kotiin on lähempänä lenkkareitas kuin sitä turvoksiin nussittua dösää, jonka ylikuorma synnyttää vain vittuilua ja turpiinvetoja tahi taksitolppaa minkä kusetuskustannusta se lokki parhaillaan sisuksiinsa hotkii.
ja sikäli_mikäli ehdit eloisaan koloosi paskantamatta aamun ekoja housuihis, voit palkita itsesi tyhjällä jääkaapilla sekä töllön peruskanavatarjonnalla josta pelastut lähinnä lyömällä tikun ikeniis.

...vastaukseni sinulle onpi: se on "NORMAALIA". lienet vain tulossa ns. vanhaksi ja viisaaksi, joka alkaa näkyä sinne stoppariin lähdössä, etkojen empimisinä jne. jNE..
ja usko pois, kun seuraavan sanon, vaikken mitenkään uskonnollinen yhäkään ole: "se" ON siunaus, kun ei tunne niin minkään laista tykytystä olla: "kaikkialla, kaikkien kanssa, kaiken aikaa, nyt ja aina."
"and after a few years, you will know what i meen." *vink*
speukka

Posts: 335

#13622 • • speukka

opmdevil, 20.6.2009 03:49:
Onko normaalia että baarissa alkaa vituttamaan? Siis oikeasti vituttamaan? Kotona kun kuuntelee musiikkia ennen kuin menee baariin on olo ihan ok mutta heti kun menee baariin ja rihannat alkaa soimaan, alkaa vituttamaan. Onko tämä normaalia? Kärsivätkö muut samasta ongelmasta? Ratkaiseeko itsemurha ongelman?



Saman asian takia en itse käy yökerhotyyppisissä ravintoloissa, koska teinimeno vituttaa. Pubeissa tulee käytyä, koska niissä on aikuisempaa meininkiä. Yökerhoissa tulee yleensä juotua ehkä max 1-2 bisseä, jonka jälkeen lähen viimeistään menemään. Bisseille tulee tossa tapauksessa sen verran hintaa ettei tuu yleensä lähettyä. Tervetuloa 30v klubiin ;)
Avatar
#13623 • • jukebox Guest
nyt on pakko postata tänne itsekkin.
penskana paljon pitämistäni: SUKLAAPOPCORNeista tuskin tulee "uutta hittiä" makeismarkkinoille, vaikka jokin aika myynnin loputtua palasivatkin hyllyihin ja vieläpä hyvällä menestyksellä. muistan hyvin ks. tuotteen, siis tuolloin 80-luvulla, olleen kullan väriseen pakettiin pistettynä.
eli siis: valmistetaanko enään suklaakuorrutteisia popcorneja??? *ding*
laeski^

Posts: 478

#13624 • • laeski^ LaiskaLäski

jukebox, 21.6.2009 16:57:
nyt on pakko postata tänne itsekkin.
penskana paljon pitämistäni: SUKLAAPOPCORNeista tuskin tulee "uutta hittiä" makeismarkkinoille, vaikka jokin aika myynnin loputtua palasivatkin hyllyihin ja vieläpä hyvällä menestyksellä. muistan hyvin ks. tuotteen, siis tuolloin 80-luvulla, olleen kullan väriseen pakettiin pistettynä.
eli siis: valmistetaanko enään suklaakuorrutteisia popcorneja??? *ding*






ainaki seinäjoen makuunist saa moisii irtokarkkei, just vk loppun naureskelin niille *hih*
Avatar
#13625 • • jukebox Guest

laeski^, 21.6.2009 17:19:
---
jukebox, 21.6.2009 16:57:
nyt on pakko postata tänne itsekkin.
penskana paljon pitämistäni: SUKLAAPOPCORNeista tuskin tulee "uutta hittiä" makeismarkkinoille, vaikka jokin aika myynnin loputtua palasivatkin hyllyihin ja vieläpä hyvällä menestyksellä. muistan hyvin ks. tuotteen, siis tuolloin 80-luvulla, olleen kullan väriseen pakettiin pistettynä.
eli siis: valmistetaanko enään suklaakuorrutteisia popcorneja??? *ding*

---

ainaki seinäjoen makuunist saa moisii irtokarkkei, just vk loppun naureskelin niille *hih*


W T F!!? "kusetat"? siis löytyykö ihan aikuisten oikeasti??? voihan jumleichön. KIITOS tästä tiedosta.
*nuotti*"aika entinen ei koskaan enään palaa.."*nuotti* (haista sinä tuon sanoittanut pitkä paska!)
henk.koht. tulee tätä nykyä asioitua lähes yksinomaan noissa kolmessa paikallisessa lähikaupassa, jotka ei kuuna kullan valkeana valikoimiinsa kuitenkaan kaltaista ottais, joten oli upeaa saada tietää että ks. "outoutta" ei ainakaan valmistajan puolelta ole unohdettu.
*plur* *sydän*
ezzy

Posts: 8,060

#13626 • • ezzy Droid-pappa

opmdevil, 20.6.2009 03:49:
Onko normaalia että baarissa alkaa vituttamaan? Siis oikeasti vituttamaan? Kotona kun kuuntelee musiikkia ennen kuin menee baariin on olo ihan ok mutta heti kun menee baariin ja rihannat alkaa soimaan, alkaa vituttamaan. Onko tämä normaalia? Kärsivätkö muut samasta ongelmasta? Ratkaiseeko itsemurha ongelman?



Paska musa vituttaa, saman reaktion aiheuttaa auto, jossa ainoana musiikinlähteenä on Radio. Juhannus oli vitutuksen multihuipennus tässä mielessä :)
ezzy

Posts: 8,060

#13627 • • ezzy Droid-pappa

astaroth, 19.6.2009 00:51:
miten vitussa youtuben fredillä voi olla yli 1 200 000 subscribeä?




---
#1 - Most Subscribed (All Time)
#1 - Most Subscribed (All Time) - Comedians
#1 - Most Subscribed (All Time) - Partners

---


siis oikeasti: mitä vittua?! pitääkö oikeasti miljoonat ihmiset tollasta ärsyttävyyden multihuipentumaa viihteenä?



ho-lyyy shit miten ärsyttävää :D nooo mut monet diggaa tom greenistäkin...
wiwi

Posts: 1,575

#13628 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

opmdevil, 20.6.2009 03:49:
Onko normaalia että baarissa alkaa vituttamaan? Siis oikeasti vituttamaan? Kotona kun kuuntelee musiikkia ennen kuin menee baariin on olo ihan ok mutta heti kun menee baariin ja rihannat alkaa soimaan, alkaa vituttamaan. Onko tämä normaalia? Kärsivätkö muut samasta ongelmasta? Ratkaiseeko itsemurha ongelman?


Mä oon sitä mieltä, että baariin lähteminen on useimmiten virhe. Jos on hyvä meininki ja kiva porukka, ei ilta todennäköisesti parane yhtään jos sitä siirtyy viettämään baarin puolelle - enemminkin päinvastoin. Jotkut mestat on toki kivoja ja joskus on hauska mennä vaikka parille mutta mä en ole pakko-lähteä-baariin-että-ilta-ois-täydellinen -ihmisiä.

Ja kyllähän altistuminen paskalle musalle vituttaa aina. Varsinkin jos se soi niin kovaa, ettei sitä voi sulkea mielestään.

Mä lähden lähes poikkeuksetta baarista himaan sen takia, että syöminen kotona tuntuu pirusti houkuttelevammalta kuin juominen paskassa baarissa.

astaroth, 19.6.2009 00:51:

siis oikeasti: mitä vittua?! pitääkö oikeasti miljoonat ihmiset tollasta ärsyttävyyden multihuipentumaa viihteenä?


Olihan toi vitun ärsyttävä, mutta mun makuun vähemmän inhottava kuin ne boxxyt ym. sössöttävät mukahauskat pikkutytöt. Katoin videon melkein loppuun jopa. Ei kyllä hymyilyttänyt missään vaiheessa.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Amuck

Posts: 2,396

#13629 • • Amuck dub-i-dub
Miksi suolatut cashew-pähkinät maksavat vähemmän kuin suolaamattomat?

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

sapeli

Posts: 11,768

#13630 • • sapeli jokukukamikä?

opmdevil, 20.6.2009 03:49:
Onko normaalia että baarissa alkaa vituttamaan? Siis oikeasti vituttamaan? Kotona kun kuuntelee musiikkia ennen kuin menee baariin on olo ihan ok mutta heti kun menee baariin ja rihannat alkaa soimaan, alkaa vituttamaan. Onko tämä normaalia? Kärsivätkö muut samasta ongelmasta? Ratkaiseeko itsemurha ongelman?



Mä jossain vaiheessa huomasin että kehitin alitajuisesti kaikenlaisia odotuksia bileisiin/baariin menemisen suhteen, ja kun ne sitten eivät toteutuneet, petyin, ja tämä "kasvoton" ärsytys sitten saattoi pilata senkin vähän huvin mitä sieltä olisi löytynyt, jos olisi osannut pitää silmät auki.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ValaX

Posts: 3,891

#13631 • • ValaX

opmdevil, 20.6.2009 03:49:
Onko normaalia että baarissa alkaa vituttamaan? Siis oikeasti vituttamaan? Kotona kun kuuntelee musiikkia ennen kuin menee baariin on olo ihan ok mutta heti kun menee baariin ja rihannat alkaa soimaan, alkaa vituttamaan. Onko tämä normaalia? Kärsivätkö muut samasta ongelmasta? Ratkaiseeko itsemurha ongelman?



Tästä samaisesta syystä mä en suostu menemään enään normibaareihin...
Sam One

Posts: 275

#13632 • • Sam One - FiNRG Hybridize, Kreatrix -

opmdevil, 20.6.2009 03:49:
Onko normaalia että baarissa alkaa vituttamaan? Siis oikeasti vituttamaan? Kotona kun kuuntelee musiikkia ennen kuin menee baariin on olo ihan ok mutta heti kun menee baariin ja rihannat alkaa soimaan, alkaa vituttamaan. Onko tämä normaalia? Kärsivätkö muut samasta ongelmasta? Ratkaiseeko itsemurha ongelman?



Jotenkin mulla sama ongelma kun astun mm. cabarettiin*joo*
J Raninen

Posts: 950

#13633 • • J Raninen

Sam One, 21.6.2009 23:25:
---
opmdevil, 20.6.2009 03:49:
Onko normaalia että baarissa alkaa vituttamaan? Siis oikeasti vituttamaan? Kotona kun kuuntelee musiikkia ennen kuin menee baariin on olo ihan ok mutta heti kun menee baariin ja rihannat alkaa soimaan, alkaa vituttamaan. Onko tämä normaalia? Kärsivätkö muut samasta ongelmasta? Ratkaiseeko itsemurha ongelman?

---

Jotenkin mulla sama ongelma kun astun mm. cabarettiin*joo*


Sama ongelma täällä. Välillä joutuu kavereiden perässä meneen johonkin onnelahelvettiin ja jotta siellä kestää järjissään, pitää kipata joku tusinan jekkupatteria. Menee siis rahat ja kuulo, ja vituttaa edelleen.

Itse ratkaisin ongelman sillä, että jätän menemättä.
Sam One

Posts: 275

#13634 • • Sam One - FiNRG Hybridize, Kreatrix -

J Raninen, 21.6.2009 23:31:
---
Sam One, 21.6.2009 23:25:
---
opmdevil, 20.6.2009 03:49:
Onko normaalia että baarissa alkaa vituttamaan? Siis oikeasti vituttamaan? Kotona kun kuuntelee musiikkia ennen kuin menee baariin on olo ihan ok mutta heti kun menee baariin ja rihannat alkaa soimaan, alkaa vituttamaan. Onko tämä normaalia? Kärsivätkö muut samasta ongelmasta? Ratkaiseeko itsemurha ongelman?

---

Jotenkin mulla sama ongelma kun astun mm. cabarettiin*joo*

---

Itse ratkaisin ongelman sillä, että jätän menemättä.



Tää vois kyl toimia..!?
kinderi

Posts: 1,783

#13635 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

J Raninen, 21.6.2009 23:31:
---
Sam One, 21.6.2009 23:25:
---
opmdevil, 20.6.2009 03:49:
Itse ratkaisin ongelman sillä, että jätän menemättä.



Näin mäkin tein. Muutama vuos ilman normibaareja, ja elämä on ihanaa *plur*
Ainoo vaan, ettei sit myöskään tule nähtyä puolia (entisistä?) kavereista kun ne sit ei käy bileissä.

Miksei kaikilla vois olla samanlaiset elämäntilanteet, ni ei sit kävis just näin että vaan viikonloppusin on mahdollista nähdä, eli toisinsanoen eipä tule nähtyä kun muut on baarissa ja minä bileissä?

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

ezzy

Posts: 8,060

#13636 • • ezzy Droid-pappa

kindertin, 22.6.2009 11:56:
---
J Raninen, 21.6.2009 23:31:
---
Sam One, 21.6.2009 23:25:
---
opmdevil, 20.6.2009 03:49:
Itse ratkaisin ongelman sillä, että jätän menemättä.

---


Näin mäkin tein. Muutama vuos ilman normibaareja, ja elämä on ihanaa *plur*
Ainoo vaan, ettei sit myöskään tule nähtyä puolia (entisistä?) kavereista kun ne sit ei käy bileissä.

Miksei kaikilla vois olla samanlaiset elämäntilanteet, ni ei sit kävis just näin että vaan viikonloppusin on mahdollista nähdä, eli toisinsanoen eipä tule nähtyä kun muut on baarissa ja minä bileissä?



Tai miks ei voi olla baareja, joissa sois myös hyvä musa jollakin puolella :D
yaotzin

Posts: 133

#13638 • • yaotzin
miksen mä saa naista O_o
yaotzin

Posts: 133

#13639 • • yaotzin

Sam One, 21.6.2009 23:34:
---
J Raninen, 21.6.2009 23:31:
---
Sam One, 21.6.2009 23:25:
---
opmdevil, 20.6.2009 03:49:
Onko normaalia että baarissa alkaa vituttamaan? Siis oikeasti vituttamaan? Kotona kun kuuntelee musiikkia ennen kuin menee baariin on olo ihan ok mutta heti kun menee baariin ja rihannat alkaa soimaan, alkaa vituttamaan. Onko tämä normaalia? Kärsivätkö muut samasta ongelmasta? Ratkaiseeko itsemurha ongelman?

---

Jotenkin mulla sama ongelma kun astun mm. cabarettiin*joo*

---

Itse ratkaisin ongelman sillä, että jätän menemättä.

---
alkaa vituttaa joka kerta ku menee baarii. samat kappaleet joka viikko korkeintaa tulee joku rihanna ft. justin lilwayne homopetteri & sexxxxybiach - shake my dingdong uutena kappaleena. ja sit ne kaikki ihmiset alkaa mulkoilee ku idioottia ku manaa kavereide kaa tiskijukalle etteikö se vois soittaa vaik juha vainiota et saa paremmat fiilikset. ja sit ku yrittää vääntää jotai tanssiliikkeit väkipakolla ni alkaa vituttaa enempi ja sit menee koko palkka ku juo pois verisiä rihannan aiheuttamia kyyneliä. pitänee perustaa ite baari vaa musiiki takia.

Tää vois kyl toimia..!?