Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,417,181 views

tiiplis

Posts: 1,043

#11801 • • tiiplis also available in sober
Mulla on tietokonetomografia- ja magneettikuvat cd:llä, ja haluaisin niistä löytää yhden jutun. En vaan osaa kun ei ole koulutusta asiaan. Menenkö tyhmänä kuvat ottaneeseen putiikkiin ja pyydän radiologia etsimään mulle sen jutun vai kuinka? Kuvat on lausuttu jo ajat sitten ja lausuntojen perusteella tehty tarvittavat jutut eikä mulla ole mitään varsinaista lääketieteellistä syytä pyytää tätä juttua.

--
italia litania nainati lailati

Janisa

Posts: 2,226

#11802 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Ei taa tanne kuulu, mutta heittakaa mulle joku a kahdella pisteella ja isolla kirjaimella.
Tarviin sen yhteen painatukseen, enka loyda mistaan muualta mista voisin sen kopioida tahan hataan. :)
*tana ku puuttuu aakkosia!

Kiitos. *iloinen*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Janisa

Posts: 2,226

#11803 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Janisa, 1.7.2008 17:30:
Ei taa tanne kuulu, mutta heittakaa mulle joku a kahdella pisteella ja isolla kirjaimella.
Tarviin sen yhteen painatukseen, enka loyda mistaan muualta mista voisin sen kopioida tahan hataan. :)
*tana ku puuttuu aakkosia!

Kiitos. *iloinen*



Loyty sateen sanasta -ei mitaan enaa!

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#11804 • • REivaaja Guest
Haluaisin Jedi-ritariksi, mutta en löydä mistään neuvoja miten saavuttaa tämä ''titteli''
Onko Suomen Jedi-ritareilla joku oma nettisivu, josta saada tietoa Suomen yhdistyksestä?

Olkoon voima kanssanne!
Hitchhiker

Posts: 1,754

#11806 • • Hitchhiker
Etsiskelisin kunnollista valurautapannua, mutta valitettavasti markettien pannuvalikoimasta löytyy vain ohutpohjaisia. Pannun pitäisi olla kohtalaisen paksupohjainen, joka säilyttää hyvin lämmön ja mieluiten puukahvalla.

Kirpputoreja en ole niin hirveästi kerinnyt kahlaamaan, koska lähistöllä ei ainakaan oman tiedon mukaan sellaista ole, joten jos siis tiedät paikan josta saisi vastaavilla tuntomerkeillä omaavan kapistuksen niin olisin hyvin tyytyväinen.
niitty

Posts: 28

#11807 • • niitty
Onko suomessa Italo Discolle omistautunutta keskustelupalstaa tyyliin klubbari/plattari?
Avatar
#11808 • • Edited Norb Guest

Hitchhiker, 2.7.2008 16:32:
Etsiskelisin kunnollista valurautapannua


Mulla on Iittalan valurautapannu. Aivan loistava kapistus, mutta siinä kylläkin on metallinen kahva..

*muoks* Kannattaa kerralla ostaa laadukas, koska kunnon valurautapannu on ns. ikuinen oikein käytettynä. Se on myös aivan paras pihvien paistamiseen, lettujen tekoon, ruskeakaste etc..
Avatar
#11810 • • Annakins Guest

Janisa, 1.7.2008 17:30:
Ei taa tanne kuulu, mutta heittakaa mulle joku a kahdella pisteella ja isolla kirjaimella.
Tarviin sen yhteen painatukseen, enka loyda mistaan muualta mista voisin sen kopioida tahan hataan. :)
*tana ku puuttuu aakkosia!

Kiitos. *iloinen*



Babes, word -> insert symbol? tai näppiksestä ¨ -merkki :D
ezzy

Posts: 8,060

#11811 • • ezzy Droid-pappa

Annakins, 4.7.2008 10:23:
---
Janisa, 1.7.2008 17:30:
Ei taa tanne kuulu, mutta heittakaa mulle joku a kahdella pisteella ja isolla kirjaimella.
Tarviin sen yhteen painatukseen, enka loyda mistaan muualta mista voisin sen kopioida tahan hataan. :)
*tana ku puuttuu aakkosia!

Kiitos. *iloinen*

---


Babes, word -> insert symbol? tai näppiksestä ¨ -merkki :D



start -> run -> charmap.exe löytyy kans
Pätkis

Posts: 1,038

#11813 • • Pätkis Pikkis
Hei kuka helvetti tuo on joka joikaa Espalla just nyt parhaillaan jonkun kitaran säestyksellä kovaa mikkiin? Karmeeta.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Saarre

Posts: 1,151

#11814 • • Saarre
kun kattoo Kaupan hyllyssä olevia corona-pulloja tarkemmin ni miks niis kaikis o erimäärä *ding*

--
*tähti* Full hearts cant lose

Freja

Posts: 8,775

#11815 • • Freja Sihteeri

Saarre, 4.7.2008 16:03:
kun kattoo Kaupan hyllyssä olevia corona-pulloja tarkemmin ni miks niis kaikis o erimäärä *ding*



Kato mitä tahansa pulloa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Saarre

Posts: 1,151

#11816 • • Saarre

Freja, 4.7.2008 16:20:
---
Saarre, 4.7.2008 16:03:
kun kattoo Kaupan hyllyssä olevia corona-pulloja tarkemmin ni miks niis kaikis o erimäärä *ding*

---


Kato mitä tahansa pulloa.



mullistit just mun maailman

--
*tähti* Full hearts cant lose

Hitchhiker

Posts: 1,754

#11817 • • Edited Hitchhiker

Norb, 4.7.2008 10:12:
---
Hitchhiker, 2.7.2008 16:32:
*klips*
---

Mulla on Iittalan valurautapannu. Aivan loistava kapistus, mutta siinä kylläkin on metallinen kahva..

*muoks* Kannattaa kerralla ostaa laadukas, koska kunnon valurautapannu on ns. ikuinen oikein käytettynä. Se on myös aivan paras pihvien paistamiseen, lettujen tekoon, ruskeakaste etc..



Juu mutsilla oli hyvä valurautapannu, siitä saakka olen oikeastaan sellaista kaivannut kun muutin pois mutsin luota. Oikeanlaista en ole vielä löytänyt valitettavasti (mm. liian ohuita pohjia suurimmassa osassa). Tarttee käydä stokkalla katsastamassa, jos vaikka sieltä löytyisi.



Apo, 4.7.2008 11:55:
---
Hitchhiker, 2.7.2008 16:32:
*sakset kävi*
---
Ootko tsekannu tätä:
http://www.hackman.fi/web/hackmanwww.nsf/en/cookware_brasserie_parts_frying_pan_24_cm
?



Tarvitsee käydä katsastamassa jossakin asiantuntevassa liikkeessä *joo*.



Ja kiitokset molemmille vastauksista.
Apo

Posts: 1,574

#11818 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Apo, 4.7.2008 11:55:
Ootko tsekannu tätä:
http://www.hackman.fi/web/hackmanwww.nsf/en/cookware_brasserie_parts_frying_pan_24_cm

Hitchhiker, 4.7.2008 16:28:

Tarvitsee käydä katsastamassa jossakin asiantuntevassa liikkeessä *joo*.



Löytyy niinkin niin perusliikkeistä kuten Anttilat, Sokokset ;)

Tuo ei ehkä välttämättä ole se mitä etsit, kevyimmästä päästä valurautapannuja mitä itse löysin (oikeastaan siro verrattuna muihin). Keraamisen tason kanssa ei kuitenkaan viitsinyt ostaa mitään isoa & painavaa (paitsi että tällä viikolla tuli ostettua törkeän painava valurautawokki, mutta sitä ei pyöritellä hellalla samaan tapaan kuin pannua).
Tarsu

Posts: 2,449

#11820 • • Tarsu

Niklas N., 4.7.2008 17:45:
Kuka on maailman kuuluisin tummaihoinen polkka-dj?



Toni De White :D

(okei, mä meen nukkuun)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham