Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,477,263 views

Avatar
#5861 • • Edited ALIEN Guest
hmm.. Elokuva joltai -80 - -90:n alkupuolen välistä. Siinä oli ideana tulevaisuus missä oli viihdettä että kaksi talon kokoista robottia (/mechiä?*hihu*) ottaa erää ja niiden sisällä ohjaa ihmiset. Muistaakseni elokuvan pääosan nainen tai perhe oli katsomossa kun sinne kaatui robotti mikä toi siihen pientä dramatiikaa.. Hemmeti siitä on niin kauan kun näin sen joskus FilmNetiltä.. Ei voi muistaa. Tuleeks kellään mieleen mikä leffa olis kyseessä? *ding*
pirpeli

Posts: 5,533

#5863 • • Edited pirpeli

Freja, 30.3.2006 21:23:
punto.



Englanti-espanja-englanti- sanakirja antaa puntolle monta merkitystä, ensimmäisenä "dot" elikkäs pieni piste.

http://www.spanishdict.com

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

kakku111

Posts: 146

#5864 • • kakku111 pikku pioneeri
paljonko on senttimetreissä yksi "jalka"? eli se amerikkalaisten(?) käyttämä mitta *ding*
entä tuuma? *blush*

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.

andi--

Posts: 1,381

#5866 • • andi-- lunttu

yaya, 4.4.2006 12:24:
Tästä johtuen olen kaatanut vettä rennolla "kuppimitalla", eli jos haluan kaksi kupillista kahvia niin olen kaatanut vettä sen kahden kahvikupillisen verran.

Kahvia tulee kuitenkin tällä tavalla reilusti enemmän kuin pitäisi. Esimerkiksi kahdesta tuleekin reilu kolme *ding* Irtoaako kahvinpuruista nestettä todella niin paljon vai onko keittimessäni salasäiliöitä? *nauru*



Nesteen määrään ei pitäisi lisääntyä vaan käytännössä vähentyä, koska kahvinpurut sitovat itseensä vettä. Jos "ongelma" jää kauheasti vaivaamaan, koita joskus mitata tarkasti paljonko laitat keittimeen vettä ja paljonko sieltä tulee ulos (ja mahdollisesti vielä ilman suodatinta jolloin pannuun tulee ainoastaan keitetty vesi). Kahvinkeittimen putkiin jäävän veden määrä ei pitäisi kovin paljon muuttua, joten siitä ei varmasti ole kyse. Muita pieniä vaikutuksia on kahvinpuruista liuenneen aineen määrä ja veden lämpölaajeneminen.

Veikkaan kyllä aamulla unenpöppörössä kahvia keittävän osallisuutta mittavirheiseen aika suureksi. *nauru*

--
- RAAH -

Avatar
#5867 • • ALIEN Guest
miksi nainen kenen kanssa seurustelee / seurusteli ei ota kuuleviin korviinsa kun häntä kehuu kauniiksi, mutta sit puoli tuntemattomien miesten kommenteista puhutaan ja niistä ollaan ihan niin kuin et "olipa se ihanaa, tosi mukava mies jne! hihihhi *plur*..." ? *täh*
Jocular

Posts: 1,359

#5868 • • Jocular Janni

ALIEN, 6.4.2006 12:30:
miksi nainen kenen kanssa seurustelee / seurusteli ei ota kuuleviin korviinsa kun häntä kehuu kauniiksi, mutta sit puoli tuntemattomien miesten kommenteista puhutaan ja niistä ollaan ihan niin kuin et "olipa se ihanaa, tosi mukava mies jne! hihihhi *plur*..." ? *täh*



Itsestäänselvyys. Tottakai sä pidät sitä ihmistä upeena ja kauniina ku oot sen kanssa, et kai muuten olis? *nauru* Emmä kyl tosiaan tiiä..

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

r0n

Posts: 2,258

#5869 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

ALIEN, 6.4.2006 12:30:
miksi nainen kenen kanssa seurustelee / seurusteli ei ota kuuleviin korviinsa kun häntä kehuu kauniiksi, mutta sit puoli tuntemattomien miesten kommenteista puhutaan ja niistä ollaan ihan niin kuin et "olipa se ihanaa, tosi mukava mies jne! hihihhi *plur*..." ? *täh*



Ei kuullosta(ne) enää mitenkään erikoiselta jos tutusta suusta kuulee jotain sellasta mitä on jo kuullut X-kertaa Y-pituisena aikana. Ja sitten tottakai jos joltain toiselta/tuntemattomalta miltä ei oo kuullu kehuja, tai ei sitä osaa odottaa, kuulee jotain imarreltavaa niin säväyttäähän se aina eri tavalla *hymy*

Niin tai sit vaa "easy way out"-vastaus;
Naisen logiikkaa *lmao*

--
6er reihe

Avatar
#5870 • • ALIEN Guest

Jocular, 6.4.2006 12:34:

Itsestäänselvyys. Tottakai sä pidät sitä ihmistä upeena ja kauniina ku oot sen kanssa, et kai muuten olis? *nauru* Emmä kyl tosiaan tiiä..



Itsestäänselvyys.. hmm.. Mut ainakin omalla kohdalla mä arvostan ja pidän x100 kertaa tärkeämpänä sitä että oma nainen pitää mun ulkonäöstä. Muut ovat sit mitä ovat aika sama. Siis nyt puhutaan muistakin kuin nykyisestä emakosta.
remotion

Posts: 5,283

#5871 • • remotion nostatus guru

ALIEN, 6.4.2006 12:38:
Mut ainakin omalla kohdalla mä arvostan ja pidän x100 kertaa tärkeämpänä sitä että oma nainen pitää mun ulkonäöstä. Muut ovat sit mitä ovat aika sama. Siis nyt puhutaan muistakin kuin nykyisestä emakosta.



juu näin minäkin ajattelisin...
POSER

Posts: 800

#5872 • • POSER Wimp and Poser

ALIEN, 6.4.2006 12:30:
miksi nainen kenen kanssa seurustelee / seurusteli ei ota kuuleviin korviinsa kun häntä kehuu kauniiksi, mutta sit puoli tuntemattomien miesten kommenteista puhutaan ja niistä ollaan ihan niin kuin et "olipa se ihanaa, tosi mukava mies jne! hihihhi *plur*..." ? *täh*



Se on kyllästynyt suhun ja pitää sua itsestään selvyytenä, siks noi vieraiden urosten kehut tuntuvat paljon kiinnostavammilta.

--
Keppiä Jehoville!

Avatar
#5873 • • ALIEN Guest

ceecee, 6.4.2006 12:37:
Ei kuullosta(ne) enää mitenkään erikoiselta jos tutusta suusta kuulee jotain sellasta mitä on jo kuullut X-kertaa Y-pituisena aikana.



Eli sanonnan merkitys on kadonnut? Olisko sit parempi lopettaa kokonaan? En mä nimittäin edes ole koskaan sanonut kuin kerran tai kaks kuukaudessa. Ja mä sanon vain koska tarkoitan sitä ja haluan toiselle hyvän olon siitä, sekä itsevarmuutta, en koska on jotain taka-ajatuksia.

Ja sitten tottakai jos joltain toiselta/tuntemattomalta miltä ei oo kuullu kehuja, tai ei sitä osaa odottaa, kuulee jotain imarreltavaa niin säväyttäähän se aina eri tavalla *hymy*



Tässä huomaan olevani erilainen. Pinnallisuuteen perustuvat kehut mitä olen saanut vuosien varrella ei anna mulle mitään. EVVK. Paitsi tietty helppoa vittua aikoinaan, mut se onkin vain sitä.


Niin tai sit vaa "easy way out"-vastaus;
Naisen logiikkaa *lmao*



njoo. vastaus kaikkeen *hymy*
Avatar
#5874 • • ALIEN Guest

POSER, 6.4.2006 12:43:
---
ALIEN, 6.4.2006 12:30:
miksi nainen kenen kanssa seurustelee / seurusteli ei ota kuuleviin korviinsa kun häntä kehuu kauniiksi, mutta sit puoli tuntemattomien miesten kommenteista puhutaan ja niistä ollaan ihan niin kuin et "olipa se ihanaa, tosi mukava mies jne! hihihhi *plur*..." ? *täh*

---


Se on kyllästynyt suhun ja pitää sua itsestään selvyytenä, siks noi vieraiden urosten kehut tuntuvat paljon kiinnostavammilta.



tätä itekin epäillyt olen ja jopa väittänyt asiast mut nää sanoo toista. uskoako itseä vai heitä kun kuitenkin heistä on kysymys?
POSER

Posts: 800

#5875 • • POSER Wimp and Poser

ALIEN, 6.4.2006 12:50:
---
POSER, 6.4.2006 12:43:
---
ALIEN, 6.4.2006 12:30:
miksi nainen kenen kanssa seurustelee / seurusteli ei ota kuuleviin korviinsa kun häntä kehuu kauniiksi, mutta sit puoli tuntemattomien miesten kommenteista puhutaan ja niistä ollaan ihan niin kuin et "olipa se ihanaa, tosi mukava mies jne! hihihhi *plur*..." ? *täh*

---


Se on kyllästynyt suhun ja pitää sua itsestään selvyytenä, siks noi vieraiden urosten kehut tuntuvat paljon kiinnostavammilta.

---


tätä itekin epäillyt olen ja jopa väittänyt asiast mut nää sanoo toista. uskoako itseä vai heitä kun kuitenkin heistä on kysymys?



Luota vaan omaan "miehen vaistoosi", omaan vaistoonsa ne naisetkin luottaa ja kun väittelyä tulee niin se yleensä voittaa just on avulla. Pelaa peliä niiden säännöillä, eipä ainakaan voi valittaa ettet olisi "herkkä" ja ajattelisi teidän suhdetta :D

--
Keppiä Jehoville!

r0n

Posts: 2,258

#5876 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

ALIEN, 6.4.2006 12:47:
Eli sanonnan merkitys on kadonnut? Olisko sit parempi lopettaa kokonaan? En mä nimittäin edes ole koskaan sanonut kuin kerran tai kaks kuukaudessa. Ja mä sanon vain koska tarkoitan sitä ja haluan toiselle hyvän olon siitä, sekä itsevarmuutta, en koska on jotain taka-ajatuksia.



Ei välttämättä kadonnut. Jos ajattelee mielummin niin että nainen on sisäistänyt sen tiedon jo aikaa sitten ja ehkä joskus aikanaan ollut siitä tosi imarreltu, niin se ei välttämättä enää tunnu _miltään_. Ehkä, joissain tapauksissa, jopa niinkuin "Don't tell me things I allready know".

Yleensähän tällasia asiota sanotaan koska niitä tarkoitetaan, tietty. Ja voihan se olla että vaikka sanookin suht harvoin niin se on kutitenkin jotain mitä on jo jo kuullut niin monta kertaa että, quite simply put, ei tunnu missään.

Vittumoiseltahan se kuullostaa, mut sit voikin alkaa uudelleen-muotoilemaan sitä lausetta *hymy*

--
6er reihe

Avatar
#5877 • • ALIEN Guest

POSER, 6.4.2006 12:53:
Luota vaan omaan "miehen vaistoosi", omaan vaistoonsa ne naisetkin luottaa ja kun väittelyä tulee niin se yleensä voittaa just on avulla. Pelaa peliä niiden säännöillä, eipä ainakaan voi valittaa ettet olisi "herkkä" ja ajattelisi teidän suhdetta :D



Mun miehen vaisto sanoo mulle et kannattaa jättää naiset omaan arvoonsa ja olla yksinkertaisesti välittämättä niiden arvomaailmoista, eli vähän samaa kuin mitä sieltä niiden suunnalta on tuulenut.
Avatar
#5878 • • ALIEN Guest

ceecee, 6.4.2006 12:54:

Vittumoiseltahan se kuullostaa, mut sit voikin alkaa uudelleen-muotoilemaan sitä lausetta *hymy*



"oot muuten kaikista rumista kaunein"
POSER

Posts: 800

#5879 • • POSER Wimp and Poser

ALIEN, 6.4.2006 12:58:
---
POSER, 6.4.2006 12:53:
Luota vaan omaan "miehen vaistoosi", omaan vaistoonsa ne naisetkin luottaa ja kun väittelyä tulee niin se yleensä voittaa just on avulla. Pelaa peliä niiden säännöillä, eipä ainakaan voi valittaa ettet olisi "herkkä" ja ajattelisi teidän suhdetta :D

---


Mun miehen vaisto sanoo mulle et kannattaa jättää naiset omaan arvoonsa ja olla yksinkertaisesti välittämättä niiden arvomaailmoista, eli vähän samaa kuin mitä sieltä niiden suunnalta on tuulenut.



Toi on tietysti se helpoin vaihtoehto, mutta välillä sitä mies typeryyksissään haluaa lähteä tallustamaan sitä kivistä ja jyrkkää polkua sen leveän ja tasaisen sijaan.

--
Keppiä Jehoville!

wiwi

Posts: 1,575

#5880 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

ALIEN, 6.4.2006 13:00



"oot muuten kaikista rumista kaunein"




Eiku "Oot vähintäänkin sellasta hyvää keskitasoa mut onneks sulla on mut kun en mä oo niin turhantarkka."

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.