Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,479,502 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#10741 • • Jussi Soro choon!

Snaggo, 27.12.2007 12:31:
Pääseekö alle 21-vuotiaat mitenkään sumplimalla risteilemään silja linella iman huoltajia?


Ei tuo niin tarkkaa ole, esimerkiksi jos porukkaan kuuluu 3 kpl 21-vuotiaita ja yksi 20-vuotias, pääsevät he kyllä laivaan. Laivoilla ei niin kauhean hyvin mene nykyään, että ketään kannattaisi jättää rannalle.
Lyylikki

Posts: 2,975

#10742 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

0-scar, 26.12.2007 16:34:
Jos rahat on tulossa tilille 27.pvä niin tuleeko ne heti kun vuorokausi vaihtuu?



Tää nyt tulee hieman myöhässä, mutta eipä tuo pidä ihan tasan paikkaansa tuo Onnin vastaus, että tulisivat. Esim. palkat eivät napsahda tilille tasan klo 00 vaan joskus on saanut odotella pitkälle aamuyöhön. Riippui varmasti yrityksestä ja pankkiyhteyksistä. Joku väitti, että juontaa juurensa siihen, ettei duunarit joisi rahojaan, vaan ne tulisivat vasta kun baarit on menneet kiinni. Tiedä sitten, että onko vain urbaania legendaa.

Samoin jos laitat Solossa maksuun jonkun laskun jonnekkin pidemmälle päiväykselle tai laitat toistuvan maksun kuukausittain, niin menevät siinä puolenpäivän kieppeillä semmoisessa hurjan isossa ajossa. Eivät siis heti, kun vuorokausi vaihtuu.
ezzy

Posts: 8,060

#10743 • • ezzy Droid-pappa

JussiS, 27.12.2007 12:40:
---
Snaggo, 27.12.2007 12:31:
Pääseekö alle 21-vuotiaat mitenkään sumplimalla risteilemään silja linella iman huoltajia?

---

Laivoilla ei niin kauhean hyvin mene nykyään, että ketään kannattaisi jättää rannalle.



Toista mieltä vois olla ne, jotka just viime viikolla tms jäivät laivasta :D
plink

Posts: 1,405

#10744 • • plink team paska
mitä tehdä, kun naapuri roikuttaa munaa postiluukusta? :o

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

m1kk3

Posts: 5,560

#10745 • • m1kk3 no-life

plink, 27.12.2007 18:27:
mitä tehdä, kun naapuri roikuttaa munaa postiluukusta? :o


siis _MITÄ HELVETTIÄ_ ? Et oo tosissas ?

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Apo

Posts: 1,574

#10747 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

plink, 27.12.2007 18:27:
mitä tehdä, kun naapuri roikuttaa munaa postiluukusta? :o



Luukku kiinni, ilman varoitusta?

9V patterista, auton akusta tai seinästä kuoritut sähköjohdot nakkiin? ... tai sähköistää lehmipaimenella luukun, tosin postinjakaja ei tykkää.

Pikaliimaa?

Jotkut tykkäävät keittää nakkeja.

Prinssi Albert ... ruosteisella naulalla?

... kyllähän noita keksii mutta pitää olla aika nopee liikkeissä että ehtii toteuttaa :)
Avatar
#10748 • • Muussika Guest

plink, 27.12.2007 18:27:
mitä tehdä, kun naapuri roikuttaa munaa postiluukusta? :o



Imaseppas siitä nii. *joo*

Tahi liimaile pikaliimalla siihen strassitimantteja. Sit on oikeen prinssinakki, timangit ja kaikki.

Tahi tee molemmat (recommended).
asdf

Posts: 3,155

#10749 • • asdf

plink, 27.12.2007 18:27:
mitä tehdä, kun naapuri roikuttaa munaa postiluukusta? :o



Oo seuraavan kerran valppaana automaattinitojan kanssa!
ezzy

Posts: 8,060

#10751 • • ezzy Droid-pappa

plink, 27.12.2007 23:13:
---
Zenni, 27.12.2007 22:51:
---
plink, 27.12.2007 18:27:
mitä tehdä, kun naapuri roikuttaa munaa postiluukusta? :o

---


Oo seuraavan kerran valppaana automaattinitojan kanssa!

---


no jes! tolla saan elinikäsen dikin:/


no eiku ihan hypoteettisena tilanteena kyselin, et mitä tapahtuis jos menis naapurin neidon luuukusta roikotteleeen munaa, mut aika tyrmäävä vastaanotto on .(



No tuli ainakin selväks et vampyrellan postiluukusta se kannattaa. *pepsodent*
yana

Posts: 877

#10752 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Snaggo, 27.12.2007 12:31:
Pääseekö alle 21-vuotiaat mitenkään sumplimalla risteilemään silja linella iman huoltajia?



reittimatkat
MesMeRise

Posts: 667

#10753 • • MesMeRise Spinnamon

JussiS, 27.12.2007 12:40:
---
Snaggo, 27.12.2007 12:31:
Pääseekö alle 21-vuotiaat mitenkään sumplimalla risteilemään silja linella iman huoltajia?

---

Ei tuo niin tarkkaa ole, esimerkiksi jos porukkaan kuuluu 3 kpl 21-vuotiaita ja yksi 20-vuotias, pääsevät he kyllä laivaan. Laivoilla ei niin kauhean hyvin mene nykyään, että ketään kannattaisi jättää rannalle.



Itseasias, ainakin noin vuos sitten, ei menny ihan noin yksinkertasesti. Meidän porukassa oli kaks yli 25-vuotiasta ja minä, 20 vuotias. Esimiehen kanssa asti käytiin keskutelu siitä, päästetäänkö mut laivaan. Myöskään tää aviopari judu ei oo enää voimassa. (tai niin mulle sillo sanottiin)
wiwi

Posts: 1,575

#10754 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Olen lähdössä viettämään uv:ta Tallinnaan ja mietityttää, mahtaako siellä olla jotain tapahtumaa silloin. Olisiko kellään vinkkiä, mistä saisi selville?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

MiMoSa

Posts: 1,664

#10756 • • MiMoSa
Vaihdoin netin elisalta soneralle ja elisa meni tänään kiinni ja ne pirun soneran tyypit pääsee vasta keskiviikkona asentaa omansa mulle.*grr* Ja eihän nyt melkein viikkoa ilman nettiä pärjää kun oon vielä lomallakin eikä ees töissä pääse nettiin... Joten jos mä nyt näinä päivinä välillä vähän naapurin nettiä "lainaan" niin näkeeks se sitä?*blush**pepsodent*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

domi

Posts: 7,069

#10757 • • domi Työn sankari.

MiMoSa, 28.12.2007 18:06:
Vaihdoin netin elisalta soneralle ja elisa meni tänään kiinni ja ne pirun soneran tyypit pääsee vasta keskiviikkona asentaa omansa mulle.*grr* Ja eihän nyt melkein viikkoa ilman nettiä pärjää kun oon vielä lomallakin eikä ees töissä pääse nettiin... Joten jos mä nyt näinä päivinä välillä vähän naapurin nettiä "lainaan" niin näkeeks se sitä?*blush**pepsodent*


Näkeehän se, jos vain osaa katsoa sieltä (joko wlanpurkin ohjelmasta tai kytkimen ohjelmasta). Täytyy kyl myöntää et hyvin harva oikeasti seuraa sitä, et käyttääkö joku kaistaa vai ei, varsinki jos wlan on suojaamaton.
SyndroDome

Posts: 1,103

#10758 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

MiMoSa, 28.12.2007 18:06:
Vaihdoin netin elisalta soneralle ja elisa meni tänään kiinni ja ne pirun soneran tyypit pääsee vasta keskiviikkona asentaa omansa mulle.*grr* Ja eihän nyt melkein viikkoa ilman nettiä pärjää kun oon vielä lomallakin eikä ees töissä pääse nettiin... Joten jos mä nyt näinä päivinä välillä vähän naapurin nettiä "lainaan" niin näkeeks se sitä?*blush**pepsodent*



Juu wlan ja lainaaminen *plur*

Niin tuttua niin tuttua :) meillä kun tää soneran hoasnet on niin saatanan luotettava, niin välil kans joutunu vähän lainailee *nauru*

--
Life is full of choises.

MiMoSa

Posts: 1,664

#10759 • • MiMoSa

domi, 28.12.2007 18:10:
Näkeehän se, jos vain osaa katsoa sieltä (joko wlanpurkin ohjelmasta tai kytkimen ohjelmasta). Täytyy kyl myöntää et hyvin harva oikeasti seuraa sitä, et käyttääkö joku kaistaa vai ei, varsinki jos wlan on suojaamaton.


Ai se menee sillain. Mä kyl otin tollasen jonkun suojaamattoman kun luulin, et noita suojattuja ei ees pysty muut käyttämään...*blush* Eli kannattaako ennemmin ottaa tollanen suojaamaton sit? Onneks ei oo kun pari päivää tällasta keplottelua ja alkaa se oma taas toimimaan!

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Janisa

Posts: 2,226

#10760 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Onko suoranainen itsemurha lahtea hirveassa krapulassa alennusmyynteihin?

Vastaus itselleni: ON (mutta lahden silti.)

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...