Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,479,598 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#10701 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Gerbera, 16.12.2007 19:44:
se "paperinpalanen" on kuitti, joka ei jää sinne koneeseen, vaan se laitetaan VEROTUKSEEN *nauru**

mutta muuten kyllä varmaankin pitänee paikkansa



Tästähän on muuten sitten erilaisia käytäntöjä, että jos tarvitsee itselleen pysäköinnistä kuitin, niin kannattaa varmistaa imaiseeko se sen vai sylkäiseekö takaisin pihalle. Toisissa paikoissa on niin, että ei edes avaa puomia, jos sitä lappua ei ota sieltä laitteesta, mutta toisissa paikoissa se kertakaikkiaan vain imaisee sen, eikä anna sitä takaisin. Turha jäädä odottelemaan.
zaler

Posts: 1,545

#10702 • • zaler e h k i s
mulla on tämmönen koekysymys ja en oo ihan sale. tietääkö joku? :D
X on ostanut itselleen 3000 maksaneet tietokonelaitteet ja kysyy millä edellytyksillä ja miten saisi niistä verovähennyksiä.

--
let´s eat to the beat!

Zapa

Posts: 1,393

#10703 • • Edited Zapa Mr Wrangler

zaler, 18.12.2007 13:52:
mulla on tämmönen koekysymys ja en oo ihan sale. tietääkö joku? :D
X on ostanut itselleen 3000 maksaneet tietokonelaitteet ja kysyy millä edellytyksillä ja miten saisi niistä verovähennyksiä.



ainakin jos tekee esim oman yritykseen liittyviä töitä ko. koneella kotona ;)
tir

Posts: 951

#10704 • • tir
mistä saa ostettu metallisen ripsiharjan?
zaler

Posts: 1,545

#10705 • • zaler e h k i s
mitkä on maailman 5 vaihdetuinta valuuttaa? :D

--
let´s eat to the beat!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#10706 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

zaler, 19.12.2007 10:07:
mitkä on maailman 5 vaihdetuinta valuuttaa? :D



US Dollari on ainakin yks..*nauru* Oisko sit Jeni? Punta..en mä tiedä..Googlaa!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

zaler

Posts: 1,545

#10708 • • zaler e h k i s

Super-Kerttu, 19.12.2007 10:16:
---
zaler, 19.12.2007 10:07:
mitkä on maailman 5 vaihdetuinta valuuttaa? :D

---


US Dollari on ainakin yks..*nauru* Oisko sit Jeni? Punta..en mä tiedä..Googlaa!


euro, dollari ja jeni ainakin ón. kokeilin goolgee mut ei löytyny, mietin jos joku sattuis tietämään :D

--
let´s eat to the beat!

MiMoSa

Posts: 1,664

#10710 • • MiMoSa
Oon kuullut, et kun syö liikaa porkkanoita niin rusketuksestakin tulee ihan oranssi. Mä oon lähdössä keväällä etelään ja syön päivittäin porkkanoita ja haluisin tietää kuinka paljon on liikaa? Voinko mä huoletta syödä esim. 2 porkkanaa päivässä ilman että musta tulee sit ihan oranssi?

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#10711 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

MiMoSa, 19.12.2007 15:16:
Oon kuullut, et kun syö liikaa porkkanoita niin rusketuksestakin tulee ihan oranssi. Mä oon lähdössä keväällä etelään ja syön päivittäin porkkanoita ja haluisin tietää kuinka paljon on liikaa? Voinko mä huoletta syödä esim. 2 porkkanaa päivässä ilman että musta tulee sit ihan oranssi?



Yläaste iässä söin koulussa joka päivä lautasellisen porkkanaraastetta! Ei tullut minusta koskaan oranssia! Porkkana vaan parantaa rusketusta.. Eli rouski rauhassa..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Claquesous

Posts: 3,206

#10712 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Muistaaks kukaan biisin nimeä, jonka lyriikoissa lauletaan jack-nimisestä miehestä ja säkeet menee kysymys-vastaus-tyylisesti. Jotenki näin: "Hey Jack, where you goin' with that gun? I'm goin' to shoot my wife" jne. Biisi on kai jotai 70-luvun mustaa funkii tms.

Jeesatkaas, jookoskookos.

--
32. of December

MiMoSa

Posts: 1,664

#10713 • • MiMoSa

Super-Kerttu, 19.12.2007 15:18:
---
MiMoSa, 19.12.2007 15:16:
Oon kuullut, et kun syö liikaa porkkanoita niin rusketuksestakin tulee ihan oranssi. Mä oon lähdössä keväällä etelään ja syön päivittäin porkkanoita ja haluisin tietää kuinka paljon on liikaa? Voinko mä huoletta syödä esim. 2 porkkanaa päivässä ilman että musta tulee sit ihan oranssi?

---


Yläaste iässä söin koulussa joka päivä lautasellisen porkkanaraastetta! Ei tullut minusta koskaan oranssia! Porkkana vaan parantaa rusketusta.. Eli rouski rauhassa..


Oon mäkin ton kuullut et parantaa mut sit taas liikaa syötynä aiheuttaa oranssia rusketusta. Mut ehkä mä sit uskallan syödä niitä edelleenkin.*joo* Tuun sit sua syyttää jos mä tuun reissusta ihan oranssina takas!*tirsk*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Jutu

Posts: 3,054

#10714 • • Edited Jutu Blondi

MiMoSa, 19.12.2007 15:27:
Oon mäkin ton kuullut et parantaa mut sit taas liikaa syötynä aiheuttaa oranssia rusketusta. Mut ehkä mä sit uskallan syödä niitä edelleenkin.*joo* Tuun sit sua syyttää jos mä tuun reissusta ihan oranssina takas!*tirsk*


Kyllä tota porkkanaa varmaan pitää jotain kilo syödä päivässä, että iho alkaa muuttua kellertäväksi. Eli en usko, että se 2 porkkanaa/päivä haittaa mitään :)

Edittiä vähän: http://www.vunet.org/tiede/porkkanat_superterveellisia-432.html

Porkkana voi aiheuttaa ihon muuttumista keltaisemmaksi mutta tomaattien syönti ehkäisee tätä ilmiötä, joka tapauksessa keltaisuus häviää pian sen jälkeen kun porkkanoiden syöntiä vähentää noin 2-3 porkkanaan päivässä.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Verano

Posts: 4,649

#10715 • • Verano Merituuli

Claquesous, 19.12.2007 15:20:
Muistaaks kukaan biisin nimeä, jonka lyriikoissa lauletaan jack-nimisestä miehestä ja säkeet menee kysymys-vastaus-tyylisesti. Jotenki näin: "Hey Jack, where you goin' with that gun? I'm goin' to shoot my wife" jne. Biisi on kai jotai 70-luvun mustaa funkii tms.

Jeesatkaas, jookoskookos.



Se on Jimi Hendrixin Hey Joe :)
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#10718 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Kukas tietää miten saan toimimaan flashin kännykkään...

Äs if facebookin scrabulous on my dear E61i mallilla...

Onko mahdollista ollenkaan? Miten toimis kännyllä tuo drag & drop toiminto kun ei ole hiirtä?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

akir0

Posts: 2,554

#10719 • • akir0 idleRPG champion 2009

Steven Hoaks, 20.12.2007 13:46:
Kukas tietää miten saan toimimaan flashin kännykkään...

Äs if facebookin scrabulous on my dear E61i mallilla...

Onko mahdollista ollenkaan? Miten toimis kännyllä tuo drag & drop toiminto kun ei ole hiirtä?



Eipäs taida onnata nykyisillä kännykkä-flasheillä.
Avatar
#10720 • • Edited astaroth Guest
tulee eteen pakollinen tilanne hankkia paypal-tili

suositeltavin tilivaihtoehto, jos haluaa käyttää esim. discogsissa shoppailuun: personal, vai premiere? ei ole aikaisempaa kokemusta, olen uuno

edit: nopeaa vastausta arvostetaan, vai pitääkö mun mennä ässäboxiin?