Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,484,453 views

Timce

Posts: 5,381

#13341 • • Edited Timce

opmdevil, 8.5.2009 13:49:
Kerran kuulin sellaisen house biisin jossa laulettiin jotain afrikkalaista ukkabukkaa ja joka kuulosti hyvin pitkälle sellaiselle natiiviselle afrikkalaiselle musiikille mutta oli ilmiselvää housea kun houseklubilla olin. Onko kellään hajua mikä tämä biisi on? Lyrikkat meni jotenkin näin:

"Alaabilaabi alaabalaabi laabalaabaa laabalaabaa".

Jos joku tästä kuvauksesta kekkaa biisin nimen, niin olen ikuisesti kiitollinen.



Oliskohan se loistava Umboza - Cry India..Tossa vaikka aluksi The Arkanthem mix. No ei se kyllä ole, koska alaabilabia sieltä en tunnistanut. :D

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Lyylikki

Posts: 2,975

#13342 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Kimbou, 8.5.2009 16:57:
mitä päälle hierontaan? kalsarit?shortsit?ei mitään?

T:ensikertalainen *täh**iloinen*

edit: kyseessä siis osteopaattinen hieronta, ei thai hieronta...



En tiedä mitä toi osteopaattinen hieronta mahtaa tarkottaa, mutta sen kerran kun itse olen käynyt hierottavana, niin pohdin itse ihan samaa, mutta pikkuhousuilla vaan. Tosin hierojasetä oli niin "ammattimainen", että käski mun mennä rintsikat päällä siihen lavetille makailemaan ja hän sitten näppäränä kaverina avasi rintsikoitten hakaset. Mutta tätä ongelmaa tuskin miehellä tulee olemaan *vink*

Vastaukseni on siis kalsarit.
wiwi

Posts: 1,575

#13343 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Kimbou, 8.5.2009 16:57:
mitä päälle hierontaan? kalsarit?shortsit?ei mitään?


Mun suositus on norsutangat.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#13344 • • Edited REivaaja Guest
No jaa'a?

Punainen sopii tunnelmaan.
wiwi

Posts: 1,575

#13345 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Karsee ihon kutina ollut pari päivää. Eilenkin kerrostin itseni kolmella eri rasvalla ennen ku helpotti. Onkohan mulla joku allergia? Aiemmin ei tietääkseni ole koskaan ollut.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

ezzy

Posts: 8,060

#13346 • • ezzy Droid-pappa

Takyon, 7.5.2009 20:39:
---
hottium, 7.5.2009 20:34:
mistä stadista saa ostettua niit "aurinko"lasei mis on sellaset poikkiviivat linssien tilal?

---


Mä taas en ymmärrä miks vitussa kukaan haluu tollasia, näyttävät typerältä eikä niiden läpi näe mitään :D



+1 vittu ne on juntin näkösiä...
ValaX

Posts: 3,891

#13347 • • ValaX
Missä on Loyal ja mitä hänelle kuuluu...?
epicuros

Posts: 7,734

#13348 • • epicuros
Dear Eki. Kyrpäni taisi juuri krampata. Onko tämä normaalia?

--
Valid criticism does you a favor.

wiwi

Posts: 1,575

#13349 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Tehdäänkö lätkänpelaajille dopingtestejä? Kuinka paljon? Jos joku nyt mm-kisoissa olisi narahtanut niin olisiko se diskattu?

Syökö Antero Mertaranta pastilleja?

Miksi Juhani Tamminen on niin saatanan ärsyttävä?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

m1kk3

Posts: 5,560

#13350 • • m1kk3 no-life

wiwi, 10.5.2009 23:50:
Miksi Juhani Tamminen on niin saatanan ärsyttävä?


vitut on, Tami on parhautta *hihu*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

wiwi

Posts: 1,575

#13352 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

mikke, 10.5.2009 23:51:
---
wiwi, 10.5.2009 23:50:
Miksi Juhani Tamminen on niin saatanan ärsyttävä?

---

vitut on, Tami on parhautta *hihu*


*sars*
"Meiltä on identiteetti hukassa"
"Meijän mentaalibalanssi horjuu"

Ekat lätkäkisat ikinä, joita seurasin ja Tamminen oli epämiellyttävin asia koko kisoissa.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Freja

Posts: 8,775

#13353 • • Freja Sihteeri
Mun pitäis saada lisättyä video blogiini, joka on tällä hetkellä jotain 50,3 mt. Raja tais olla 50000kt, joten voisko joku opastaa mulle että miten saan pienennettyä videon kokoa jotta saisin sen ladattua?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

whispering

Posts: 871

#13354 • • whispering Super Juusto

Freja, 11.5.2009 07:06:
Mun pitäis saada lisättyä video blogiini, joka on tällä hetkellä jotain 50,3 mt. Raja tais olla 50000kt, joten voisko joku opastaa mulle että miten saan pienennettyä videon kokoa jotta saisin sen ladattua?



Lisää youtubeen, tai sit muokkaa sitä videota windows movie maker:lla.
Displacer

Posts: 1,828

#13355 • • Displacer

Freja, 11.5.2009 07:06:
Mun pitäis saada lisättyä video blogiini, joka on tällä hetkellä jotain 50,3 mt. Raja tais olla 50000kt, joten voisko joku opastaa mulle että miten saan pienennettyä videon kokoa jotta saisin sen ladattua?



Leikkaa siitä pätkä pois (esim windows movie maker jos löytyy) tai sitten muuta videon tai äänen laatua pienemmäksi esimerkiksi tällä ohjelmalla:

http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videonpakkausohjelmat/super.cfm

Kumpaakaan en ole käyttänyt, mutta pitäisi onnistua jos jaksaa perehtyä :D

Helpoin tapa olisi tosiaan vaan lisätä se youtubeen ja pistää blogiin linkki.
Freja

Posts: 8,775

#13356 • • Freja Sihteeri

whispering, 11.5.2009 07:22:
muokkaa sitä videota windows movie maker:lla.



Toi pitää varmaan ladata jostain jne?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

whispering

Posts: 871

#13357 • • whispering Super Juusto

Freja, 11.5.2009 07:24:
Toi pitää varmaan ladata jostain jne?



Tulee Windows XP:n mukana :) Jos sellanen löytyy, niin kahlaa niitä Käynnistä-valikoita hieman, en nyt muista mihin se defaulttina menee.
Freja

Posts: 8,775

#13358 • • Freja Sihteeri

whispering, 11.5.2009 07:32:
---
Freja, 11.5.2009 07:24:
Toi pitää varmaan ladata jostain jne?

---


Tulee Windows XP:n mukana :) Jos sellanen löytyy, niin kahlaa niitä Käynnistä-valikoita hieman, en nyt muista mihin se defaulttina menee.



ei oo XPtä, vaan 2000. Eli mitäs si? :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ezzy

Posts: 8,060

#13359 • • ezzy Droid-pappa

Freja, 11.5.2009 07:51:
---
whispering, 11.5.2009 07:32:
---
Freja, 11.5.2009 07:24:
Toi pitää varmaan ladata jostain jne?

---


Tulee Windows XP:n mukana :) Jos sellanen löytyy, niin kahlaa niitä Käynnistä-valikoita hieman, en nyt muista mihin se defaulttina menee.

---


ei oo XPtä, vaan 2000. Eli mitäs si? :D



linkkaa se jostakin ilmaissaitilta sinne esim www.kuvat.fi editointiin tarvitset kuitenkin editointiohjelman ja läjän codecceja, jo(i)lla se pitää pakata uudelleen editoinnin jälkeen. Simppeliä ja ilmaista mp4-editointisoftaa on vaan hankala löytää...
Avatar
#13360 • • opmdevil Guest
Minulla on poikakissa joka olisi vietävä leikattavaksi eli killuttimet pois. Tajuaako kissa että sen killuttimet on kadonnut ja tuleeko siitä sille pahakin mieli?