Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,395,723 views

oooo

Posts: 1,249

#9981 • • oooo
Miten saa sen jonkun eston, ettei puhelinmyyjät soittele? Tulee nimittäin puheluita lähes päivittäin ja alkaa vituttaa.
larzizi

Posts: 1,661

#9983 • • larzizi

Zebir, 30.8.2007 18:01:
Eiks siinä tullu mitään ohjetta? Paskan möivät *ding*


Ei ollut ei. Vaan tyyliin "uusi ja kiva tapa pelata ristinollaa". Mutta eiköhän tota jollain tavalla voi pelata. Ja jos ei voi, niin sainpahan alle neljällä eurolla ainakin 9 käyttökelposta snapsilasia ja kivan lasisen pelialustan, jolla en voi tehdä mitään :D

Mellu-, 30.8.2007 18:34:
me pelattii nii et häviäjä joutuu juomaan pöydän tyhjäks jos/kun toinen voittaa *nauru* toimi ainaki meil :DDD


Muuten hyvä, mut toi ei kyllä toimi ihan joka porukassa. Lähimmässä kaveriporukassa ehkä, mut kaikki nihkeilijäopiskelukaverit ei välttämättä suostu, että esim. mä joisin niidenkin paukut, jos satun häviämään :D

sapeli, 30.8.2007 18:32:
Mun mielestä tämä olis lähinnä juomapelien henkeä - ja pelin voittaja voi palkita itsensä vaikka ryypyllä! *nauru*


Toi on kyllä totta, että se olis lähinnä sitä oikeaa henkeä, mut se pelin idea vaan tökkii siinä sitten.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#9984 • • Aurinkoneiti
Onko keskustelu sama asia kuin väittely?
nomic

Posts: 4,120

#9985 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Jos joku on bännätty jo muutaman kerran klubbarista, niin miksi se tulee aina takaisin toisella nimimerkillä? *ding* Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi pienoinen erhe, josta on oppinut, mutta miksi siitä ei opi, ettei ehkä sovi samaan paikkaan muiden kanssa. 0_o
Onko vika aina muissa, vaiko tässä yhdessä?
sadesola

Posts: 409

#9986 • • sadesola Kettu mikä kettu

Avernian, 28.8.2007 22:18:
---
wiwi, 28.8.2007 17:07:
---
Tässä tapauksessa kantajaksi nakitettu nuorimies ei kyllä ollut mitenkään mainittavasti mua isompi ja valinta tapahtui selkeästi sukuouolen perusteella.--

---


[OT]
Samankokoinen mies on hyvin suurella todennäköisyydellä sinua vahvempi. Näin se vaan luonto on.
[/OT]



Paitsi, jos se mies on valmistettu puhtaasta sokerista,
tai laardista. Hahaa!

--
KABOOM!

Avernian

Posts: 7,451

#9987 • • Avernian Kerettiläinen

sadesola, 30.8.2007 22:03:
Paitsi, jos se mies on valmistettu puhtaasta sokerista,
tai laardista. Hahaa!



Kuka sulle on musta kuvia näyttäny? :o

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avatar
#9988 • • aalto2 Guest
miks asiat täytyy tehdä yleensä (90%) vaikean kautta ku helpommallakin pääsisi?
sadesola

Posts: 409

#9989 • • sadesola Kettu mikä kettu

Avernian, 30.8.2007 22:08:
---
sadesola, 30.8.2007 22:03:
Paitsi, jos se mies on valmistettu puhtaasta sokerista,
tai laardista. Hahaa!

---


Kuka sulle on musta kuvia näyttäny? :o



Olit siellä Kaisaniemen puistossa pari iltaa sitten,
ruskea sadetakki päällä ja kaikkea. Etkö muista?
Olet tainnut vilautella unissasi, hävytön!

--
KABOOM!

Avernian

Posts: 7,451

#9990 • • Avernian Kerettiläinen

sadesola, 30.8.2007 22:12:
Olit siellä Kaisaniemen puistossa pari iltaa sitten,
ruskea sadetakki päällä ja kaikkea. Etkö muista?
Olet tainnut vilautella unissasi, hävytön!



Mä mietinkin miksi unistani on jäänyt lähiaikoina mieleen lähinnä trenssikankaan tuntu. :S Noh, ainakin olin häpeämätön ^^

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Freja

Posts: 8,774

#9991 • • Freja Sihteeri
Oisko tääl joku Partylite-edustaja? Tarvis kynttilöitä *pepsodent*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Android

Posts: 3,908

#9992 • • Android

satumetsä, 30.8.2007 19:20:
Miten saa sen jonkun eston, ettei puhelinmyyjät soittele? Tulee nimittäin puheluita lähes päivittäin ja alkaa vituttaa.



Soita Suomen Suormarkkinointiliittoon ja tämän lisäksi suosittelen soittamaan myös Väestörekisterikeskukseen ja ilmoita että haluat että henkilötietojasi ei saa luovuttaa suoramarkkintointiin. Näin tein itse kolmisen kuukautta sitten ja puhelut ovat loppuneet kokonaan.

Robinson-rekisteri (SSML) 0600 13404
Väestörekisterikeskus (09) 229 161
larzizi

Posts: 1,661

#9993 • • larzizi
Mikä mun konetta oikeen vaivaa *uuh* Oon niin sikahuono tämmösissä jutuissa. Oli oma kone päällä kun sähköt sammus sekunniksi ja tuli heti takaisin. Sen jälkeen ei ole netti toiminut. Toinen kone kuitenkin toimii ja omakin kone sanoo, että lähiverkkoyhteys on yhdistetty. Miten nyt sitten pitäisi toimia? :/ Yleensä kun menee sähköt samalla tavalla, kone toimii normaaliin tapaan.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

wiwi

Posts: 1,575

#9994 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Hitchhiker, 30.8.2007 12:58:
---
xcft, 30.8.2007 12:53:
---
wiwi, 30.8.2007 12:51:
---
Bio, 30.8.2007 12:49:
---
wiwi, 30.8.2007 12:46:
Miten saan vaihdettua mun profiiliin ton taustakuvan?

---

en tiä ymmärsinkö oikein, mut:
oikealla ylhäällä on erivärisiä pikkuneliöitä, ni niitä painelemalla profiilin taustakuva vaihtelee..

---

Juu sen mä oon jo huomannu, mutta kun joillain on sellaisia omia kuvia jotka ei oo tosta valikoimasta.

---
Sun pitää tehdä oma css-tiedosto, missä määritellään se taustakuva. Ja sitten profiilissa määritellä klubitus käyttämään sitä sun omaa css-tiedostoa. Jossain päin klubbaria oli tarkempaakin apua, että miten tuo tehdään ja määritellään, mutta en nyt muista heti että missä.

---


http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=23100;sivu=1


Voih. Kiitän neuvoista, vaikken voi väittää osaavani niitä hyödyntää. Ehkä pärjäänkin vielä näillä nykyisillä vaihtoehdoilla...*blush*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Mellu-

Posts: 4,006

#9995 • • Mellu-
Millä ohjelmalla voi kattoo XLS- tiedostoja O_o ?

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

wiwi

Posts: 1,575

#9996 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Anata, 30.8.2007 21:18:
Onko keskustelu sama asia kuin väittely?


Ei mielestäni. Väittelyssähän pyritään kumoamaan vastapuolen väitteet omaa (vastakkaista) näkökulmaa perustellen. Keskustelu taas voi olla ihan vaan ajtustenvaihtoa tms. - ilman siis minkäänlaista vastakkainasettelua, jossa pyritään osoittamaan että toinen on väärässä.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Lyylikki

Posts: 2,975

#9998 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Anata, 30.8.2007 21:18:
Onko keskustelu sama asia kuin väittely?



No mun mielestä se suurin ero on siinä, että väitellessä yritetään saada se toinen lähtemään mukaan sun juttuun. Keskustellessa voidaan kyllä olla eri mieltä, mutta väen vängällä ei sen toisen mielipidettä yritetä muuttaa.

Semmoinen väittely, jossa molemmat osapuolet on samaa mieltä, mutta väitellään on ehkä kaikkein huvittaivinta. Yleensä toinen tai molemmat osapuolet eivät tajua vänkyttävänsä samasta asiasta, jolloin semmoinen tilanne pääsee syntymään.
tomppi

Posts: 1,600

#9999 • • tomppi thzombie ™
Mistä sais ostettuu absinttilusikan? (Helsinki alue, ei netin kautta)

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984