Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,400,338 views

innae

Posts: 1,377

#9961 • • innae PaskaJätkä
Miksi pakastettu porkkana maistuu mullalle/kellarille?

--
PaskaJätkä

tir

Posts: 951

#9962 • • tir
miksi on niin vaikeaa aloittaa pakkaaminen....
Jocular

Posts: 1,359

#9963 • • Jocular Janni

tir, 29.8.2007 15:21:
miksi on niin vaikeaa aloittaa pakkaaminen....



Pakkaaminen pitää tehdä niin organisoidusti, ettei unohdu mitään ja siksi ei haluu alottaa, et pelkää unohtavansa jotain *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

sadesola

Posts: 409

#9964 • • sadesola Kettu mikä kettu
Valmistetaanko Aasian
hikimajoissa myös
villasukkia?

*possu*

--
KABOOM!

_-JackaL-_

Posts: 281

#9966 • • _-JackaL-_ Käyntikortissa lukee Asiantuntija
Mitä?

--
_- Elä hetkessä, muuta ei ole -_
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

wiwi

Posts: 1,575

#9967 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Miten saan vaihdettua mun profiiliin ton taustakuvan?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Bio

Posts: 4,429

#9968 • • Bio The Bullies / Pinky

wiwi, 30.8.2007 12:46:
Miten saan vaihdettua mun profiiliin ton taustakuvan?



en tiä ymmärsinkö oikein, mut:
oikealla ylhäällä on erivärisiä pikkuneliöitä, ni niitä painelemalla profiilin taustakuva vaihtelee..
wiwi

Posts: 1,575

#9969 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Bio, 30.8.2007 12:49:
---
wiwi, 30.8.2007 12:46:
Miten saan vaihdettua mun profiiliin ton taustakuvan?

---

en tiä ymmärsinkö oikein, mut:
oikealla ylhäällä on erivärisiä pikkuneliöitä, ni niitä painelemalla profiilin taustakuva vaihtelee..


Juu sen mä oon jo huomannu, mutta kun joillain on sellaisia omia kuvia jotka ei oo tosta valikoimasta.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

aivastus

Posts: 499

#9970 • • aivastus Ärsyttävä

wiwi, 30.8.2007 12:51:
---
Bio, 30.8.2007 12:49:
---
wiwi, 30.8.2007 12:46:
Miten saan vaihdettua mun profiiliin ton taustakuvan?

---

en tiä ymmärsinkö oikein, mut:
oikealla ylhäällä on erivärisiä pikkuneliöitä, ni niitä painelemalla profiilin taustakuva vaihtelee..

---

Juu sen mä oon jo huomannu, mutta kun joillain on sellaisia omia kuvia jotka ei oo tosta valikoimasta.

Sun pitää tehdä oma css-tiedosto, missä määritellään se taustakuva. Ja sitten profiilissa määritellä klubitus käyttämään sitä sun omaa css-tiedostoa. Jossain päin klubbaria oli tarkempaakin apua, että miten tuo tehdään ja määritellään, mutta en nyt muista heti että missä.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#9971 • • Hitchhiker

xcft, 30.8.2007 12:53:
---
wiwi, 30.8.2007 12:51:
---
Bio, 30.8.2007 12:49:
---
wiwi, 30.8.2007 12:46:
Miten saan vaihdettua mun profiiliin ton taustakuvan?

---

en tiä ymmärsinkö oikein, mut:
oikealla ylhäällä on erivärisiä pikkuneliöitä, ni niitä painelemalla profiilin taustakuva vaihtelee..

---

Juu sen mä oon jo huomannu, mutta kun joillain on sellaisia omia kuvia jotka ei oo tosta valikoimasta.

---
Sun pitää tehdä oma css-tiedosto, missä määritellään se taustakuva. Ja sitten profiilissa määritellä klubitus käyttämään sitä sun omaa css-tiedostoa. Jossain päin klubbaria oli tarkempaakin apua, että miten tuo tehdään ja määritellään, mutta en nyt muista heti että missä.



http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=23100;sivu=1
larzizi

Posts: 1,661

#9972 • • larzizi
Ostin meiltä töistä kaksi ristinollajuomapeliä - toisen itselleni ja toisen synttärilahjaksi (oli sen verran halpoja, että oli pakko ostaa). Olen mietiskellyt jo pidemmän aikaa, kun joku ihminen on sellaisen pelin ostanut, että mitenköhän sitä sitten kuuluu pelata.

Pelissä siis on 9 ruudun ristinollalauta ja 9 snapsilasia (osassa x ja osassa tietysti o). Missä kohdassa ja kenen kuuluu juoda? Olen tätä monien kanssa pohtinut ja osa on sitä mieltä, että jos voittaa, saa juoda ne kaikki omansa (TAI vaihtoehtoisesti sen voittosuoransa). Osa puolestaan on sitä mieltä, että häviäjä joutuu juomaan kaikki laudalla olevat omat lasinsa tyhjiksi. On jopa ehdotettu, että lasi pitäisi juoda tyhjäksi ennen kun sen saa laittaa laudalle, mutta siinä tapauksessa pelin voittajalla/häviäjällä ei olisi mitään merkitystä.

Auttakkee *uuh*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Zebir

Posts: 659

#9974 • • Zebir

larzizi, 30.8.2007 15:18:
Ostin meiltä töistä kaksi ristinollajuomapeliä - toisen itselleni ja toisen synttärilahjaksi (oli sen verran halpoja, että oli pakko ostaa). Olen mietiskellyt jo pidemmän aikaa, kun joku ihminen on sellaisen pelin ostanut, että mitenköhän sitä sitten kuuluu pelata.


Eiks siinä tullu mitään ohjetta? Paskan möivät *ding*

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

asdf

Posts: 3,155

#9975 • • asdf
Mistä/Keneltä lähti ajatus pyytää idoleilta nimikirjoituksia?
Anselmi

Posts: 2,578

#9976 • • Anselmi And sell me
Tietääkö joku mistä saisi noin 65cm pituista jatkopiuhaa kuulokkeille?

Kuulokkeissa (Sony Ericsson) vain vajaan 10cm johto, joten vaatii tuollaisen.

--
sen pituinen se

sapeli

Posts: 11,768

#9977 • • sapeli jokukukamikä?

larzizi, 30.8.2007 15:18:On jopa ehdotettu, että lasi pitäisi juoda tyhjäksi ennen kun sen saa laittaa laudalle, mutta siinä tapauksessa pelin voittajalla/häviäjällä ei olisi mitään merkitystä.



Mun mielestä tämä olis lähinnä juomapelien henkeä - ja pelin voittaja voi palkita itsensä vaikka ryypyllä! *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mellu-

Posts: 4,006

#9978 • • Mellu-

larzizi, 30.8.2007 15:18:
klippiistäää



me pelattii nii et häviäjä joutuu juomaan pöydän tyhjäks jos/kun toinen voittaa *nauru* toimi ainaki meil :DDD

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Euphoria

Posts: 542

#9979 • • Euphoria 4 everyone

Zenni, 30.8.2007 18:05:
Mistä/Keneltä lähti ajatus pyytää idoleilta nimikirjoituksia?



Onpa muuten harvinaisen hyvä kysymys?
plink

Posts: 1,405

#9980 • • plink team paska

Anselmi, 30.8.2007 18:22:
Tietääkö joku mistä saisi noin 65cm pituista jatkopiuhaa kuulokkeille?

Kuulokkeissa (Sony Ericsson) vain vajaan 10cm johto, joten vaatii tuollaisen.



bebekistä hakaniemestä (Sörnäisten rantatie 6) melko varmasti löytyy, ja vaikkei valmiina löytyiskään niin tarvittavat osat rakentamista varten sieltä saa ainakin.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.