Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,405,905 views

Avatar
#9941 • • Edited Norb Guest

ezzy,
Ihmisiä on muuten hassua yrittää opettaa käyttämään vaikka http://webmail.domain.fi osoitetta, kun he kirjoittavat aina http://www.webmail.domain.fi :)


Hahahahah.. Mä oon niin laiska etten jaksa sitä www:tä kirjoittaa ja sit ottaa suunnattomasti päähän jos se vaaditaan siihen *nauru* Hyvä ja ärsyttävä esimerkki haaga-helia.fi *igor* Luulis et toi lafka osais..
ezzy

Posts: 8,060

#9942 • • ezzy Droid-pappa

Norb, 28.8.2007 14:05:
---
ezzy,
Ihmisiä on muuten hassua yrittää opettaa käyttämään vaikka http://webmail.domain.fi osoitetta, kun he kirjoittavat aina http://www.webmail.domain.fi :)

---

Hahahahah.. Mä oon niin laiska etten jaksa sitä www:tä kirjoittaa ja sit ottaa suunnattomasti päähän jos se vaaditaan siihen *nauru* Hyvä ja ärsyttävä esimerkki haaga-helia.fi *igor* Luulis et toi lafka osais..



harvemmin sitä tosiaan tarvii laittaa ja IE taitaa täydentää jos ei ilman toimi tms. (ei voi muistaa, kun en käytä) :P
Mark

Posts: 7,311

#9943 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Norb, 28.8.2007 14:05:
---
ezzy,
Ihmisiä on muuten hassua yrittää opettaa käyttämään vaikka http://webmail.domain.fi osoitetta, kun he kirjoittavat aina http://www.webmail.domain.fi :)

---

Hahahahah.. Mä oon niin laiska etten jaksa sitä www:tä kirjoittaa ja sit ottaa suunnattomasti päähän jos se vaaditaan siihen *nauru* Hyvä ja ärsyttävä esimerkki haaga-helia.fi *igor* Luulis et toi lafka osais..



Amatööri, käytä bookmarkkeja usbitikulle tallennettuna ni sun ei tartte enää ikinä kirjottaa URLeja ;)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#9944 • • Norb Guest

Mark, 28.8.2007 14:08:
Amatööri, käytä bookmarkkeja usbitikulle tallennettuna ni sun ei tartte enää ikinä kirjottaa URLeja ;)

-M



Siis en tajuu. Tungen Markkeja (siis sua) usbitikkuun *tirsk*
Mark

Posts: 7,311

#9945 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Norb, 28.8.2007 14:11:
Siis en tajuu. Tungen Markkeja (siis sua) usbitikkuun *tirsk*



Mun vesipäässä ois vähä tunkemista *pepsodent* Kai sä oot kirjanmerkeistä kuullut?

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

ezzy

Posts: 8,060

#9947 • • ezzy Droid-pappa

Mark, 28.8.2007 14:14:
---
Norb, 28.8.2007 14:11:
Siis en tajuu. Tungen Markkeja (siis sua) usbitikkuun *tirsk*

---


Mun vesipäässä ois vähä tunkemista *pepsodent* Kai sä oot kirjanmerkeistä kuullut?

-M



Mulla on miljoona bookmarkkia ja käytän vain niitä jotka on quickbarissa FF:Ssä -_- Kyl automaattitäydennys vie voiton, jos käyttää samaa konetta aina, kuten mä. Harmi, että history on aivan pakko putsata joskus, muuten FF paisuu aivan vituilleen.
wiwi

Posts: 1,575

#9951 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Apo, 27.8.2007 19:59:
---
pirpeli, 27.8.2007 19:54:
Ehkä tässä on alun perin ollut joku kantovoimakysymys...
---
Kerran kokemuksella fyysisestikin raskas homma.


Tässä tapauksessa kantajaksi nakitettu nuorimies ei kyllä ollut mitenkään mainittavasti mua isompi ja valinta tapahtui selkeästi sukuouolen perusteella. Tiedä sitten, ne hautajaiset oli Karkkilassa, jossa tunnetusti on kovin ahdasmielistä porukkaa.

Enkä kyllä tajunnut kysyä, se tilanne meni aika nopeasti...

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avernian

Posts: 7,451

#9952 • • Avernian Kerettiläinen

wiwi, 28.8.2007 17:07:
---
Tässä tapauksessa kantajaksi nakitettu nuorimies ei kyllä ollut mitenkään mainittavasti mua isompi ja valinta tapahtui selkeästi sukuouolen perusteella.--



[OT]
Samankokoinen mies on hyvin suurella todennäköisyydellä sinua vahvempi. Näin se vaan luonto on.
[/OT]

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

KiimanenKurre

Posts: 791

#9953 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
kuka olen*täh* siinäpä vasta kysymys..!!

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

sapeli

Posts: 11,768

#9954 • • sapeli jokukukamikä?

MiLindiNi, 28.8.2007 22:22:
kuka olen*täh* siinäpä vasta kysymys..!!



Tuohon kysymykseen voi vain ihminen itse vastata.

"Kysyin ystävältäni kuka olen."
"Mitä hän vastasi?"
"Hän sanoi 'Olet sinä', mutta vastasin siihen 'Sinä? Mutta sinähän olet sinä.' Siihen hän vastasi 'No, et sinä minäkään ole, koska minä olen minä.'"

*joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

KiimanenKurre

Posts: 791

#9955 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**

sapeli, 28.8.2007 22:38:
---
MiLindiNi, 28.8.2007 22:22:
kuka olen*täh* siinäpä vasta kysymys..!!

---


Tuohon kysymykseen voi vain ihminen itse vastata.

"Kysyin ystävältäni kuka olen."
"Mitä hän vastasi?"
"Hän sanoi 'Olet sinä', mutta vastasin siihen 'Sinä? Mutta sinähän olet sinä.' Siihen hän vastasi 'No, et sinä minäkään ole, koska minä olen minä.'"

*joo*


sori..*täh**täh*'toktok* meni lievästi ohi???

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

crissy

Posts: 1,958

#9956 • • crissy
Miksi armeijassa "pakotetaan" olemaan kauemmin ku se vähimmäisaika 6kk?

Tuli vaa mieleen ku kuulin tossa duunissa (ku siel käy paljo inttipoikia) et jollekki oli annetti kaks vaihtoehtoo.. joko vuoden intis(tm vastaava pakkojuttu) tai auk..

Miks vitus? Jos ei kiinnosta olla kauempaa ku 6kk nii miks on pakko? Tai hyvällä syyllä voi välttää..

Miks ne pakottaa? "sähän meet sinne ku me sanotaan"!
Android

Posts: 3,908

#9957 • • Edited Android

crissy, 29.8.2007 10:54:
Miksi armeijassa "pakotetaan" olemaan kauemmin ku se vähimmäisaika 6kk?

Tuli vaa mieleen ku kuulin tossa duunissa (ku siel käy paljo inttipoikia) et jollekki oli annetti kaks vaihtoehtoo.. joko vuoden intis(tm vastaava pakkojuttu) tai auk..

Miks vitus? Jos ei kiinnosta olla kauempaa ku 6kk nii miks on pakko? Tai hyvällä syyllä voi välttää..

Miks ne pakottaa? "sähän meet sinne ku me sanotaan"!



Kaikissa varuskunnissa ei tarvitse pakottaa varusmiehiä jäämään 6kk kauempaa, koska löytyy riittävästi vapaaehtoisia. On kuitenkin pakko olla tietty määrä aliupseereita, (reservin) vänrikkejä/aliluutnantteja sekä muissa tehtävissä toimivia jotka vaativat enemmän koulutusta kuin mihin kuuteen kuukauteen pystyy änkemään. Jos ei vapaaehtoisia löydy, niin näihin tehtäviin on pakko pakottaa ihmisiä. Jos ei löydy tarpeeksi alikessuja/kokelaita niin on vähän vaikeaa kouluttaa seuraavaa saapumiserää.

Armeijassa ei nyt myöskään ole tapana kysyä, että "huvittaako teitä tehdä tämä?". Siellä käsketään. Joko totellaan - tai lähdetään sieltä pois.

PS. AUK tarkoittaa 12kk palvelusta.
crissy

Posts: 1,958

#9958 • • crissy

Android, 29.8.2007 11:16:
---
crissy, 29.8.2007 10:54:
Miksi armeijassa "pakotetaan" olemaan kauemmin ku se vähimmäisaika 6kk?

Tuli vaa mieleen ku kuulin tossa duunissa (ku siel käy paljo inttipoikia) et jollekki oli annetti kaks vaihtoehtoo.. joko vuoden intis(tm vastaava pakkojuttu) tai auk..

Miks vitus? Jos ei kiinnosta olla kauempaa ku 6kk nii miks on pakko? Tai hyvällä syyllä voi välttää..

Miks ne pakottaa? "sähän meet sinne ku me sanotaan"!

---


Kaikissa varuskunnissa ei tarvitse pakottaa varusmiehiä jäämään 6kk kauempaa, koska löytyy riittävästi vapaaehtoisia. On kuitenkin pakko olla tietty määrä aliupseereita, (reservin) vänrikkejä/aliluutnantteja sekä muissa tehtävissä toimivia jotka vaativat enemmän koulutusta kuin mihin kuuteen kuukauteen pystyy änkemään. Jos ei vapaaehtoisia löydy, niin näihin tehtäviin on pakko pakottaa ihmisiä. Jos ei löydy tarpeeksi alikessuja/kokelaita niin on vähän vaikeaa kouluttaa seuraavaa saapumiserää.

Armeijassa ei nyt myöskään ole tapana kysyä, että "huvittaako teitä tehdä tämä?". Siellä käsketään. Joko totellaan - tai lähdetään sieltä pois.

PS. AUK tarkoittaa 12kk palvelusta.



Ok thänks..
Muikku

Posts: 427

#9959 • • Muikku
Millon Millenium aukee?
remotion

Posts: 5,283

#9960 • • remotion nostatus guru
Mistä löydän semmosia kumipiikkejä joita on joidenkin teknopaitojen hihoissa esimerkiksi.
Siis niitä pelkkiä piikkejä. google ei tiedä asiasta mitään.