Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,491,605 views

ezzy

Posts: 8,060

#8781 • • ezzy Droid-pappa
interweb-operaattorina toi kulmakämppien osoitteiden ja talojakamoiden kanssa pelleily on tuttua *grr*
coolcat82

Posts: 771

#8782 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Kun mulle nyt on vittuiltu tästä jonkun verran.... niin on aivan pakko kysyä, että jos on niinku jakorasia eli siinä on niitä reikiä useampia, niin jos se kyseinen on johdon päässä niin eikös voi muka sanoa että kyseinen kapistus on jatkorasia??? Koska sehän on *hih* Toki se on jatkojohto, mutta se rasia siinä mukana tekee siintä jatkorasian, eikös vaan? *ding*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Displacer

Posts: 1,828

#8785 • • Displacer

coolcat82, 4.4.2007 22:59:
Kun mulle nyt on vittuiltu tästä jonkun verran.... niin on aivan pakko kysyä, että jos on niinku jakorasia eli siinä on niitä reikiä useampia, niin jos se kyseinen on johdon päässä niin eikös voi muka sanoa että kyseinen kapistus on jatkorasia??? Koska sehän on *hih* Toki se on jatkojohto, mutta se rasia siinä mukana tekee siintä jatkorasian, eikös vaan? *ding*



en mä ainakaan ole ikinä kuullut mistään jatkorasiasta...
$

Posts: 1,802

#8786 • • $ Destination weekend!

Displacer, 4.4.2007 23:46:
---
coolcat82, 4.4.2007 22:59:
Kun mulle nyt on vittuiltu tästä jonkun verran.... niin on aivan pakko kysyä, että jos on niinku jakorasia eli siinä on niitä reikiä useampia, niin jos se kyseinen on johdon päässä niin eikös voi muka sanoa että kyseinen kapistus on jatkorasia??? Koska sehän on *hih* Toki se on jatkojohto, mutta se rasia siinä mukana tekee siintä jatkorasian, eikös vaan? *ding*

---


en mä ainakaan ole ikinä kuullut mistään jatkorasiasta...



Totta. Jakorasialle on tullut toinen merkitys vasta myöhemmässä vaiheessa.
Kit^

Posts: 798

#8787 • • Kit^ ihme höpöttäjä
Miks kaikki kiva päättyy aikanaan..?

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Avatar
#8789 • • Cyrez Guest
Törmäsin tällaseen juttuun eilen Viron laival:


Mies tulee buffetkerroksen aulaan:

Saatana! Onks nää kaikki ihmiset jossai vitun härkäjonossa vai Buffet-jonossa? (ja jumalaton naurunhörähdys päälle)



Tiedän, et sillon ku mua tehtii, mulle ei suotu upeeta huumorintajuu, mut mikä hemmetti tos oli ideana?*eiei*
koo

Posts: 379

#8790 • • koo
Paljonko klubbarissa on rekisteröityneitä käyttäjiä noin kaiken kaikkiaan?

--
Backstagella on paratiisi.

coolcat82

Posts: 771

#8793 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

$, 4.4.2007 23:54:
---
Displacer, 4.4.2007 23:46:
---
coolcat82, 4.4.2007 22:59:
Kun mulle nyt on vittuiltu tästä jonkun verran.... niin on aivan pakko kysyä, että jos on niinku jakorasia eli siinä on niitä reikiä useampia, niin jos se kyseinen on johdon päässä niin eikös voi muka sanoa että kyseinen kapistus on jatkorasia??? Koska sehän on *hih* Toki se on jatkojohto, mutta se rasia siinä mukana tekee siintä jatkorasian, eikös vaan? *ding*

---


en mä ainakaan ole ikinä kuullut mistään jatkorasiasta...

---


Totta. Jakorasialle on tullut toinen merkitys vasta myöhemmässä vaiheessa.



Mutta eihän se väärin ole sanoa jatkorasia, tarkoittaa jatkojohdon päässä olevaa jakorasiaa *joo* Vai miksei niin voi muka sanoa?

--
*sydän* Diamonds *sydän*

a-j

Posts: 785

#8794 • • Edited a-j
mihin ruskettavien kosteusvoiteiden teho perustuu?
ja onko se oikeaa rusketusta (pigmentin lisääntymistä)
mikä niistä tulee?

edit: eli olisiko niiden käyttö jopa terveellistä? tulisi
lisää pigmenttiä suojaamaan auringon uv-säteiltä?

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Displacer

Posts: 1,828

#8795 • • Edited Displacer

coolcat82, 8.4.2007 12:54:

Mutta eihän se väärin ole sanoa jatkorasia, tarkoittaa jatkojohdon päässä olevaa jakorasiaa *joo* Vai miksei niin voi muka sanoa?



Eihän siinä mitään vikaa ole, kaikkihan keksii välillä omia sanoja *pepsodent*
Lyylikki

Posts: 2,975

#8796 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

a-j, 10.4.2007 20:33:
mihin ruskettavien kosteusvoiteiden teho perustuu?
ja onko se oikeaa rusketusta (pigmentin lisääntymistä)
mikä niistä tulee?



Ei ole "oikeaa" rusketusta. Vaikka olisit tummentanut ihosi itsestäänruskettavalla, niin siitä ei kuitenkaan ole suojaa auringonvaloa vastaan, kuten normaalista rusketuksesta. Eli siihen ruskettavaan kosteusvoiteeseen on pantu itsestäänruskettavaa ja se värjää sitä ihon kuollutta pintasolukkoa ja siksi lähtee muutamassa päivässä eli ei ole varsinaista pigmenttiä.

Suomeksi ei Wikipedia itsestäänruskettavista tiennyt, mutta englanniksi löytyy haulla "Sunless tanning".
liikkuva muna

Posts: 2,652

#8797 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Miks jossain vaiheessa kosketinsoitinen namikoiden värit käännettiin ympäri. Cembaloissa oli mustat namikat, kirkkouruissa valkoset?

Martin-Harpsichord-Close-Up.jpg
Freja

Posts: 8,775

#8798 • • Freja Sihteeri
Jos mä vien esim rikkinäisen repun ja kulahtaneen, rikkinäisen sohvanpäällyksen roskiin, niin mihin laitan ne? Eli mihin jätteeseen kankaat kuuluu?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

mariq

Posts: 2,154

#8799 • • mariq
Mikä on Sinfest sarjakuvan possun nimi? en millään muista..

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

mariq

Posts: 2,154

#8800 • • mariq

Freja, 11.4.2007 13:54:
Jos mä vien esim rikkinäisen repun ja kulahtaneen, rikkinäisen sohvanpäällyksen roskiin, niin mihin laitan ne? Eli mihin jätteeseen kankaat kuuluu?


Kankaat menee kaatopaikalle.. ikävä kyllä. Nehän menis kai muuten energiajätteeseen, mut ne kuulemma jää sen jonkuu murskaimen piikkeihin kiinni, ni siks ei voi laittaa sinne.
(tietysti luonnonkuidut vois kai teoriassa mennä kompostiin) *nauru*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.