Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,486,867 views

asdf

Posts: 3,155

#8301 • • asdf
Minkä mittaustavan perusteella kengänkoot määrittyy?
akir0

Posts: 2,554

#8302 • • Edited akir0 idleRPG champion 2009

Zenni, 30.1.2007 17:39:
Minkä mittaustavan perusteella kengänkoot määrittyy?



http://en.wikipedia.org/wiki/Shoesize

The length of a foot is commonly defined as the distance between two parallel lines that are perpendicular to the foot and in contact with the most prominent toe and the most prominent part of the heel. Foot length is measured with the subject standing barefoot and the weight of the body equally distributed on both feet.

Freja

Posts: 8,775

#8303 • • Freja Sihteeri
Mä lähden matkalle ja tarvin mukaani lääkkeitä.
Pitääkö mulla olla niiden reseptitkin mukana? Alkuperästen pakettien mukana pitämisen tiiän, mut entä ne reseptit?
Ja entä rokotekortti? Sekin mukaan?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

$

Posts: 1,802

#8304 • • $ Destination weekend!

Freja, 30.1.2007 20:12:
Mä lähden matkalle ja tarvin mukaani lääkkeitä.
Pitääkö mulla olla niiden reseptitkin mukana? Alkuperästen pakettien mukana pitämisen tiiän, mut entä ne reseptit?
Ja entä rokotekortti? Sekin mukaan?



Suosittelen ehdottomasti ainakin Aasian maissa.

Selvitä onko lääkkeissäsi esim. kodeiinia ja miten maan lainsäädäntö suhtautuu moiseen. Esim. UAE:ssa edes resepti ei auta.
Avatar
#8305 • • Annakins Guest

$, 30.1.2007 22:29:
---
Freja, 30.1.2007 20:12:
Mä lähden matkalle ja tarvin mukaani lääkkeitä.
Pitääkö mulla olla niiden reseptitkin mukana? Alkuperästen pakettien mukana pitämisen tiiän, mut entä ne reseptit?
Ja entä rokotekortti? Sekin mukaan?

---


Suosittelen ehdottomasti ainakin Aasian maissa.

Selvitä onko lääkkeissäsi esim. kodeiinia ja miten maan lainsäädäntö suhtautuu moiseen. Esim. UAE:ssa edes resepti ei auta.



ja nykyään myös lentomääräysten takia pitää olla reseptit mukana.
$

Posts: 1,802

#8306 • • $ Destination weekend!

Annakins, 30.1.2007 22:34:
---
$, 30.1.2007 22:29:
---
Freja, 30.1.2007 20:12:
Mä lähden matkalle ja tarvin mukaani lääkkeitä.
Pitääkö mulla olla niiden reseptitkin mukana? Alkuperästen pakettien mukana pitämisen tiiän, mut entä ne reseptit?
Ja entä rokotekortti? Sekin mukaan?

---


Suosittelen ehdottomasti ainakin Aasian maissa.

Selvitä onko lääkkeissäsi esim. kodeiinia ja miten maan lainsäädäntö suhtautuu moiseen. Esim. UAE:ssa edes resepti ei auta.

---


ja nykyään myös lentomääräysten takia pitää olla reseptit mukana.



Vaikka olisikin vaan nappeja eikä litkuja?
freeve

Posts: 345

#8307 • • freeve
Miksi lähes kaikissa Helsingissä järjestettävissä nitkubileissä ikäraja on vähintään k20? *senkin*
Avatar
#8308 • • Annakins Guest

$, 30.1.2007 22:35:
---
Annakins, 30.1.2007 22:34:
---
$, 30.1.2007 22:29:
---
Freja, 30.1.2007 20:12:
Mä lähden matkalle ja tarvin mukaani lääkkeitä.
Pitääkö mulla olla niiden reseptitkin mukana? Alkuperästen pakettien mukana pitämisen tiiän, mut entä ne reseptit?
Ja entä rokotekortti? Sekin mukaan?

---


Suosittelen ehdottomasti ainakin Aasian maissa.

Selvitä onko lääkkeissäsi esim. kodeiinia ja miten maan lainsäädäntö suhtautuu moiseen. Esim. UAE:ssa edes resepti ei auta.

---


ja nykyään myös lentomääräysten takia pitää olla reseptit mukana.

---


Vaikka olisikin vaan nappeja eikä litkuja?



Joo kyl mun muistaakseni reseptilääkkeissä.
MiMoSa

Posts: 1,664

#8309 • • MiMoSa
Minkä takia liikennevaloissa(suojateillä, joissa on se nappi mistä painetaan) sitä nappia painaa lähes jokainen vaikka näkee, että se valo palaa ja sitä on jo painettu, eikä tarttis enää uudestaan painaa?
(olikohan nyt tarpeeks vaikeesti selitetty..*hih*)

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

André

Posts: 457

#8310 • • André Madwave, Force

MiMoSa, 31.1.2007 07:38:
Minkä takia liikennevaloissa(suojateillä, joissa on se nappi mistä painetaan) sitä nappia painaa lähes jokainen vaikka näkee, että se valo palaa ja sitä on jo painettu, eikä tarttis enää uudestaan painaa?
(olikohan nyt tarpeeks vaikeesti selitetty..*hih*)



Varmaankin suurin osa kyseisistä ihmisistä luulee että vihreä valo palaa sitä kauemmin mitä enemmän sitä nappia hakkaa *igor* ... Maalaisjärkeähän ei tunnetusti tarvitse käyttää kaupungissa *toktok* *pepsodent*
Avatar
#8311 • • Annakins Guest

André(cosmo), 31.1.2007 07:59:
---
MiMoSa, 31.1.2007 07:38:
Minkä takia liikennevaloissa(suojateillä, joissa on se nappi mistä painetaan) sitä nappia painaa lähes jokainen vaikka näkee, että se valo palaa ja sitä on jo painettu, eikä tarttis enää uudestaan painaa?
(olikohan nyt tarpeeks vaikeesti selitetty..*hih*)

---


Varmaankin suurin osa kyseisistä ihmisistä luulee että vihreä valo palaa sitä kauemmin mitä enemmän sitä nappia hakkaa *igor* ... Maalaisjärkeähän ei tunnetusti tarvitse käyttää kaupungissa *toktok* *pepsodent*



Eiku et se vaihtus nopeemmin tietty! :P
onni3mk

Posts: 3,973

#8312 • • onni3mk Onni on.
Millä cd:n cover desingerilla tehdyt kuvat pitäis tulostaa ja mille, et ne sais tohon cd:seen kii?

--
Onni on.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#8313 • • Jussi Soro choon!

onni3mk, 31.1.2007 14:32:
Millä cd:n cover desingerilla tehdyt kuvat pitäis tulostaa ja mille, et ne sais tohon cd:seen kii?


Printterillä sellasille A4-papereille, joissa on levyn kokoiset tarrapinnat (2 kpl / arkki).

Polarpanda myi joskus noita, mut ei näytä olevan enää valikoimissa. Käytin ite kerran, ja tulee todella siisti, kun vaan printtaa laadukkaalla printterillä.
Kolera

Posts: 4,256

#8314 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

MiMoSa, 31.1.2007 07:38:
Minkä takia liikennevaloissa(suojateillä, joissa on se nappi mistä painetaan) sitä nappia painaa lähes jokainen vaikka näkee, että se valo palaa ja sitä on jo painettu, eikä tarttis enää uudestaan painaa?
(olikohan nyt tarpeeks vaikeesti selitetty..*hih*)




niinno mulla tuppaa se olemaan tapana ihan sen takia, että kun en ole varma jokaisen valon kohdalla että mikä se valoaste on milloin sitä on painettu ja milloin ei. Useimmiten myöskään en edes paina tuossa lähiristeyksessä sitä namiskaa kun siitä pääsee helposti läpi siinä ainakin palaa 24/7 se valo.





ja sit voisin kysyä vielä vaikka sen että miks perkeleessä tää quotaus nyt pissii ku menee muokkaa viestiä...taidampa whinee bugitopikkii.
jaa en tiiä no jotain vitun hämärää kuitenki tapahtu ku joka kerran ku muokkas ni tuli uudestaa se viesti tai sitte vaan quotsasin muokkaamisen sisää joka kerta. MIINÄ MIINÄ MIINÄ MIINÄ.
mä tiedän että teitä kiinnostaa *PLUT*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

onni3mk

Posts: 3,973

#8315 • • Edited onni3mk Onni on.

JussiS, 31.1.2007 14:35:
Printterillä sellasille A4-papereille, joissa on levyn kokoiset tarrapinnat (2 kpl / arkki).



Ja minkäs nimisiä nää paperit on? Vaikee googlettaa kun en löydä sopivia hakusanoja *nauru*

Edit. Yritys palkitaan. Löysin *hihu*

--
Onni on.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#8316 • • Jussi Soro choon!

onni3mk, 31.1.2007 14:51:
Ja minkäs nimisiä nää paperit on? Vaikee googlettaa kun en löydä sopivia hakusanoja *nauru*

Edit. Yritys palkitaan. Löysin *hihu*


Mistäs löysit / paljo maksoi? Olis itellekin tarvetta.
onni3mk

Posts: 3,973

#8317 • • onni3mk Onni on.

JussiS, 31.1.2007 16:18:
Mistäs löysit / paljo maksoi? Olis itellekin tarvetta.



Mä googletin cd etiketti niin tuli 6e 50kpl. Tohon sit tietty toimituskulut. Pitäs löytää ihan kauppa kauppa, niin sais kuudella egellä.

--
Onni on.

tomppi

Posts: 1,600

#8318 • • tomppi thzombie ™

onni3mk, 31.1.2007 17:23:
---
JussiS, 31.1.2007 16:18:
Mistäs löysit / paljo maksoi? Olis itellekin tarvetta.
---
Mä googletin cd etiketti niin tuli 6e 50kpl. Tohon sit tietty toimituskulut. Pitäs löytää ihan kauppa kauppa, niin sais kuudella egellä.


http://www.nierle.com --> cd / dvd-tarvikkeet

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Avernian

Posts: 7,451

#8319 • • Avernian Kerettiläinen
Mistä kestävä säkkijousi?
Meillä on talonyhtiön salilla iso säkki, josta on muutaman kuukauden sisällä hajonnut parikin jousta. Saman näköisiä olivat, kuin mitä Everlastin sivuilla mainostetaan. Wrangen sivuilla näyttäisi olevan pienempi. Missähän muualla olisi valikoimaa?

(Itse pitää prkl ostaa, kun salin vastuuhenkilöä ei tiedä kukaan...)

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

onni3mk

Posts: 3,973

#8320 • • onni3mk Onni on.
Mitä noi käyntikorttitarrat cd:hin on?

--
Onni on.