Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,486,828 views

Jone

Posts: 8,258

#8323 • • Edited Jone Archibald Haddock
The Gamen "Let's Ride"-videossa poitsuilla on todella käsittämättömän fätin näköisiä printtihuppareita. Osaako joku sanoa merkin vai onko kyseessä yksittäiskappaleista?

Kivan paksun näköistä matskua, rohkeita printtejä ja kokoja isoillekin miehille. Jei, löysin ekaa kertaa elämässäni räppiestetiikasta jotain itselleni toimivaa.
sapeli

Posts: 11,768

#8324 • • sapeli jokukukamikä?
Kertokaas tekniset ihmiset mitä kaikkea tarvin kun pitäis saada toinenkin tietokone nettiin kiinni. Mulla on nyt tommoinen ZyXel-sarjan vekotin tuolla pöydän alla mitä kautta nettikaapelit tulee, mut siinä on paikka vaan yhdelle piuhalle. Eli mitä sanon kaupassa että mitä tarvin, ja mitä arvioisitte mitä maksaa?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#8325 • • Jussi Soro choon!

sapeli, 4.2.2007 18:22:
Kertokaas tekniset ihmiset mitä kaikkea tarvin kun pitäis saada toinenkin tietokone nettiin kiinni. Mulla on nyt tommoinen ZyXel-sarjan vekotin tuolla pöydän alla mitä kautta nettikaapelit tulee, mut siinä on paikka vaan yhdelle piuhalle. Eli mitä sanon kaupassa että mitä tarvin, ja mitä arvioisitte mitä maksaa?


"Hei. Ostaisin neliporttisen modeemin."

Maksaa about 60-100e.
sapeli

Posts: 11,768

#8326 • • sapeli jokukukamikä?

JussiS, 4.2.2007 18:26:
---
sapeli, 4.2.2007 18:22:
Kertokaas tekniset ihmiset mitä kaikkea tarvin kun pitäis saada toinenkin tietokone nettiin kiinni. Mulla on nyt tommoinen ZyXel-sarjan vekotin tuolla pöydän alla mitä kautta nettikaapelit tulee, mut siinä on paikka vaan yhdelle piuhalle. Eli mitä sanon kaupassa että mitä tarvin, ja mitä arvioisitte mitä maksaa?
---
"Hei. Ostaisin neliporttisen modeemin."

Maksaa about 60-100e.



Jaiks *poks* eiks tohon oo mitään välikaapelia tai jatkohärveliä, ettei ihan uutta modeemia tarttis ostaa? *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#8327 • • Jussi Soro choon!

sapeli, 4.2.2007 18:28:

Jaiks *poks* eiks tohon oo mitään välikaapelia tai jatkohärveliä, ettei ihan uutta modeemia tarttis ostaa? *uuh*


Neliporttinen kytkin on tietty yks mahdollisuus, mutta niitten hinnat taitaa olla samassa luokassa halvimpien modeemien kanssa.
enrg

Posts: 2,040

#8328 • • enrg

sapeli, 4.2.2007 18:28:
---
JussiS, 4.2.2007 18:26:
---
sapeli, 4.2.2007 18:22:
Kertokaas tekniset ihmiset mitä kaikkea tarvin kun pitäis saada toinenkin tietokone nettiin kiinni. Mulla on nyt tommoinen ZyXel-sarjan vekotin tuolla pöydän alla mitä kautta nettikaapelit tulee, mut siinä on paikka vaan yhdelle piuhalle. Eli mitä sanon kaupassa että mitä tarvin, ja mitä arvioisitte mitä maksaa?
---
"Hei. Ostaisin neliporttisen modeemin."

Maksaa about 60-100e.

---


Jaiks *poks* eiks tohon oo mitään välikaapelia tai jatkohärveliä, ettei ihan uutta modeemia tarttis ostaa? *uuh*



haet vaikka tälläsen..
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=7779
aivastus

Posts: 499

#8330 • • aivastus Ärsyttävä
Miksi aina leffoissa herätessään painajaisesta ihmiset nousee istumaan? Mietin just et yleensä jos ite herää painajaisesta niin en minä silti istumaan nouse.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

lostgone

Posts: 2,493

#8331 • • lostgone
Voiko ihminen luopua nimestään ilman, että ottaa mitään muuta nimeä käyttöönsä?

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Jutu

Posts: 3,054

#8332 • • Jutu Blondi
Tänään meinasi käydä töissä hassusti ja paikalle soitettiin palokunnan pojat tarkistamaan, että kaikki on kunnossa ja sillä yhdellä ukkelilla olikin punanen takki ja tais olla vielä punanen kypäräkin. Kysymys siis kuuluu, että miksi sillä oli erilainen takki kuin muilla ja miksi sen kypärässä oli kirjaimet JKi? Pomo veikkas, että sillä on joko joku erikoiskoulutus tai sitten se on sellanen joka saattaa loikata ambulanssin mukaan tai jotain sellasta *ding*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

itis

Posts: 2,518

#8333 • • itis Morning Star

xcft, 5.2.2007 00:06:
Miksi aina leffoissa herätessään painajaisesta ihmiset nousee istumaan? Mietin just et yleensä jos ite herää painajaisesta niin en minä silti istumaan nouse.



Koska muuten leffan katsoja ei tajua mitään?

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Umbala

Posts: 769

#8334 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Mä oon saanu koko päivän skidejä sähköiskuja eri metalli yms. esineistä. Siis huomattavan paljon, oisko äsken just napsahtanu joku kymmenes. Mistähän tämä johtuu? Eli siis kertoisko joku mistä tää mun ja näiden asioiden välinen "sähköisyys" ja miks se tuntuu tänään olevan erityisen tiukkaa?

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

pirpeli

Posts: 5,533

#8335 • • pirpeli

Umbala, 7.2.2007 12:01:
Mä oon saanu koko päivän skidejä sähköiskuja eri metalli yms. esineistä. Siis huomattavan paljon, oisko äsken just napsahtanu joku kymmenes. Mistähän tämä johtuu? Eli siis kertoisko joku mistä tää mun ja näiden asioiden välinen "sähköisyys" ja miks se tuntuu tänään olevan erityisen tiukkaa?



Se johtuu pakkasesta.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Umbala

Posts: 769

#8336 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

pirpeli, 7.2.2007 12:20:
---
Umbala, 7.2.2007 12:01:
clips

---


Se johtuu pakkasesta.


Joo sen mäkin päättelin. Mut sitä en tajua, miten ulkona oleva kylmä ilma voi vaikuttaa mun ja myyntitiskin väliseen sähköisyyteen?

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

pirpeli

Posts: 5,533

#8337 • • pirpeli

Umbala, 7.2.2007 12:23:
Joo sen mäkin päättelin. Mut sitä en tajua, miten ulkona oleva kylmä ilma voi vaikuttaa mun ja myyntitiskin väliseen sähköisyyteen?



Nyt vedän ihan fiilispohjalta kun sanon, että pakkanen laittaa sekaisin jotkut..ööö..tuota...ilman elektronit, tai protonit tai jotkut :D Mutta siis kylmän ilman vaikutus ulottuu sisällekin saakka juuri ilman sähköistymisenä.

t.nimim. fysiikka 6 koulussa :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

-Kerttu-

Posts: 4,542

#8338 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

pirpeli, 7.2.2007 12:26:
---
Umbala, 7.2.2007 12:23:
Joo sen mäkin päättelin. Mut sitä en tajua, miten ulkona oleva kylmä ilma voi vaikuttaa mun ja myyntitiskin väliseen sähköisyyteen?

---


Nyt vedän ihan fiilispohjalta kun sanon, että pakkanen laittaa sekaisin jotkut..ööö..tuota...ilman elektronit, tai protonit tai jotkut :D Mutta siis kylmän ilman vaikutus ulottuu sisällekin saakka juuri ilman sähköistymisenä.

t.nimim. fysiikka 6 koulussa :D



Ilma on kai jotenkin kuivempaa ja siksi sähköisempää..Tosin munkin fysiikan taidot ei koskaan oo olleet mitkään loistavat! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Jago

Posts: 4,039

#8339 • • Jago un-trained monkee
onko olemassa hyviä ilmasia viruksen torjuntaohjelmia?

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe