Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,481,025 views

NextAce

Posts: 2,505

#8281 • • NextAce Alienated

mayah
:D mä arvasin et se on joku sun frendi!



Yyh, ei mul oo noin siistejä kavereita.

--
-Alienation-

-----

pirpeli

Posts: 5,533

#8283 • • pirpeli

mayah, 25.1.2007 18:53:
just joku viiksekäs ^xmani



Totaalirepeäminen*lmao*x tuhat!! Ei oo totta.
Mä luulin, et toi ois ollu miehiin päin, mutta ei..naista hakee...*repslollllllleriiiilillerilallerii*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Jusna666

Posts: 1,447

#8284 • • Edited Jusna666 Diablo

pirpeli, 25.1.2007 19:45:
---
mayah, 25.1.2007 18:53:
just joku viiksekäs ^xmani

---


Totaalirepeäminen*lmao*x tuhat!! Ei oo totta.
Mä luulin, et toi ois ollu miehiin päin, mutta ei..naista hakee...*repslollllllleriiiilillerilallerii*



Mä muistelisin et toi sama tyyppi ois herutellu yhtä miespuolista työkaveria jossain nettigaltsus et taitaa olla kakssuuntanen kaveri tai sit on kehunu vaan kehumisen ilosta.

Edit. Mut ettei kenenkään maailma romahda ni en kerro kumpaa mä tarkotan, tolla kehumisen ilosta jutulla *nauru*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

MiMoSa

Posts: 1,664

#8285 • • MiMoSa

mayah, 25.1.2007 18:53:
Miksei hyvännäköiset miehet käy koskaan heruttelemassa mua galtsussa? Miksi aina silloin kun kerran viikossa saan yhden kommentin ja joku sanoo mua nätiksi, sen täytyy olla just joku viiksekäs ^xmani, joka käyttää rumia naisten toppeja ja liian pieniä nahkahousuja? Haluaisin vaan tietää, et mistä tää johtuu?

TJEU:http://irc-galleria.net/view.php?nick=^xmani&image_id=51984972

Edit: joo, se on viel kaiken lisäksi rekkamies.

Edit2: ja joo, se on kaiken lisäks Hyvinkäältä.


Katoin ton linkin kun olin ite kirjautuneena ja kun se näki että olin käyny, niin eikö sit kehunu muakin.*eiei* "nätit silmät. Jyväskylä on kiva kaupunki. meil on ollut siellä paljon juhlia- www.chxtravel.net/ttm " *poks*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Freja

Posts: 8,775

#8286 • • Edited Freja Sihteeri

mayah, 25.1.2007 18:53:
Miksei hyvännäköiset miehet käy koskaan heruttelemassa mua galtsussa?



En oo hetkee nauranu kyyneleet silmissä :DD

Ja edittinä viel sen verran et mulle kerran sanoi joku 89-syntynyt et "kaunis nainen". Ei sekää ny mitenkää lohduttanu :(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

onni3mk

Posts: 3,973

#8287 • • onni3mk Onni on.
Miks mun toinen korva suhisee? Se ei voi johtua siitä, et olisin kuunnellu kovalla musiikkia ja siks olis ärtyny. Rupee vähän vainottaa, kun nyt ainaki kolmatta päivää korva suhisee ja pitää ääntä. *ding*

--
Onni on.

larzizi

Posts: 1,661

#8288 • • larzizi

mayah, 25.1.2007 18:53:
Miksei hyvännäköiset miehet käy koskaan heruttelemassa mua galtsussa? Miksi aina silloin kun kerran viikossa saan yhden kommentin ja joku sanoo mua nätiksi, sen täytyy olla just joku viiksekäs ^xmani, joka käyttää rumia naisten toppeja ja liian pieniä nahkahousuja? Haluaisin vaan tietää, et mistä tää johtuu?

TJEU:http://irc-galleria.net/view.php?nick=^xmani&image_id=51984972



Toihan on aika hottis *whaat*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

larzizi

Posts: 1,661

#8289 • • larzizi
Mistä mä löydän netistä ihan normaalin perus Arkanoid pelin?

Hirvee metsästys ollut kaverin kanssa käynnissä, mut löytynyt on lähinnä vaan kaikkia uusia ja moderneja versioita kyseisestä pelistä *uuh*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

ttomi

Posts: 101

#8290 • • ttomi
Miten lukion pakkoruotsista voi luistaa?*toktok*
sare

Posts: 100

#8291 • • sare
Miks hukassa olevat tavarat löytyy aina siinä vaiheessa kun niitten hukkumisesta on syyttäny jotain muuta? (ja miks ne ettimisenki jälkeen löytyy jostain maailman yksinkertasimmasta paikasta, kuten omalta pöydältä)

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

larzizi

Posts: 1,661

#8292 • • larzizi

ttomi, 28.1.2007 19:17:
Miten lukion pakkoruotsista voi luistaa?*toktok*



Ei mitenkään. Se on vain kestettävä. Itsellä onneksi kohta alkaa viimeinen kurssi ja sen jälkeen loppuu hetkeksi sen kielen opiskelu! Ole onnellinen, ettei sentään ole enää pakko kirjottaa ruotsia :)

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Amuck

Posts: 2,396

#8293 • • Amuck dub-i-dub

ttomi, 28.1.2007 19:17:
Miten lukion pakkoruotsista voi luistaa?*toktok*


Mene pidennetylle lomalle tai töihin Ruotsiin. Hetken Camilloja ja Idoja jututettuasi pari lukiokurssia on lastenleikkiä!

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Tommy Court

Posts: 851

#8294 • • Tommy Court FLARE / FACTION / CLUB 86 RECORDINGS

sare, 28.1.2007 20:27:
Miks hukassa olevat tavarat löytyy aina siinä vaiheessa kun niitten hukkumisesta on syyttäny jotain muuta? (ja miks ne ettimisenki jälkeen löytyy jostain maailman yksinkertasimmasta paikasta, kuten omalta pöydältä)


Tai miks ne tavarat on aina häviksis sillon ku niit tarttee ja sit ku niit ei tarvi ni kyllä varmaan löytyy *ding*
Freja

Posts: 8,775

#8295 • • Freja Sihteeri
Kertokaa tyhmälle;

mikä ihmeen Best Boy Grip ?!?!?! Elikkä ohjelmien ja leffojen lopputeksteissä toi pistää aina silmään. Mitä se joku on tehnyt että saanut tuon tittelin?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

fosa

Posts: 382

#8296 • • fosa

Tombba, 28.1.2007 22:37:
---
sare, 28.1.2007 20:27:
Miks hukassa olevat tavarat löytyy aina siinä vaiheessa kun niitten hukkumisesta on syyttäny jotain muuta? (ja miks ne ettimisenki jälkeen löytyy jostain maailman yksinkertasimmasta paikasta, kuten omalta pöydältä)

---

Tai miks ne tavarat on aina häviksis sillon ku niit tarttee ja sit ku niit ei tarvi ni kyllä varmaan löytyy *ding*



Tuohon vielä jatko tyhmä kysymys eli et miks aina ku heittää jotain menemään ni heti seuraavaks tarttiski just sitä!?! *hmph*

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

Taskupeikko

Posts: 54

#8298 • • Taskupeikko

fosa, 30.1.2007 16:43:
---



Tuohon vielä jatko tyhmä kysymys eli et miks aina ku heittää jotain menemään ni heti seuraavaks tarttiski just sitä!?! *hmph*



Ja vielä tyhmempi jatko tohon:
Miks se on niin et jos aina säästää kaiken ajatellen "tätä mä voin vielä joskus tarvita", niin sitten sitä ei varmasti ikinä tarvii?
$

Posts: 1,802

#8299 • • $ Destination weekend!

ttomi, 28.1.2007 19:17:
Miten lukion pakkoruotsista voi luistaa?*toktok*



Sun pitää asua yläasteen 7. vuosi ulkomailla. Sen jälkeen voi hakea vapautusta 8. ja 9. luokille. Sitten kun menet lukioon, ruotsia ei tarvitse opiskella tai (enää) kirjoittaa.

Vaikka itse aloitin ruotsin opiskelun vasta 8. luokan puolessa välissä, päädyin kirjoittamaan sen pitkänä å_Å.
fosa

Posts: 382

#8300 • • fosa

Taskupeikko, 30.1.2007 16:47:
---
fosa, 30.1.2007 16:43:
---



Tuohon vielä jatko tyhmä kysymys eli et miks aina ku heittää jotain menemään ni heti seuraavaks tarttiski just sitä!?! *hmph*

---


Ja vielä tyhmempi jatko tohon:
Miks se on niin et jos aina säästää kaiken ajatellen "tätä mä voin vielä joskus tarvita", niin sitten sitä ei varmasti ikinä tarvii?



Ite tein yhessä välissä tollee ja nyt pari viikkoo sitte heitin roskiin kaiken "turhan" ja nyt tarvis yhtä sun toista.. *igor*

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...