Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,405,907 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#4041 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Steven Hoaks, 1.8.2005 21:50:
Mistäköhän löytyy sivu jolle voit uploadaa esim jonkun videon että voit jakaa sen kaverille tai itse ladata se toiselle koneelle. Yksi tälläinen sivusto oli jolle pystyit heittää gigan tietoo ja se säilyi siellä viikon. Mutta kun en muista sitä saamarin osoitetta. Kuka olis niin kiva ja löytäis mulle sellaisen *plur*



Löysin jo sen sivut mitä hain *jiihaa*

Eli se oli www.yousendit.com

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Late

Posts: 3,441

#4042 • • Late team Lasse
minkä helvetin takia mikään laite ei voi toimia juuri niinkun kuuluu, aina joutuu virittämään ja säätämään viikkotolkulla jotain, pikkujuttujakin. no ehkä vielä joskus, ainakin toivossa on hyvä elää. *piis*

Oon menny taas jo tunneissa sekasin tätä penteleen s-video-läppäri-telkkari yhdistelmää säätäessä. eikä toimi muuten edelleenkään.
ezzy

Posts: 8,060

#4043 • • ezzy Droid-pappa

Steven Hoaks, 1.8.2005 22:32:
---
Steven Hoaks, 1.8.2005 21:50:
Mistäköhän löytyy sivu jolle voit uploadaa esim jonkun videon että voit jakaa sen kaverille tai itse ladata se toiselle koneelle. Yksi tälläinen sivusto oli jolle pystyit heittää gigan tietoo ja se säilyi siellä viikon. Mutta kun en muista sitä saamarin osoitetta. Kuka olis niin kiva ja löytäis mulle sellaisen *plur*

---


Löysin jo sen sivut mitä hain *jiihaa*

Eli se oli www.yousendit.com



toinen vastaava: http://www.putfile.com
hrdkvr

Posts: 3,929

#4044 • • hrdkvr KURGO
eiks yousendit ole vaan pikkufileille??

--
-keep it hard-

hrdkvr

Posts: 3,929

#4046 • • hrdkvr KURGO
muistan vaan et kerran tuli joku yousenditin tyyppi riehu kun jengi laitto jakoon kauheen määrän klippejä ja presetejä eräällä foorumilla..

jotain se heitti niiden toimintaperiaatteesta ja bla bla bla et ei olis saanut käyttää bla bal bla.. mut ei se hommaa kaatanut



no kiva kuitenkin tietää.. voi sit alkaa pistää miksauksia kehiin sitä kautta

--
-keep it hard-

mekaanikko

Posts: 1,176

#4047 • • mekaanikko don selecta

sapeli, 1.8.2005 18:03:
Tätä on ehkä jo kysyttykin mut ei löytynyt haulla, joten virkistäkääpä meikäläisen muistia (ja tietoa): mistä nämä silmässä lilluvat pikku hippuset oikein johtuivatkaan? Muistelen hämärästi että nämä lilluvat tuolla silmän sisällä olevassa nesteessä, mutta mistä nämä johtuivat ja miten näistä pystyi pääsemään eroon?



Korjatkaa jos olen väärässä mutta käsittääkseni ne ovat kyllä ihan siinä silmän pinnalla. Eli kyseessä olisi normaali pöly, pieneliöt yms. smäidä jota ilmassa leijailee ja joka sitten päätyy avoimiin silmiin (josta siten kyynelneste niitä koko ajan "pesee" pois).

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

serotonot

Posts: 3,137

#4048 • • serotonot Paul Easy

hardikaveri, 2.8.2005 12:23:
muistan vaan et kerran tuli joku yousenditin tyyppi riehu kun jengi laitto jakoon kauheen määrän klippejä ja presetejä eräällä foorumilla..

jotain se heitti niiden toimintaperiaatteesta ja bla bla bla et ei olis saanut käyttää bla bal bla.. mut ei se hommaa kaatanut



no kiva kuitenkin tietää.. voi sit alkaa pistää miksauksia kehiin sitä kautta


eikä kyl oikein voi ku sen saa muistaakseni 5 kertaa sen filen downia sieltä ennenku se poistetaan. siis silleen ettei oo pelkkä aikaraja tos hommas (mutua siis)
ezzy

Posts: 8,060

#4049 • • ezzy Droid-pappa

mekaanikko, 2.8.2005 13:03:
---
sapeli, 1.8.2005 18:03:
Tätä on ehkä jo kysyttykin mut ei löytynyt haulla, joten virkistäkääpä meikäläisen muistia (ja tietoa): mistä nämä silmässä lilluvat pikku hippuset oikein johtuivatkaan? Muistelen hämärästi että nämä lilluvat tuolla silmän sisällä olevassa nesteessä, mutta mistä nämä johtuivat ja miten näistä pystyi pääsemään eroon?

---


Korjatkaa jos olen väärässä mutta käsittääkseni ne ovat kyllä ihan siinä silmän pinnalla. Eli kyseessä olisi normaali pöly, pieneliöt yms. smäidä jota ilmassa leijailee ja joka sitten päätyy avoimiin silmiin (josta siten kyynelneste niitä koko ajan "pesee" pois).



Noita tuli tuijotettua sotilassairaalassa, kun oli kuolettavan tylsää *nauru*

mmm...valkoiset seinät ja silmäpaskaa...
a-j

Posts: 785

#4050 • • a-j
noita pikavalikossa olevia linkkejä ei varmaan saa järjestettyä mitenkään mieluisaan järjestykseen? vaan ne menee ihan sattumanvaraiseen järjestykseen? :>

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

nomic

Posts: 4,120

#4051 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
miten sanotaan ranskaksi mikropizza ja kylmää kahvia ? *ding*
ezzy

Posts: 8,060

#4052 • • ezzy Droid-pappa

Jonulih, 5.8.2005 11:38:
Miksi ihmiset jatkuvasti lähettelevät kutsuja jonnekin sms.ac-"kommuuniin", vaikken yhteenkään hemmetin mailiin ole reagoinut, muuten kuin poistamalla.

Lähettääkö joku niitä automaattispammina, vai miten?



Mä en kans tajua noita...kokoajan satelee.
pirpeli

Posts: 5,533

#4053 • • pirpeli

Jonulih, 5.8.2005 14:34:
Tämä nyt ei varsinaisesti ole tyhmä kysymys, mutten tiedä minne tämän laittaisin joten;

Missä helsingissä olisi edullisinta yöpyä kaksi ihmistä? Ollaan hyvin luultavasti tulossa sinne armin bileisiin, eikä innostaisi missään roskalaatikossakaan nukkua.



Jonkun Klubbari-kaverin luona. Esim. Tai sitte Arthurissa :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Timce

Posts: 5,381

#4054 • • Timce

Jonulih, 5.8.2005 14:38:
En mä tunne ketään klubbarikaveria. Mieluiten hotelliin menisin.



Use the Google Luke

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

nuance

Posts: 1,963

#4056 • • nuance cov ops, combat, sunrise

mayah, 5.8.2005 20:28:
Tosin se paljastaa, et se on suomen ainoo dj joka jorailee keikalla. Kaikki muut vaan nyökyttelee ja nostaa välillä käden ilmaan jos on TOSI kännissä.



Tota.
nuance

Posts: 1,963

#4057 • • nuance cov ops, combat, sunrise

mayah, 5.8.2005 20:30:
---
nuance, 5.8.2005 20:29:
Tota.

---


Puuttuuks tost yks t, vai ooks vaan mietteliäs, vittumainen ja sarkastinen?



Kaikkia edellämainittuja *sydän*

LEL:


Rumpubassossa on muitakin tyylejä kuin hoovermättö. Alkuillasta tuli tunnin verran helkutin hyviä biisejä ja tyylitkin vähän vaihtu, sit yhtäkkiä kolme pula-ajan proteusta heiluttaa nyrkkiä nössöhooverien tahtiin. ääh.

Displacer

Posts: 1,828

#4058 • • Displacer

spinkick, 5.8.2005 20:14:
Soitti vikana hesarilla noin kk sitten, trancee aikalailla, ja muutenkin aika hätästä tanssi biittiä, en osaa sen tarkemmin musaa kuvailla.
Mutta tää on helpompi, kaverilla on ikäänkuin irokeesi, tai ainakin kammattu irokeesix, ja joraa ihan kokoajan soittaessaan.
Oli tosi yes, sitä pitäs päästä uudelleen kuuntelee.
Yritin kysyy hesarilta, mutta ei ne jaksanut palvella näin vaikeeta asiaa.
Kiitoos!



ehkä Orfeus? en kyl muista minäkään kuka on missäkin soitellut, mutta ainakin viime näkemäni mukaan sopisi kuvaan.
Prime Number

Posts: 2,705

#4059 • • Prime Number UG-///

Horus, 5.8.2005 20:59:
Millainen on bilettäjän taivas/helvetti?*ding*:D



Huono dj, soittaa huonoa musiikkia, huonosta PA:sta. Drinkit maksaa maltaita mut ei niitä halua ostaakkaan kun jono on ihan älytön. Paskat bileet kaikenkaikkiaan mut kuitenkaan ei haluais lähteä kun huhu kertoo että DJ God soittaa vielä samana iltana.

--
Repikää siitä

Displacer

Posts: 1,828

#4060 • • Displacer

spinkick, 5.8.2005 21:09:
Jep, se se oli, kuvasta tunnistin. Kiitos!
Vähä ankeeta, tänään ei tunnu helsingissä olevan mitn. kunnon trance meininkiä.


sanopa muuta (no okei, trance ei ehkä ole se mun juttu). Meikäläisen tyhmä kysymys: mihin mennä tänään?