Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,405,157 views

kiiki

Posts: 491

#1981 • • kiiki hankala

GoA:
Mutta meitä juoppoja ahdistaa jos muut ovat selvinpäin koska tällöin vain nolaamme itsemme pahemmin. Ja jos pitää alkaa jarruttelemaan omaa menoa niin sekin pilaa illan.



nääh, selittelyä. ei kännääjät pysty jarruttelemaan omaa menoaan *hih*
kiiki

Posts: 491

#1982 • • kiiki hankala

Avernian:
Jos nolottaa olla nolo selvien ihmisten keskellä, niin juo enemmän *vink*



nappiratkasu! *muhaha*
innae

Posts: 1,377

#1983 • • innae PaskaJätkä
Miksi jotkut tyttelit käyttävät korkokenkiä vaikkeivat osaa niillä kävellä? Se ON ruman näköistä kun nilkat muljahtelevat ja heiluvat kun mulkku mielettömän perseessä.
Miksi se on niin vaikeaa sanoa pomolle/työkavereille ei kun he pyytää tekeen ylimäärästä työtä (siis pidempää päivää tai tulla vapaa päivänä töihin)?

--
PaskaJätkä

Amma

Posts: 2,383

#1984 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Lene:
Saako sellaista paitaa/takkia kokonaan auki, jossa on sellainen vetoketjusysteemi, että toinen avataan alasuuntaan ja toinen yläsuuntaan? *ding*


Sattuneista syistä mulla on kasa tollasia takkeja.
Vastaisuuden varalle: kannattaa kattoa aika tarkkaan, miten se vetskari lähtee menemään kiinni, ettei ns. vedä sitä läpipujotettavaa osaa liian alas. Sen jälkeen jos nääs käyttää tätä alhaalta aukeavaa ominaisuutta, niin koko vetskarin avaaminen saattaa käydä hankalaksi, kun ne ei enää halua pujottautua nätisti toistensa lomaan. Selkeetä, eikö. *iihhih*

Tästäpä syntyikin uusi tyhmä kysmä: Mitkä on vetoketjun osien nimet? *ding*

--
*etsiskel*

Amma

Posts: 2,383

#1985 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

innae:
Miksi jotkut tyttelit käyttävät korkokenkiä vaikkeivat osaa niillä kävellä? Se ON ruman näköistä kun nilkat muljahtelevat ja heiluvat kun mulkku mielettömän perseessä.


Korkkareilla polvet koukussa, etukumarassa könyten. Jamiii. *hahjust* Vastaus lienee mm. se, että on coolia kun on korkkarit ja ne luulee osaavansa kävellä niillä. Ei oo helppoo ei. *eiei*
Onneks oon liian pitkä, niin ei tarvii yrittää pysyä pystyssä korkkareilla. Sitäpaitsi kaikenlaiset "maanläheisemmät" kengät on paljon mukavammat jalassa ja niillä pääsee lujempaa. *hihu*

--
*etsiskel*

Avatar
#1986 • • GoA Guest

Avernian:
---
GoA:
Mutta meitä juoppoja ahdistaa jos muut ovat selvinpäin koska tällöin vain nolaamme itsemme pahemmin. Ja jos pitää alkaa jarruttelemaan omaa menoa niin sekin pilaa illan.

---


Toki. Mutta eikö alkoholin pitänyt vähentää niitä estoja? Jos nolottaa olla nolo selvien ihmisten keskellä, niin juo enemmän *vink*



Teoriassa joo mutta käytännössä ei. Itse en ainakaan kykene edes humalassa rentoutumaan kunnolla jos seuralaiset ovat selvinpäin. Ja jos kaikki ovat umpi tuubassa niin meno on paljon parempaa. *joo*
Marchand

Posts: 201

#1987 • • Marchand
Kun puu kaatuu metässä eikä kukaan oo kuulemas niin kuuluuko siitä ääni? *ding*
Marchand

Posts: 201

#1988 • • Marchand
Niin mut mistä sä voit tietää että siitä kuuluu kun sitä ei oo kukaan kuulemas *hih*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1989 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

GoA:
Teoriassa joo mutta käytännössä ei. Itse en ainakaan kykene edes humalassa rentoutumaan kunnolla jos seuralaiset ovat selvinpäin. Ja jos kaikki ovat umpi tuubassa niin meno on paljon parempaa. *joo*



toi on niin totta *joo* ärsyttävää kun on joskus itse halunnut ryypätä/on itse ryypännyt kunnolla eikä kukaan muu ole juonessa mukana. Ei siinä ole enää kivaa vaik olis kuinka hyvät kännit itsellä *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Marchand

Posts: 201

#1990 • • Marchand

mayah:
---
marchand:
Niin mut mistä sä voit tietää että siitä kuuluu kun sitä ei oo kukaan kuulemas *hih*

---


Trust me on this one.. Kyllä siitä kuuluu. Tolla samalla periaatteellahan voi kyseenalaistaa kaiken, mitä varmasti moni tekeekin ja hyvä niin, mut meitsin energia ei ainakaan tänä aamuna siihen riitä *hymy* Mä luotan, et siitä kaatuvasta puusta kuuluu sama ääni sillon, ku se kaatuu yksin ja sillon, ku joku kuuntelee sen kaatumista.




*hih* Voi olla, mut tarkotus oli kysellä tyhmii kysymyksii. Sä oot tota mieltä ja mä jään mietiskeleen että kuuluuko vai ei *nauru* sopiiko? *ding*
JustinSan

Posts: 822

#1991 • • JustinSan Nullius in verba

mayah:
---
marchand:
Niin mut mistä sä voit tietää että siitä kuuluu kun sitä ei oo kukaan kuulemas *hih*

---


Trust me on this one.. Kyllä siitä kuuluu. Tolla samalla periaatteellahan voi kyseenalaistaa kaiken, mitä varmasti moni tekeekin ja hyvä niin, mut meitsin energia ei ainakaan tänä aamuna siihen riitä *hymy* Mä luotan, et siitä kaatuvasta puusta kuuluu sama ääni sillon, ku se kaatuu yksin ja sillon, ku joku kuuntelee sen kaatumista.



Eiku kato pointti onkin siinä, että onko se ääni siellä jos sun korvas ei oo siellä muuttamassa niitä ilmassa liikkuvia värähtelyjä ääniksi *vink*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Avatar
#1992 • • GoA Guest

Hyzenthlay:
---
GoA:
Teoriassa joo mutta käytännössä ei. Itse en ainakaan kykene edes humalassa rentoutumaan kunnolla jos seuralaiset ovat selvinpäin. Ja jos kaikki ovat umpi tuubassa niin meno on paljon parempaa. *joo*

---


toi on niin totta *joo* ärsyttävää kun on joskus itse halunnut ryypätä/on itse ryypännyt kunnolla eikä kukaan muu ole juonessa mukana. Ei siinä ole enää kivaa vaik olis kuinka hyvät kännit itsellä *nauru*



Totta, onneksi on olemassa kavereita joiden kanssa voi dokata ja häröillä mielensä mukaan. *pahis*
W

Posts: 1,049

#1993 • • W
Tykkääkö tytöt oikeesti peppuseksistä, vai suostuvatko naiset siihen vain miellyttääkseen kokeilun haluisia poikaystäviään? *iihhih*
Avatar
#1994 • • astaroth Guest

W:
Tykkääkö tytöt oikeesti peppuseksistä, vai suostuvatko naiset siihen vain miellyttääkseen kokeilun haluisia poikaystäviään? *iihhih*


Kyyyyl ne tykkää. ;)
Avatar
#1995 • • Edited GoA Guest

Astaroth:
---
W:
Tykkääkö tytöt oikeesti peppuseksistä, vai suostuvatko naiset siihen vain miellyttääkseen kokeilun haluisia poikaystäviään? *iihhih*

---

Kyyyyl ne tykkää. ;)





Ainakin leffoissa. *joo*

EDIT: Voihan sitä mies kokeilla miltä tuntuu ja sitten vasta miettiä ehottaako tytölleen. *hih*
Verano

Posts: 4,649

#1996 • • Verano Merituuli
frendien kanssa kun on puhunut niin osa ei oo koskaan edes kokeillut, osa on tyyliin kerran eikä oo sitten uudestaan tarttenu (vaiks eka kerta ois sattunu niin ei sitä kannata siihen jättää!), moni sitten tykkää sitäkin enemmän.
Fyrisch

Posts: 4,525

#1997 • • Fyrisch
miks pitää aina olla nii vaikeet tehä tilauksii ja maksaa ne netis *ding* liikaa vaihtoehtoi ja selittelyy, mut "tee näin" ohjeet puuttuu
sapeli

Posts: 11,768

#1998 • • sapeli jokukukamikä?

Verano:
frendien kanssa kun on puhunut niin osa ei oo koskaan edes kokeillut, osa on tyyliin kerran eikä oo sitten uudestaan tarttenu (vaiks eka kerta ois sattunu niin ei sitä kannata siihen jättää!), moni sitten tykkää sitäkin enemmän.



Mä hetken ihmettelin että mihinköhän asiaan tää liittyi - ensimmäisenä tuli mieleen huumeet *nauru* Mut sit tajusin mistä oli kyse *joo* Ei kai kukaan peppuseksistä riippuvaiseks oo vielä jääny *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

W

Posts: 1,049

#1999 • • Edited W

sapeli:
---
Verano:
frendien kanssa kun on puhunut niin osa ei oo koskaan edes kokeillut, osa on tyyliin kerran eikä oo sitten uudestaan tarttenu (vaiks eka kerta ois sattunu niin ei sitä kannata siihen jättää!), moni sitten tykkää sitäkin enemmän.

---


Mä hetken ihmettelin että mihinköhän asiaan tää liittyi - ensimmäisenä tuli mieleen huumeet *nauru* Mut sit tajusin mistä oli kyse *joo* Ei kai kukaan peppuseksistä riippuvaiseks oo vielä jääny *hih*



Täs on kyllä keksitty aika jees laillinen "huume" *nauru**nauru* Ja kyllähän seksiin jää NIIN nalkkiin jo jopa ensimmäisellä käyttökerralla, et ei mitään rajaa...*kuolaa*
Eli täst lähtien ennen bileitä kaikki harrastaa peppuseksiä, eikä oteta mitään viinaksia tai nappeja! *vink*
sapeli

Posts: 11,768

#2000 • • sapeli jokukukamikä?

W:
Täs on kyllä keksitty aika jees laillinen "huume" *nauru**nauru* Ja kyllähän seksiin jää NIIN nalkkiin jo jopa ensimmäisellä käyttökerralla, et ei mitään rajaa...*kuolaa*
Eli täst lähtien ennen bileitä kaikki harrastaa peppuseksiä, eikä oteta mitään viinaksia tai nappeja! *vink*



Ja sit bileissäkin voi käydä vaikka vessan puolella kätevästi napsimassa vähän lisää *joo* *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.